ෆෝන්1කෙන්... අඩෝ අම්ම තාත්තා මාර වයසක ගමේ අහිංසක මිනිස්සු දෙන්නෙක් මචංලා.. මට ඒක දැක්කහම හරි අවුල් ගියා..
මොකෝ මම දන්නවා මේකි හරි යන්නේ නෑ මම මේක කලේ සැපට. මට ඒ මිනිස්සුන්ගේ අහින්සක හිනාව දැක්කම මට පට්ටම අවුල් ගියා.. මම් කරන්නේ මහ වරදක් කියල ..
එක්කෝ මේකි සිරා කරන්න පටන් ගන්න ඕන. නැත්නම් මේක දැන්මම නවත්තලා දාන්න ඕන...
ඕක හිත හිත ගෙදර ගියේම...
එදා රෑ වොශ් රූම් යද්දි ෆෝන්1 කොමඩ්1ට වැටුනා. වතුර ගියා ඇතුලට.. මම් නොකියා පොඩි ෆෝන්1න් මැසෙජ්1ක් දැම්මා ෆෝන්1 වැඩ නෑ කියලා.. එහෙම කියල ඉමෝ1න් එහෙම්මම අයින් වුනා... කතා කරන එක අඩු වුනා..
ඒකිත් ලොකු අවුලක් නෑ වගේ මට දැනුනා..
ඒකිටත් මාව සැකයි..මම සතා බව ඒකිටත් තේරුනාද දන්නෙත් නෑ.කොහොමහරි දැණ් ඉදල හිටල මැසෙජ්1ක් දානවා.. කොල්ලෙක් ඉන්නවලු දැන්.. ඒත් මන් එක්කත් කොන්ටැක්ට් තියනවා තාම ලාවට...
මට ඉතින් ඕක කියන්න මතක් වුනේ ජැක පුකා උගේ කෙල්ලව සප්රයිස් කරන ත්රෙඩ්1 දැකලා..
මට දැනටත් මතක් වෙන එක දෙයක් තියනවා.. ඒ තමයි... කෙල්ල මම් එක්ක ට්රේන්1 දී දාපු ලස්සන හිනාව..
ඔන්න ඕකයි සිද්ධිය ඉතින්....![]()
පට්ට මචං 








Fuck you man.....
අඩෝ මම වැල කතාවක් බලාපොරොත්තු වුනේ...මම හිතන්නේ ගොඩක් උන් එහෙම බලාපොරොත්තු වෙන්න ඇති.
හිටපිය උඹේ මේ ප්ලොට් එක අරගෙන මම ලියනවා වැල කතාවක්.....



ko yako jingi jigaa karapuwa tavkanna

Fuck you man.....
අඩෝ මම වැල කතාවක් බලාපොරොත්තු වුනේ...මම හිතන්නේ ගොඩක් උන් එහෙම බලාපොරොත්තු වෙන්න ඇති.
හිටපිය උඹේ මේ ප්ලොට් එක අරගෙන මම ලියනවා වැල කතාවක්.....


වැල වශන්1ක් දෙන්නත් පුලුවන්.. එහෙම උනොත් මේ ත්රේඩ්1 ජීටී ලොක්කා ක්ලොස් කරල තමා නතර වෙන්නෙ...
ඔය වගේ සිද්ධි නම් ගොඩක් තියනවා.. හෙමින් හෙමින් දාන්නම්... රහ නැති නොවෙන්න ලිවීමේ අවුලක් තියනවා..







anna ekaශෘන්ගාර රසය තව උලුප්පලා ලියපන්.......![]()


apith yako campus hitya..
e kale oya wage 6 months couple ona taram dakala thiyenawa
un sapa gannawa bala bala huullalath tyenawa...
![]()

aussi neda yako bahapan baduwak... api meke idagenath shape wathura tika maaru karagannawa... umbala mokata rata ynawada manda ?![]()

ඊට පස්සේ ස්පයිඩර්මෑනුයි සුපර්මෑනුයි හොරු ටික අල්ල ගත්තාපට්ට මචං
![]()


එල මචෝ...ශෘන්ගාර රසය තව උලුප්පලා ලියපන්.......![]()

bumpi

ශෘන්ගාරanna eka
mata oya wachane mathaka nathuwa hitiye me comment eka danna![]()

Ausi ewa gahala epa wela bn.payya nagineth ne dan ewata![]()


එල මචෝ...
ශෘන්ගාර
අඩෝ එහෙනම් එල.. හෙනකදයෝ වගේ තඩි සුද්දියෝ නේද බන්..අම්මෝ ආසාවේ බෑ..
![]()