අම්මා නිසා මෙග ෙකල්ල තරහෙවලා

sudeshamal

Active member
  • Sep 28, 2010
    759
    171
    43
    machn umba muta hurt wena deyak kiyapu 2nd tym meka :dull:
    umbata minissun wa therum ganna bari nam kata wahan hitapan machn :dull::dull::dull:


    thanks macho man wenuwen katha kalata. mata hitha hadaganna bariwei kiyala matama bayai.
    mama uthsahaya athharinnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!


    oba nathi lokaya kaluwara ahasawagei. oba enawanam kothek kalak hai bala inna asai
     
    Last edited:

    kingdewi

    Well-known member
  • මචන්, මේක මගේ අදහස
    අම්මෙකුගෙ හිතේ දරුවෙකුට ඇතිවෙන ආදරය අසමයි..ඒක නිසා සමහරවිට අපිට නොපෙනෙන දුරක් අම්මට ඉවෙන් වගේ දැනෙනව. අපි පුන්චිකාළේ අඬද්දි අම්ම දන්නව ඇයි අපි අඬන්නෙ කියළ. ඒ වගේමයි ලොකු කාලෙදිත් යම් විපතක් වෙන්න තියෙනවනම් තමන්ගෙ ලේ මස් වලින් හදාපු දහඩිය කිරි කඳූලු වලින් වඩාපු දරුවව රකින්න අර ආදරණීය "ඉව" ක්‍රියාත්මක වෙනව.

    මේ මගේ විශ්වාසය.
    ඔබේ සිතැඟි ඉටුවෙන්න ප්‍රාර්ථනා කරන්නම්..ජය වේවා!!
     

    Starz DK

    Member
    Sep 25, 2010
    610
    438
    0
    K Town
    මචන්, මේක මගේ අදහස
    අම්මෙකුගෙ හිතේ දරුවෙකුට ඇතිවෙන ආදරය අසමයි..ඒක නිසා සමහරවිට අපිට නොපෙනෙන දුරක් අම්මට ඉවෙන් වගේ දැනෙනව. අපි පුන්චිකාළේ අඬද්දි අම්ම දන්නව ඇයි අපි අඬන්නෙ කියළ. ඒ වගේමයි ලොකු කාලෙදිත් යම් විපතක් වෙන්න තියෙනවනම් තමන්ගෙ ලේ මස් වලින් හදාපු දහඩිය කිරි කඳූලු වලින් වඩාපු දරුවව රකින්න අර ආදරණීය "ඉව" ක්‍රියාත්මක වෙනව.

    මේ මගේ විශ්වාසය.
    ඔබේ සිතැඟි ඉටුවෙන්න ප්‍රාර්ථනා කරන්නම්..ජය වේවා!!

    ඔයාගෙ මේ පෝස්ට් ටොප්.ටෙන් අවුට් ඔෆ් ටෙන් :D :D
     

    markchrishantha

    Well-known member
  • Dec 21, 2008
    2,504
    144
    63
    aurudu 8k love karanan banz amma banna kiyala aki ubath ekka tharaha weida... samahara welawata thawa tika dawasakin ubata katha karai....
     

    sudeshamal

    Active member
  • Sep 28, 2010
    759
    171
    43
    මචන්, මේක මගේ අදහස
    අම්මෙකුගෙ හිතේ දරුවෙකුට ඇතිවෙන ආදරය අසමයි..ඒක නිසා සමහරවිට අපිට නොපෙනෙන දුරක් අම්මට ඉවෙන් වගේ දැනෙනව. අපි පුන්චිකාළේ අඬද්දි අම්ම දන්නව ඇයි අපි අඬන්නෙ කියළ. ඒ වගේමයි ලොකු කාලෙදිත් යම් විපතක් වෙන්න තියෙනවනම් තමන්ගෙ ලේ මස් වලින් හදාපු දහඩිය කිරි කඳූලු වලින් වඩාපු දරුවව රකින්න අර ආදරණීය "ඉව" ක්‍රියාත්මක වෙනව.

    මේ මගේ විශ්වාසය.
    ඔබේ සිතැඟි ඉටුවෙන්න ප්‍රාර්ථනා කරන්නම්..ජය වේවා!!

    anna eka nisama thamai mata ammagen kelinma ahanna bari. mage thaththa na .amma podikale idanma mawa godak dukmahansiyen haduwa.ithin mata amma gana loku gaurawayak thiyanawa.mata ammawa adawannath ba. eyawa nathi karagannath ba.

    mata ammath godak watinawa eyawath watinawa.

    mama dannawa mama harinam ammawa sathuten thiyanna one kiyala.
    ath awurudu 8ka adarayak ehema lesiyen amathaka karanna baribawa oyalata therenawane
    :no::no:
     

    markchrishantha

    Well-known member
  • Dec 21, 2008
    2,504
    144
    63
    මචන්, මේක මගේ අදහස
    අම්මෙකුගෙ හිතේ දරුවෙකුට ඇතිවෙන ආදරය අසමයි..ඒක නිසා සමහරවිට අපිට නොපෙනෙන දුරක් අම්මට ඉවෙන් වගේ දැනෙනව. අපි පුන්චිකාළේ අඬද්දි අම්ම දන්නව ඇයි අපි අඬන්නෙ කියළ. ඒ වගේමයි ලොකු කාලෙදිත් යම් විපතක් වෙන්න තියෙනවනම් තමන්ගෙ ලේ මස් වලින් හදාපු දහඩිය කිරි කඳූලු වලින් වඩාපු දරුවව රකින්න අර ආදරණීය "ඉව" ක්‍රියාත්මක වෙනව.

    මේ මගේ විශ්වාසය.
    ඔබේ සිතැඟි ඉටුවෙන්න ප්‍රාර්ථනා කරන්නම්..ජය වේවා!!
    yes bro dats true............
    apiwa aurudu 20k pana wage balagaththa ape demaupiyo gana apita mulinma hithanna wenawa.... egollange balaporoththu itukaranna one... oka ubata witharak wechcha deyak nemai bro thawa uba wagema kello kollo dahas ganakata oya problem ekathiyanawa...
    anyway i wish ur future
     

    markchrishantha

    Well-known member
  • Dec 21, 2008
    2,504
    144
    63
    anna eka nisama thamai mata ammagen kelinma ahanna bari. mage thaththa na .amma podikale idanma mawa godak dukmahansiyen haduwa.ithin mata amma gana loku gaurawayak thiyanawa.mata ammawa adawannath ba. eyawa nathi karagannath ba.

    mata ammath godak watinawa eyawath watinawa.

    mama dannawa mama harinam ammawa sathuten thiyanna one kiyala.
    ath awurudu 8ka adarayak ehema lesiyen amathaka karanna baribawa oyalata therenawane
    :no::no:
    uba ammath ekka katha karala balapan... hithe thiyana hamadema kiyapan... a ube amma ubawa therum noganna ekak naha
     

    kingdewi

    Well-known member
  • anna eka nisama thamai mata ammagen kelinma ahanna bari. mage thaththa na .amma podikale idanma mawa godak dukmahansiyen haduwa.ithin mata amma gana loku gaurawayak thiyanawa.mata ammawa adawannath ba. eyawa nathi karagannath ba.

    mata ammath godak watinawa eyawath watinawa.

    mama dannawa mama harinam ammawa sathuten thiyanna one kiyala.
    ath awurudu 8ka adarayak ehema lesiyen amathaka karanna baribawa oyalata therenawane
    :no::no:

    ඔවු..ඔයාගෙ මේ ප්‍රශ්නෙට කමෙන්ට් කරන්න හිතුනෙත් මගේ ජීවිතේටත් ඔයාට ආව ප්‍රශ්නෙම ආව නිසා..ඔයාගෙ අවුරුදු 8 වගේම මගේ ජීවිත පොතේ අවුරුදු 11ක් ලියවෙලා තිබුන.
    හැබැයි මගේ කෙල්ලව අම්මලට මුන ගස්සපුවම සියලුම බාධක ඉවරවුනා!
    මට විශ්වාසයි, ඔයාගෙ කෙල්ලට අම්ම කැමැත්ත දේවි..හැබැයි කාළයට ඉඩ දෙන්න..
    ජීවිතේ හදිසි තීරනවලට බිලිදෙන්න එපා..හැමදේම ඔයාල තුන්දෙනාගෙ අනාගතය වෙනුවෙන් ප්ලෑන් කරන්න..
    මම හිතනව ඔය තුන්දෙනාගෙ ඉදිරිය වාසනාවන්ත වේවි!!!!