අම්මට සිරිවෙන පාස්පෝට් සීල් එක

emoji diaries

Well-known member
  • May 26, 2020
    12,843
    39,852
    113
    Homagama
    මේ එන්ඩෝස් එක බලපං කෝ. රටක් හැටියට මෙච්චර වරදින්න පුලුවන්ද බං? මුන් කුඩු ගහලාද?

    1) "එන්ගලන්තය" වැරදි
    2) unites කියලා අලුත් එකක් ඉංග්‍රිසියෙන්.
    අනික UK කියලා ලියන අදහසින් කරත්, එංගලන්තය හා යුනයිටඩ් කිංඩම් කියන්නේ දෙකක් කියලා මුන් දන්නැ.
    3) දෙමලෙන් ලියලා තියෙන්නෙත් වෙන එකක් ලු. මට දෙමල බැ. දන්න එකෙක් කියවලා කියපං.


    FB-IMG-1676542822742.jpg
     

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    මේ එන්ඩෝස් එක බලපං කෝ. රටක් හැටියට මෙච්චර වරදින්න පුලුවන්ද බං? මුන් කුඩු ගහලාද?

    1) "එන්ගලන්තය" වැරදි
    2) unites කියලා අලුත් එකක් ඉංග්‍රිසියෙන්.
    අනික UK කියලා ලියන අදහසින් කරත්, එංගලන්තය හා යුනයිටඩ් කිංඩම් කියන්නේ දෙකක් කියලා මුන් දන්නැ.
    3) දෙමලෙන් ලියලා තියෙන්නෙත් වෙන එකක් ලු. මට දෙමල බැ. දන්න එකෙක් කියවලා කියපං.


    FB-IMG-1676542822742.jpg
    deshapalana pandam walinne job ganne

    issarahata thawa iwarayi
    aluthen ganna okkoma
    Gota gaththa 53000n ganne
    bahuthara kelaniya GAQ
     

    Tyrion Lannister

    Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    ඔය විදේශ සේවා එකෙන් ගහපු එකක් නේද. පට්ට කාලකන්නි බන්. උන් දාපු ගෑනු සෙට් එකක් ඉන්නවා Air port එකෙ උන්ගේ register වෙලාද යන්නෙ කියල බලන්නත්.

    කාටවත් සත 5ක වැඩක් නෑ, ගාන කපාගන්න තමයි ට්‍රයි කරන්නේ
     

    scorpion MW

    Well-known member
  • Dec 9, 2014
    10,365
    6,785
    113
    හෙල බිමේ
    ඔය විදේශ සේවා එකෙන් ගහපු එකක් නේද. පට්ට කාලකන්නි බන්. උන් දාපු ගෑනු සෙට් එකක් ඉන්නවා Air port එකෙ උන්ගේ register වෙලාද යන්නෙ කියල බලන්නත්.

    කාටවත් සත 5ක වැඩක් නෑ, ගාන කපාගන්න තමයි ට්‍රයි කරන්නේ
    උන්ගේ මොකටද register වෙන්නේ. අපට degree එකක් එහෙම තියනවා නම්. Job එකත් අපීම සෙට් කර ගානිපු එකක් නම් මොකටද උන්ගේ register වෙන්නේ
     

    Tyrion Lannister

    Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    උන්ගේ මොකටද register වෙන්නේ. අපට degree එකක් එහෙම තියනවා නම්. Job එකත් අපීම සෙට් කර ගානිපු එකක් නම් මොකටද උන්ගේ register වෙන්නේ

    ලංකාවේ නීතියක් තියෙනවා ඕකේ රෙජිස්ටර් නොවී පිට රට රස්සාවකට යන්න බෑ කියල. Logical නෑ ගොබ්බයි. ඒ උනාට නීතිය තියෙනවා.

    PS : ශේප් එකේ යන්න පුලුවන්, කොල්ලොන්ව චෙක් කරන්නේ නෑ මම හිතන්නේ.
     
    • Like
    Reactions: scorpion MW

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    මේ එන්ඩෝස් එක බලපං කෝ. රටක් හැටියට මෙච්චර වරදින්න පුලුවන්ද බං? මුන් කුඩු ගහලාද?

    1) "එන්ගලන්තය" වැරදි
    2) unites කියලා අලුත් එකක් ඉංග්‍රිසියෙන්.
    අනික UK කියලා ලියන අදහසින් කරත්, එංගලන්තය හා යුනයිටඩ් කිංඩම් කියන්නේ දෙකක් කියලා මුන් දන්නැ.
    3) දෙමලෙන් ලියලා තියෙන්නෙත් වෙන එකක් ලු. මට දෙමල බැ. දන්න එකෙක් කියවලා කියපං.


    FB-IMG-1676542822742.jpg
    Oya seal eka anduwe ekakda? agency unge ekakda? godak welawta karanne gahana eka oka gihin kapan enawa