අම්මට covid සනීප උනාට පස්සේ

jennt

Well-known member
  • Sep 23, 2021
    3,208
    4,937
    113
    Abyss
    Covid Vaccine එකට සම්බන්ධයක් තියෙනවද කියන්න දන්නේ නෑ.
    අපෙ අයියගේ මාමණ්ඩිට booster එක ගහල දවස 02කට පස්සේ හොඳටම අමාරු වුණා.
    සති 02k විතර hospital හිටියා. දැන්නම් හොඳයි ගෙදර ඇවිල්ල ඉන්නේ.
    ඩොක්ටර්ස්ලා කියලා තියෙන්නේ විෂබීජයක් ගිහිල්ල කියලා.
    එයාට කොලෙස්ටෙරෝල් එහෙමත් තිබුණා..

    අම්මට ඉක්මනින් සුව වෙන්න කියලා හදවතින් ප්‍රාර්ථනා කරනවා..
    මචන් අපේ අම්මට දෙසැම්බර් මුල කොවිඩ් හදුනා.. ඊට පස්සේ සනීප වෙලා දැන් අපහු office යන්න පටන් ගත්තා.. Sinopharm Vaccine දෙකම අරගෙන තිබ්බේ ලෙඩ වෙන්න කලින්

    එක දවසක් office එකේදී ඇඟට පන නැහැ..ක්ලාන්ත වෙනවා වගේ කියලා ගෙදර ආවා.. ඊට පස්සේ අපි family doctor ට පෙන්නුවම එයා විටමින් එකක් එහෙම ලියලා දුන්නා මාසෙකින් වගේ ඕක හරියාවි කියලා

    දැන් අදත් ආපහු office එකේදී ක්ලාන්ත වෙලා වගේ ඇඟට සනීපයක් නැහැ කියලා ගෙදර අවා..

    මේක specialist කෙනෙක් channel කරලා පෙන්නන ඕනා .. මේක පෙන්නන හොඳ මොනවා සම්බන්ද specialist කෙනෙක් ට ද ? general physician ?
     
    • Like
    Reactions: NRTG and thomian

    Underground

    Well-known member
  • Oct 31, 2014
    3,524
    4,503
    113
    ජෙනරල් පිසීසියන් කෙනෙක් ගාවට ගියා නම් එයා රෙකමන්ඩ් කරයි ස්පෙසලිස්ට් කෙනෙක්. මම රෙකමන්ඩ් කරනවා ඩොක්ටර් වරුන ගුනතිලක, එයා ගාල්ලෙ නම් එන්නෙ නෑ. හේමාස් ආසිරි නවලෝක ඔය තුනේ ඉන්නවා. මම මේ ඩොක්ටර් රෙකමන්ඩ් කරන්න හේතුව එයා කායිකරෝග විශේසන්න දියවැඩියා පිලිබද විසේසන්න ඊට අමතරවා වස හා අන්තරායකාර ඖශද සම්බන්ද විසේසන්න කෙනෙක්. ඉතින් එකම ඩොක්ටර් ගෙන් වැඩ ඔක්කොම කරගන්න පුලුවන්.

    මේ ඩොක්ටර් තමා කොවිඩ් දවස් වල පෝස් කොවිඩ් සිම්ටම්ස් ගැන ටී වී එකේ ප්‍රෝග්‍රෑම් කලේ.
     

    san**

    Well-known member
  • Feb 21, 2012
    5,699
    8,971
    113
    kandy
    covid haduna nam full recover wenna masa 2 wath yanna puluwan. mahansi wenna epa kiyanna.. rest kara nam hari. hitapu gaman heart pulse wadi wenawa
     
    • Like
    Reactions: thomian

    charitha2011

    Well-known member
  • Jan 25, 2011
    16,604
    1
    32,355
    113
    - උඩරට -
    මචන් අපේ අම්මට දෙසැම්බර් මුල කොවිඩ් හදුනා.. ඊට පස්සේ සනීප වෙලා දැන් අපහු office යන්න පටන් ගත්තා.. Sinopharm Vaccine දෙකම අරගෙන තිබ්බේ ලෙඩ වෙන්න කලින්

    එක දවසක් office එකේදී ඇඟට පන නැහැ..ක්ලාන්ත වෙනවා වගේ කියලා ගෙදර ආවා.. ඊට පස්සේ අපි family doctor ට පෙන්නුවම එයා විටමින් එකක් එහෙම ලියලා දුන්නා මාසෙකින් වගේ ඕක හරියාවි කියලා

    දැන් අදත් ආපහු office එකේදී ක්ලාන්ත වෙලා වගේ ඇඟට සනීපයක් නැහැ කියලා ගෙදර අවා..

    මේක specialist කෙනෙක් channel කරලා පෙන්නන ඕනා .. මේක පෙන්නන හොඳ මොනවා සම්බන්ද specialist කෙනෙක් ට ද ? general physician ?
    Zincovit Deepan
     

    Ryan08

    Well-known member
  • Jan 24, 2021
    7,115
    22,527
    113
    මචන් ඔක වැක්සින් එකට වෙන එකක් නෙමෙයි මාස්ක් දාගෙන සැනිටයිසර් හැම වෙලෙම පාවිච්චි කරන නිසා එන ප්‍රස්නයක්. අම්මට කියන්න පුලුවන් හැම වෙලාවෙම මාස්ක් ගලවල ටිකක් ඈත් වෙලා ඉන්න කියල. අපේ වයිෆ්ටත් ඔකම තිබුනා. ඩොක්ටර් කිව්වේ ඔක තමා. දැනට බේත් ගන්න නොර්මල්.
    බොහෝ දුර‍ට මේක වෙන්න ඇති හේතුව. නිතරම මාස්ක් දාගෙන ඉන්න කොට අපිට අවශ්‍ය ඔක්සිජන් ප්‍රමාණය නියම විදිහට ලැබෙන්නේ නැහැ. අම්මා අසනීප වෙච්ච දෙසරෙම ඔෆිස් එකේ හිටියා කියන්නේ අනිවාර්යෙන්ම මාස්ක් එක දාගෙන හිටපු වෙලාවල්නේ. කෝකටත් ඒකමයි හේතුව කියලා නොයිද හොද ඩොක්ටර් කෙනෙක්ට පෙන්නන එක තමයි හොද
     

    imhotep

    Well-known member
  • Mar 29, 2017
    14,872
    8
    35,480
    113
    මචන් අපේ අම්මට දෙසැම්බර් මුල කොවිඩ් හදුනා.. ඊට පස්සේ සනීප වෙලා දැන් අපහු office යන්න පටන් ගත්තා.. Sinopharm Vaccine දෙකම අරගෙන තිබ්බේ ලෙඩ වෙන්න කලින්

    එක දවසක් office එකේදී ඇඟට පන නැහැ..ක්ලාන්ත වෙනවා වගේ කියලා ගෙදර ආවා.. ඊට පස්සේ අපි family doctor ට පෙන්නුවම එයා විටමින් එකක් එහෙම ලියලා දුන්නා මාසෙකින් වගේ ඕක හරියාවි කියලා

    දැන් අදත් ආපහු office එකේදී ක්ලාන්ත වෙලා වගේ ඇඟට සනීපයක් නැහැ කියලා ගෙදර අවා..

    මේක specialist කෙනෙක් channel කරලා පෙන්නන ඕනා .. මේක පෙන්නන හොඳ මොනවා සම්බන්ද specialist කෙනෙක් ට ද ? general physician ?
    Dizziness is a reported symptom during recovery and also as part of Long COVID symptoms. If you lose consciousness you need to go to a specialist. Also if any symptoms of shaking, sweating, ringing in the ears, or if changes in the heart rate is noticed (in excess of 30 bpm) when this happens, then better to seek medical advise. Otherwise as the doctor already advised it take a while to completely recover.