අම්මට/තාත්තට අදරෙයි කියන්න වෙනමම දවස් ඔනෙ
අම්මට අදරෙයි කියන්න ලන්කාවෙ ඉපදුන අපට වෙනමම දවසක් ඔනෙද...?
අම්මලට තැගි දෙන්න ලන්කාවෙ අපිටත් වෙනමම දවසක් ඔනෙද...?
ඇයි අවුරුද්දෙ අනිත් දවස් 364දි අම්ම ගැන බලන්නෙ කව්ද...?
ලන්කාවෙ අපිට මෙහෙම දවසක් එපා... මොකද අපි ඉපඩුන දවසෙ ඉදල මැරෙනකන්ම අම්මට තාත්තට ආදරෙන් ඉන්නව... මොනදේ කරත් කවෘ අපට හිටියත් දෙමව්පියො ඇර වෙන කවෘත් නැහැ.. ඒක නිසා මේවගේ දවස් බටහිර ලොකෙට ඉතුරු කරල අපේ රටේ අපේ විදියට ජීවත් වෙමු...
මම මගේ අම්මට තාත්තට හැමදාම අදරෙයි.. හැමදාම ගරු කරනව...
Dhawasak thiyena eka hodayi ammala amathaka wechcha ewunta.. TV eke mehema dawasak kiyala kiyaddiwath mathak awenawane.. eth mama meka liwwe.. boru sobaneta... I Love ammi gana.. bahutharekata.. unta mathaka nehe un hemadama eliyata bahinne amma uyala dena kema eka aragena kiyala.. business karayonge marketing dawasakata ape kollo kello ahuwenawa.. Trend ekata demawpiyonta Love karanna yana ayatayi mama meka liwwe...
අම්මට අදරෙයි කියන්න ලන්කාවෙ ඉපදුන අපට වෙනමම දවසක් ඔනෙද...?
අම්මලට තැගි දෙන්න ලන්කාවෙ අපිටත් වෙනමම දවසක් ඔනෙද...?
ඇයි අවුරුද්දෙ අනිත් දවස් 364දි අම්ම ගැන බලන්නෙ කව්ද...?
ලන්කාවෙ අපිට මෙහෙම දවසක් එපා... මොකද අපි ඉපඩුන දවසෙ ඉදල මැරෙනකන්ම අම්මට තාත්තට ආදරෙන් ඉන්නව... මොනදේ කරත් කවෘ අපට හිටියත් දෙමව්පියො ඇර වෙන කවෘත් නැහැ.. ඒක නිසා මේවගේ දවස් බටහිර ලොකෙට ඉතුරු කරල අපේ රටේ අපේ විදියට ජීවත් වෙමු...
මම මගේ අම්මට තාත්තට හැමදාම අදරෙයි.. හැමදාම ගරු කරනව...
Dhawasak thiyena eka hodayi ammala amathaka wechcha ewunta.. TV eke mehema dawasak kiyala kiyaddiwath mathak awenawane.. eth mama meka liwwe.. boru sobaneta... I Love ammi gana.. bahutharekata.. unta mathaka nehe un hemadama eliyata bahinne amma uyala dena kema eka aragena kiyala.. business karayonge marketing dawasakata ape kollo kello ahuwenawa.. Trend ekata demawpiyonta Love karanna yana ayatayi mama meka liwwe...
Last edited:
...

