අයීශා ගේ හිල ලොකුයි - සිරාජ්

brian.griffin

Member
May 11, 2013
136
11
0
අයීශා ගේ හිල ලොකුයි - සිරාජ්

විවිධ ආගමිකයන් සමග සහයෝගයෙන් ජීවත් වීමට එම ආගම්, සOස්කෘති ගැන හොදින් දැන සිටීම වැදගත් කියල මම හිතනව. මේ තියෙන්නෙ අපේ එක් මුසල්මානු සහෝදරයෙක් ඔවුන්ගේ ආගමේ කි‍යැවෙන "අයීශා" නොහොත් මුහම්මද් ගේ ලමා බිරිද ගැන ඵල කර අදහසකි.

ගොනෝ එ කාලේ සිරිත අඩු වයසේ බදින එක අනිත් එක අරාබි කෙල්ලන් නිකන් චූ කෙල්ලෝ වගෙ නෙමෙයි ....හොදට ෆිට්නස් තියන කට්ටිය ....


මෙයින් අපේ සහෝදරයා අදහස් කරන්න ඇත්තේ වයස අවුරුදු හයේ දී වුවද අයීසා ගේ "හිල" ලොකුවට පිහිටා තිබූ බවත් එම නිසා අවුරුදු 55 මහල්ලාට වැඩේ කරගන්න හැකි වූ බවත් කියා මම හිතනව..

උබ ඒ කාලේ ඉටියා නම් උබත් බදියි ....ඒ කාලේ ඔක්කොම වගෙ බැන්දේ ඒම තමයි .

මෙයින් ඔහු සදහනි කරන්න ඇත්තේ අපිත් අයීශා ජීවත් වන කාලයේ ඒ අව්ට සිටියානම් අපටත් යමක් කමක් කරගන්නට හැකියාව තිබුනු බව යයි මම සිතමි. ;)
 

gtkisaru

Well-known member
  • Dec 30, 2007
    10,265
    656
    113
    Los Ratmalanos.
    Siraj kiyanne Communication ekaka reload daana kolleklu... okata tharka karanna tharanna hekiyaawak nehe ( uge aagamen unwa hadala thiyana heti) ooo kiwwoth kiyanne gon kathawak.. ganan ganna epa ...
     

    Mr.Truth

    Member
    Jan 30, 2012
    26,941
    1,713
    0
    Heaven with Angels
    Siraj kiyanne Communication ekaka reload daana kolleklu... okata tharka karanna tharanna hekiyaawak nehe ( uge aagamen unwa hadala thiyana heti) ooo kiwwoth kiyanne gon kathawak.. ganan ganna epa ...
     

    ThatGuy

    Member
    Jul 22, 2013
    178
    5
    0
    Siraj kiyanne Communication ekaka reload daana kolleklu... okata tharka karanna tharanna hekiyaawak nehe ( uge aagamen unwa hadala thiyana heti) ooo kiwwoth kiyanne gon kathawak.. ganan ganna epa ...

    gon haththak :lol: muslim eun lesiyen igenaganne ne. okunta igena ganna be :lol: podi kalema mokak hari kadekata puka denna yanawa school yana eka nawaththala. :lol:
     

    amilaxp

    Member
    Dec 1, 2006
    2,370
    302
    0
    මේ පොන්නයා දෑන් ලොවේත් නෑ. හොදට නාලා.. ගූ කාල, රෙවිලා ඉන්නේ. :lol:
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    මේ ඕකා ඔයිට කලින් නාගත්ත හැටි..

    හම්බයන්ට ඉතින් උන්ගේ ගූ පොතේ ගූ පැනිරසයි කියලා ලියල තිබ්බනම් ගූත් කයි


    මෙන්න සිරාජ් නාපු හැටි.. මුන්ටත් තේරෙනවා බන් මුන්ගේ ලොක්කා පල් හොරෙක් කියලා. කොනත් කපලා හංවඩු ගැහුවට පස්සේ මුන්ටත් කරගන්න දෙයක් නැතුව ඉන්නේ.



    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1489442


    ඊට පස්සේ මේකත් බලපන්කෝ

    රත්තරං;13515468 said:
    ඉතා දීර්ග ලෙස ඉදිරිපත් කර ඇති ලිපිය කොපි පේස්ට් එකක් නොවේවායි මුලින්ම ප්‍රාර්තනා කරන්නෙමි.. වැඩි අටුවා ටීකා නොමැතිව කෙලින්ම කතාවට බහිමු.. අබිදර්මයේ එක් කොටසක් හෝ තේරුමක් ඇතුව හෝ නැතුව කියවීමේ උපුටා ගැනීමේ පිනෙක් යම් දිනක සත්ය අවභෝද වේවායි මා ප්‍රාර්තනා කරමි.. මා දුන් පිලිතුරු වලට ඔබතුමා උත්තර නොදුන් නිසා එම සමහර කොටස් නැවත උපුටා දක්වමි

    මුහම්මද් නබි ගැන කතා කරන එක නැවැත්තුවොත් බුදුන් වහන්සේ ගැන කතා කරන එක නවත්තනවා කියන්න අවශ්ය නෑ. අපි කැමතියි පුලුවන් තරම් බුදුන් වහන්සේව, බුදු දහම ගැන ප්‍රශ්න ඉදිරිපත් කරනවට.. තම තමුන්ට තම තමුන්ගේ ආගම් බලෙන් පැටෙව්වාට කිසිම බෞද්දයෙක්ට බුදු දහම බලෙන් පටවා නැහැ. බුදු දහම බුද්දියට එකගව අසත්ය බව වැටහුනොතින් ඕනෑම අයෙක් සත්ය සොයා යාමට සූදානම්..



    අව්රුදු 56ක් වයසැතිවූ.. ලිංගික වහලුන් තබාගෙන සිටි, යුද්දෙන් අයිතිකරගත් කාන්තාවන් සමග සිටි කප්පිතෙක් වූ මහල්ලෙක් සමග අව්රුදු 6ක කිරිකැටියෙක් (අව්රුදු 9දී) අඹුකමේ යෙදවීම සිතුම් පැතුම් සමවූ සමවයසේ දෙදෙනෙකු අතර කිනම් වයසේදී හෝ සිදුවූ විවාහයකය සමාන කිරීම හොදරම් නින්දිතද හා නිරුවත වසා ගැනීමට ගත් ඔබේ සලුපොට කොතරම් විනිවිද පෙනෙන සුලුද යන්න බුද්දියෙන් විමසා බලත්වා. ඉහත සදහන් කිසිම තැනක විකුර්ති කාමාශාවන්ගේන් යුතු මහල්ලන්ගේ මලදොල පිරවීමට කිරිකැටියන් යොදාගැනීම සිදුවී ඇත්දැයි විමසා බලත්වා





    ඉස්ලාමයේ විවාහය පිලිබද කරුනු ඉදිරිපත් කිරීම ගැන ස්තූති වන්ත වෙනවා

    1. මනමාලිය වැඩිවියට පත්වී සිටිය යුතුය
    2. මනමාලියගේ පුර්ණ කැමැත්ත කිසිම බලපෑමකින් තොරව තිබිය යුතුය
    3. මනමාලයා විසින් මහර් නම්වූ විවාහ තෑග්ගක් මනමාලියට දිය යුතුය
    4. මනමාලියගේ පියා හෝ නීත්‍යානුකුල භාරකරුවෙකු සිටිය යුතුය.
    5. විවාහය ප්‍රසිද්ධියේ පැවැත්විය යුතු අතර සාක්ෂි කරුවන් දෙදෙනෙකු සිටිය යුතුය.




    මුහම්මද් විසින් මව පියා ස්වාමි පුරුශයා මරා අයිතිකරගත් ෂාෆියා "(වැන්දබුවක් කර) වැන්දබුවක් විවාහ කර ගැනීමේ උතුම් ගුනය" ලොවට පෙන්වූ අවස්තාවේ මුහම්මද් කුමන කාරනාව යටතේ එය සිදුකලේද?






    හදිසියේම මුහම්මද් බානී මුසිතලික් ජනපදිකයින්ට පහර දුන්නේ ඔවුන් විමසිල්ලෙන් තොරව හා ඔවුන්ගේ ගවයන් ජල පානය සඳහා යොදවමින් සිටින අවස්ථාවකදීය. ඔවුන්ගේ සටන් කළ හැකි පිරිමින් මරා ගැහැනුන් හා දරුවන් අත් අඩංගුවට ගන්නා ලදී.එම අවස්තාවේතී මුහම්මද් තෝරා ගත් ජුවයිරියා ඔය කුමන නීතිය යටතේ ලබාගත්තේද?
    (ශාෆියාගේ සම්පූර්ණ කතාව පරිදිම නිර්ලජ්ජිත මෙම ස්ත්‍රී දූශනය ගැනද දැනගැනීමට අවශ්ය අය කියන්න..)

    ජනපද වාසීන් සමූල ඝාතනය කර අයිතිකරගත්, තුජ්ජ මීනීමරුවකුගේ බිරිද වීම ප්‍රතික්ශේපකල කල තමාගේ ලිංගික වහලියක් කල රයිහානා ඉහත කාරනා අතුරින් කුමන කාරනාව යටතේ අබුකමෙහි යෙදෙව්වේද?
    (ශාෆියාගේ සම්පූර්ණ කතාව පරිදිම නිර්ලජ්ජිත මෙම ස්ත්‍රී දූශනය ගැනද දැනගැනීමට අවශ්ය අය කියන්න..)


    තවත් වැඩි හොදට ලොකු උතුමාගේ කැකිල්ලේ නඩු තීන්දු මෙහි සදහන් කරනු කැමැත්තෙමි

    (සාහිහ් බුහාරි 5 . 59 .459) අබු සාඉඩ් පැවසීය: අප මුහම්මද් සමඟ ගස්වා (ගම්වලට පහරදීම) සඳහා බානු අල්-මුස්තලික් ගමට ගිය අතර අපට ලැබුනු වහලුන් අතර අරාබි ගැහැනුන් සිටියහ. ‍මේ ගැහැනුන් දූෂණය කිරීමට අප කැමැත්තෙන් සිටි අතර අප ස්වාභාවික උපත් පාලනය (දුෂණ කරන විට ශුක්‍රානු පිටවීමට මත්තෙන් ශිශ්නය පිටතට ගැනීම) කිරීමට අදහස් ක‍‍ළෙමු. අප ස්වාභාවික උපත් පාලනය කිරීමට අදහස් කළ විට, අප කියා සිටියේ, “ ‍මේ ගැන අප අතර සිටින මුහම්මද් ‍ගෙන් පලමුව නොඅසා ‍‍කෙසේ කළ හැකිද?” යන්නයි. අප ඔහු‍ගෙන් අසා සිටි විට ඔහු “ එම ස්වාභාවික උපත් පාලනය නොකර සිටීම හොඳයි. අවසාන දිනය දක්වා යම් ආත්මක් ජීවිතය ලැබීමට තීරණය වී ඇත්නම්, එය ජීවය ලබාවී.”

    කුරානය 4:24. විවාහවූ ස්ත්‍රීන් ඔබට තහනම් වුවත්, ඔබගේ දකුණු අතට අයිති (යුද්ධයකදී අත් අඩංගුවට ගත් හා වහල් ගැහැණුන්) විවාහකයන් වුවත් ඔවුන් සමඟ ලිංඟිකව හැසිරීමේ තහනම් නොවේ.



    කුරානය 33.50. “ ඕ මුහම්මද්, අප ඔබට දෑවැද්දක් දී විවාහ වූ ගැහැණුන් නිත්‍යානුකූල කර ඇත්තෙමු. එ‍මෙන්ම ඔබගේ දකුණු අතට අයිති යුද්ධයකදී අත් අඩංගුවට ගත් හා වහල් ගැහැණුන් ‍ගෙන් ඔබට දුන්අයද නිත්‍යානුකූල ‍වෙති.



    කුරානය 4.3. … ඔබට ප්‍රිය මනාප ස්ත්‍රීන් සමඟ විවාහ වන්න, දෙ‍දෙ‍නෙකු, තුන් ‍දෙනකු හෝ හතර ‍දෙනකු සමඟ. … හෝ ඔබගේ දකුණු අතට අයිති යුද්ධයකදී අත් අඩංගුවට ගත් හා වහල් ගැහැණුන් සමඟ.....



    ඔය ලොකු උතුමා සම්බන්ද කාම සූත්‍ර වලටම ඔය කතාව ඔබතුමාම විවුර්ත මනසින් ඇප්ලයි කරලා බලන්නකෝ

    ඔන්න සිරාජ් උබම කන්නාඩිය ඉස්සරහට ගිහින් දෙයියන්ගේ සෞදියේ හෙඩ් ඔෆිස් එක පැත්තට හැරිලා ශබ්ද නගා මේ කවිය කියපන්

    ලිඳක් බොරවේද බොල් පිනි බෑවාට
    කන්දක් පාත්වේද බලුකුක්කෙක් බිරුවාට
    සඳේ කැළුම් අඩුවේද වලාවකින් වැසුනාට
    ඇත්ත නැත්ත වේවිද බේගල් ඇද බෑවාට








    මේ පිලිබදව මම උත්තර දුන් අවස්තාවේ මාරු වූ ඔබට යලි සිහි කැදවනු කැමැත්තෙමි





    උපුටාගත්තේ මෙතනින්- http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1489442

    විලි ලැජ්ජ නැතුව කියන හැටි විතරක් අව්රුදු 6ක කෙල්ලෙක් එක්ක 56 නාකියෙක් සාර්තක පවුල් ජීවිතයක් ගතකලා කියලා.. ඒ වයසට ඇග හැදිලලු තිබ්බේ. ඒ කියන්නේ කුපාඩිකමට ඒ අහින්සකීගේ ඇග විතරයි ඔනේ,.හිල තිබ්බනම් එච්චරයි.. බලපන් කොහොම අමනද කියලා.. ඇග හැදුනට මනස පුන්චීනේ බන්.. පුන්චි මනසකට පදන් වෙච්ච නාකියෙක්ගේ කාම ගින්න දරාගන්න පුලුවන්ද ඇගක් තිබ්බත්.

    මේ විශ්වය ගැනම දන්නවයි කියාගත්ත එකාට බැරි උනා පුංචි කෙල්ලෙක්ට කුපාඩිකම් කරද්දී ලමා මනසකට ෆාසියා රයිහානා වගේ ගෑනු විසි තිස් දෙනෙක් දූශනය කරපු දාර නාකි කුපාඩියෙක් සෙල්ලම් දාලා වැඩේ කරනකොට ඒක බලපාන හැටි තේරුම් ගන්න.. තේරුන එකම දේ ඇග හැදිලා කියලා විතරයි.. ඒකනේ මුනුත් උබලත් කියන්නේ,, හිතපන් කොච්චර කුජිතද? ඕක නිකන් මිනිහෙක් කලානම් බලන ඇහින් බලන්න එපා.. ඕක කරලා තියෙන්නේ අම්බානක සුදු හුනු නාපු ඩයල් එකක්.. තව කියනවනම් රයිහානගේ ඉදන් ගෑනු සීන් අනන්තයි බන්.. වෙනසකට තියෙන්නේ නිකන් එකෙක් කලානම් ගල් ගහලා මරන එකයි මූ කලානම් මහා ලොකුයි කියන එකයි. ඕකට කියන්නේ උබලෑ කෝනෙන් පේන එකාට පඩයක් ගියත් ඒකත් දෙවියන්ගේ කැමැත්ත, ඒ පඩත් සුවදයි, අනික්වා ගදයි කියලා තමා




    ඇයිබන් කැත නැතිව මෙහෙම මෝඩ සංසන්දනයන් ගන්නේ????

    උබම කියනවා "සිද්ධාර්ථ බෝසතුන් හා යශෝධරා දේවිය අතර විවාහය සිදුවන්නේ ඔවුන් දෙදෙනාටම වයස 16 ක් ව තිබියදීය."

    16යේ දෙන්නෙක් කියන්නේ,එහෙමත් බැරිනම් උපන් ගමන් එවුන් දෙන්නේක් උනත් කියන්නේ...
    සිතුම් පැතුම් සමාන දෙන්නෙක්..
    ඇද උඩ එකෙක්ට කිරි කිරි බොලේ කරන්න ඔනේ කියලා හිතුනොත් දෙන්නටම හිතෙන්නේ ඒක
    ශරීර ශක්තිය දරාගැනීම සමාන දෙන්නෙක්

    ඒත් බන් බඩු කප්පිත්තෙක් වෙච්ච අද්දැකීම් බහුල අව් රුදු 56ක නාකි කෙනෙක් අව් රුදු 6ක හය හතර නොතේරෙන කිරිකැටියෙක්ට කරනදේ කොහොමද මනුස්සයෝ ඒකට සමාන කරන්නේ?
    පොඩි එකාට කිරි කිරි බෝලේ කරන්න හිතෙනකොට අනිත් එකාගේ හිතේ තියෙන්නේ තමුන්ගේ බෝල කැරකෙන හැටි .. කොච්චර කුජීතද බන්???

    නැවතත් මම උත්තර දුන්නහම උබ මාරු උන ප්‍රකාශයට උබේ අවදානය යොමුකරනවා...
     
    Last edited:

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ

    මේ සියලු අර්තදැක්වීම් අවසානයේ නොදන්නාවුන්ගේ දැනගැනීම පිනිස අයිශා හා ලමා අපචාරය පිලිබදව මෙසේ සදහන් කරනු කැමැත්තෙමි


    රත්තරං;13515470 said:

    මේ සියලු අර්තදැක්වීම් අවසානයේ නොදන්නාවුන්ගේ දැනගැනීම පිනිස අයිශා හා ලමා අපචාරය පිලිබදව මෙසේ සදහන් කරනු කැමැත්තෙමි




    (මෙය ලියන ලද්දේ ඉස්ලාම‍‍යේ වැදගත්ම ග්‍රන්ථ වන කුරානය, සාහිහ් බුහාරි, සාහිහ් මුස්ලිම් යන්න පදනම් කරගෙනයි. )



    මුහම්මද් විසින් ආයිෂා නමැත්තිය “විවාහ” කර ගනු ලැබු‍වේ, ඇගේ වයස 6 දීය.



    (සාහිහ් මුස්ලිම් 8. 3310) ආයිෂා විසින් දන්වන ලදි: ම‍ගේ වයස 6 දී මුහම්මද් මා විවාහ කර ගත්තේය. ඔහු‍ගේ නිවසට මා‍ගේ වයස 9 දී සහවාසය සඳහා කැන්දන් යනු ලැබු‍වේය.



    (සාහිහ් බුහාරි 7.62.64 ) ආයිෂා විසින් දන්වන ලදි: මුහම්මද් ඈ වයස 6 දී විවාහ කරගන්නා ලද අතර වයස 9 දී සහවාස‍යේ ‍‍යෙදුනේය. ඈ ඔහු සමග අවුරුදු නවයක් ගත කලාය.



    (සාහිහ් බුහාරි 7.62.65 ) ආයිෂා විසින් දන්වන ලදි: මුහම්මද් ඈ වයස 6 දී විවාහ කරගන්නා ලද අතර වයස 9 දී සහවාස‍යේ ‍‍යෙදුනේය. “ ඈ ඔහු සමග අවුරුදු නවයක් ගත කලාය. (එනම්, ඔහු‍ගේ මරනය දක්වා)” බව මට දන්වන ලදැයි, හිෂාම් කීය. “කුරානය (වන ‍පොත් ‍ලෙස) ඔබ දන්නේ

    කුමක්ද?”



    (සාහිහ් බුහාරි 7.62.68 ) ආයිෂා විසින් දන්වන ලදි: මුහම්මද් ඈ හා වයස 6 දී විවාහ ගිවිස ගන්නා ලද අතර වයස 9 දී සහවාස‍යේ ‍‍යෙදුනේය. ඈ ඔහු හා සමග අවුරුදු නවයක් (එනම්, ඔහු‍ගේ මරනය දක්වා) ගත කලාය.



    අරාබි වර්‍ෂය සඳහා සඳ උප‍යෝගි ‍කෙ‍රේ. එ‍හෙයින් එය සූර්‍ය වර්‍ෂයට වඩා අඩුය. සූර්‍ය වර්‍ෂයට අනුව, මුහම්මද් ආයිෂා සමග සහවාසයේ ‍යෙ‍දෙන විට ඈට අවුරුදු 8 මාස 9 කි. සහවාසයේ? ඈ දූෂණය කල බව දැක්වීමට ‍මෙය හොඳ ‍යෙදුමකි.



    මුස්ලිම් අය කියනා පරිදි, කාන්තාවක් ඇ‍ගේ කැමත්තකින් තොරව විවාහ කර ගැනීම වලංගු නොවේ. වයස අවුරුදු 6ක ළම‍යෙක් ‍‍කෙ‍සේ නම් ඇ‍ගේ විවාහයට කැමැත්ත ප්‍රකාශ කළ හැකි වන්නේ? කැමැත්ත ප්‍රකාශ කිරීමකින් තොරව, අවුරුදු 54ක මිනිසෙකු සමඟ වයස අවුරුදු 6ක ළමයකුගේ සම්භන්ධය ‍කෙ‍සේ නම් විවාහයක් විය හැකිද?



    අබූබක්කර් විසින් තම දියණිය විවාහ කරගන්නා ‍ලෙස මුහම්මද්ට යෝජනා කළ බව, සමහර මුස්ලිම් අය දක්වති. මෙය අසත්‍ය‍යකි. මුහම්මද් ආයිෂා‍ විවාහකර ගැනිමට අබූබක්කර් ‍ගෙන් ඉල්ලා සිටි‍යේය.



    (සාහිහ් බුහාරි 7.62.18) ...... “නමුත් මම ඔබගේ සහෝදර‍යෙක් ‍වෙමි.” අබූබක්කර් කීය. එයට මුහම්මද්, “ඔබ මට සහෝදරයෙක් ‍වෙන්නේ, අල්ලා ‍ දෙවියන්ගේ පුස්තකයේ හා ආගමේ පමණී. නමුත් ඈ (ආයිෂා) මට විවාහය සඳහා වලංගු වන්නේය.



    මුහම්මද්ට තමාගේ කුඩා දියණිය සමඟ ලිංගිකව හැසිරීමට ඉඩදීමට තරම් අබූබක්කර් මෝඩ වුවත්, එම විවාහය වලංගු නොවේ. හේතුව, කැමැත්ත දිය යුතු අනික් පාර්ශවය වයසින් අඩු කුඩා දරුවකු විමයි. ආයිෂා සිදුවන කිසිවක් නොදැන සිටි අතර, මුහම්මද් තමාගේ යට ඇඳුම ගලවා, ඇකයේ වාඩිවීමට ඈට ආරාධනා කළ විට ඈ ඉතා පුදුමයට පත් වූවාය.



    (සාහිහ් බුහාරි 5.234) ආයිෂා විසින් පවසන ලදි: මුහම්මද් මා වයස අවුරුදු 6 දී විවාහ කරගත්තේය. අප මදීනා නගරයට ගොස්, බානී-අල්-හාරිත් ගේ නිවසේ රැදී සිටියෙමු. එවිට මා අසනීප වී මගේ හිස කේ සියල්ල හැලුනි. පසුව ඒ සියල්ල වැඩී ප්‍රකෘති තත්වයට හැරුණි. මම මගේ ගැහැනු යහළුවන් සමඟ ඔන්චිල්ලා පදිමින් සිටියදී, මගේ මව, උම් රුමාන්, මා අසලට පැමිණියාය. ඈ මට කථා කළ විට, මා ඈ අසලට ගියේ, මා හට ඈ කුමක් කරන්න වුවමනාදැයි යන්න නොදැනයි. ඈ මගේ අතින් අල්වා‍ගෙන නිවසේ දොර අසල සිට ගැනිමට සැලැස්සුවාය. එවිට මා ‍වේග‍යෙන් හුස්ම ගනිමින් සිටි අතර, එය සාමාන්‍ය තත්වයට පත් වූ විට, ඈ වතුර ටිකක් ගෙන මගේ මුහුණ හා හිස පිස දැමුවාය. පසුව ඈ මා නිවස ඇතුලට ගෙන ගියාය. නිවසේ අන්සාරි ගැහැණුන් සිටිනු මා දුටු අතර, ඔවුන් “සුබ පැතුම් හා අල්ලාගේ ආශිර්වාදය හා වාසනාවයි” කීහ. මව මා ඔවුන්හට භාරදුන් විට, ඔවුන් මා අන්දවා සරසන්නට (විවාහය සඳහා) වූහ. දහවලින් පසු මුහම්මද් බලාපොරොත්තු නොවූ ලෙස පැමිණි අතර මව ඔහුට මා භාර දුන්නාය. එවිට මගේ වයස අවුරුදු 9 යක් විනි.



    ආයිෂා වයස 8 ‍ටේ අනිකුත් ගැහැනු දරුවන් ‍මෙන් බෝනික්කන් සමඟ ‍සෙල්ලම් කරමින් සිටියාය. ඈ විවාහ සඳහා කො‍හෙත්ම නුසුදුසු අතර ඒ ගැන කිසිම අවබෝධයකුත් නොවීය.



    (සාහිහ් බුහාරි 8.73.151) ආයිෂා විසින් පවසන ලදී: මා මුහම්මද් හමු‍වේ බෝනික්කන් ‍සෙල්ලම් කිරීමට පුරුදුව සිටි‍යෙමි. මගේ ගැහැණු යහළුවන්ද මා සමඟ ‍සෙල්ලම් කිරීමට පුරුදුව සිටියහ. මුහම්මද් මගේ නිවසට පැමි‍ණෙන විට ඔවුන් හැංගැන්නට පුරුදු වී සිටියහ. නමුත් මුහම්මද් මා සමඟ පැමිණ ‍සෙල්ලම් කරන ‍ලෙස ඔවුන් හට කියන්නේය. (බෝනික්කන් හෝ ‍වෙනත් රූප සමඟ ‍සෙල්ලම් කිරීම තහනම්ය. නමුත් ආයිෂා කුඩා හා වැඩි වියට පත් නොවූ දරුවකු නිසා එයට අනුමැතිය දී තිබින. ෆාටේ-අල්-බාරි 143 පිටුව, 13 ‍වෙළුම.)



    කුඩා දරුවන් ‍කෙ‍රෙහි ලිංගික ආසාවන් ‍ගෙන් යුක්තවීම ළමා අපචරණය (pedophilia) ලෙස හැඳින්වේ. සාමාන්‍යයන් වයස අවුරුදු 54 ක මිනි‍සෙකුට, වයස අවුරුදු 9 ක ගැහැණු දරු‍වෙක් ගැන, ලිංගික ආශාවන් ඇතිවිය නොහැකි අතර, එසේ වන්නේ නම් ඔහු ළමා අපචාරකරු‍‍‍‍වෙකි (pedophile). ඉස්ලාමය වි‍වෙචනය කරන්නෙකු වන, අබුල් කා‍සෙම්, ‍ ‍පෙන්නා ‍දෙන පරිදී, ළමයකු විවාහ කර ගැනීමේදී ඉස්ලාම් ආගමේ වයස් සීමාවක් නොමැතිය. ඔහු පහත සඳහන් “හදීස‍යෙන්” ‍පෙන්නා ‍දෙන පරිදි, මුස්ලිම් අ‍යෙකුට අත දරු‍වෙකු වුවත් විවාහ කර ගත හැක.

    ‍ළදරු භාර්‍යාවක් තරුණ භාර්‍යාවක‍ගෙ තන‍යෙන් කිරි බිව්වේ නම් ඔවුන් දෙ‍දෙනාම තහනම් (හරාම්) වන්නේය. (එනම් අනිවාර්‍ය දික්කාසාද වන්නෝය). එක් භාර්‍යාවක් අ‍නෙක් භාර්‍යාව‍ගෙන් තන‍යෙන් කිරි බොන අවස්ථාවකදී:-



    (හෙ‍දායා 71 පිටුව 3 වැනි කාණ්ඩය 1වැනි ‍‍‍වෙළුම) යම් අ‍යෙක් අත දරු‍වෙකු සහ වැඩිහිටි‍යෙක් සමඟ විවාහ වූයේ නම් සහ එම වැඩිහිටි භාර්‍යාව එම අතදරු භාර්‍යාවට තම තන‍යෙන් කිරි දුන්නේ නම්, එම භාර්‍යාවන් ‍දෙ‍දෙනාම එම ස්වාමි පුරුෂයාට තහනම් වන්නේය. හේතුව වනුයේ, එය හදා වඩා ගන්නා දරුවකු හෝ තම දරුවකු හදා වඩා ගැනීමට සිටින ගැහැණු ‍කෙ‍නෙකු සමඟ එකවර ලිංගික සම්භන්ධතා පැවැත්වීමකට සමාන බැවින් හා එය තහනම් බැවිනි. මෙය මවක් හා ඇගේම දරු‍වෙක් හා ලිංගික සබඳතා පැවැත්වීමකට සමානය.මෙහිදී සැලකිය යුතු කරුණක් වන්නේ, එම වැඩිහිටි භාර්‍යාව සමඟ එම ස්වාමි පුරුෂයා ලිංගිකව තවමත් නොහැසුරුනේ නම්, ඈට වන්දි ලබා ගැනීමට හිමිකම් නැත. හේතුව, විවාහය තහනම් වීමට ඇගේ ක්‍රියාවලිය කරුණක් වීමයි. නමුත් අතදරු භාර්‍යාවට වන්දි‍යෙන් අඩක් හිමිය.



    අබුල් කා‍සෙම් උපුටා දක්වන පරිදි, උමර් වයස අවුරුදු 4ක හෝ 5ක දරුවකු සමඟ විවාහ විනි. උමර් ඈ සමඟ විවාහ වන විටදී, උම්මු කුල්තුම් අවුරුදු 4ක හෝ 5ක දරු‍වෙකි. මේ දරුවා ඔහුගේ ප්‍රියතම භාර්‍යාව වූවාය. (මුහම්මද්ට වයස 9ක් වූ ආයිෂා ප්‍රියතම භාර්‍යාව වූවාසේ). උමර්ගේ අතදරු භාර්‍යාවගේ හැඳුනුම ගැන විශාල ගැටලුවක් හා විවාදයක් පවති.



    සමහර ඉස්ලාමීය උගතුන් ඈ ෆාතිමා සහා අලී ගේ දියණිය ‍ලෙස සලකති. උම්මු කුල්තුම්, අබූබක්කර්ගේ මරණ‍යෙන් පසුව ඔහුට හා හබීබාට දාව උපන් දරුවකු ‍ලෙස සමහරු හඟිති. අබූබක්කර් උම්මු කුල්තුම් ඉපදීමට මාස කිහිපයකට ‍පෙර (ඇත් වර්‍ෂ 13 දී) මිය ගියේය. ඈ ආයිෂාගේ කුඩම්මාට දාව උපන් සහෝදරිය වූවාය. එ‍හෙයින්, උමර් උම්මු කුල්තුම්ගේ අත ගැනීමට ආයිෂාගේ අවසරය පතන විට ඈ වයස අවුරුදු 4-5 ක් පමණි. ආයිෂා කැමැත්ත ප්‍රකාශ කිරී‍මෙන් පසුව උමර් හා උම්මු කුල්තුම් විවාහ වූහ.



    අබුල් කා‍සෙම් ගණනය කරන පරිදි, උමර් ‍මෙම කුඩා දරුවා විවාහ කර ගන්නා විට ඔහුට අවුරුදු 56 ක් වයස විය. උම්මු කුල්තුම්ට වයස 9 ක් ‍වෙනතුරු උමර් බලා නොසිටියේ ඇයි? උමර් මුහම්මද් කී පරිදි මුහම්මද්ගේ ආදර්ශය (සුන්නා) අනුගමනය නොකළේ ඇයි? පිළිතුර වන්නේ, කුඩා ළමුන් විවාහකර ගැනීමේදී මුහම්මද් වයස් සීමාවක් නොපැනවීය. එ‍මෙන්ම, දන ගහන කුඩා දරුවකු විවාහ කරගැනීමට මුහම්මද් ඔහුගේ මරණයට ‍පෙර ආශාව පළ කිරීම උමර් සිහියට ගත්තා විය හැකිය.

    ‍මෙම සිදුවීම වාර්ථා කරන්නේ ඉබන් ඉෂ්හක් නමැති මුහම්මද්ගේ මුල්ම චරිතාපදානය ලියූ අයයි. මුහම්මද් ගැන ලියූ සියලුම අ‍නෙකුත් චරිතාපදාන ‍මෙම ඉබන් ඉෂ්හක්/ඉබන් හිෂ්හම් යන අයගේ අති දැවැන්ත කෘතිය පදනම් කර‍ගෙන වේ.



    “යූනුස් 1 රිවායා හි මා වාර්ථා කලා, එනම් මුහම්මද් ඈ (උම්මුල්-ෆඩ්ල්) ව දුටුවේ ඈ දන ගහන අතදරු අවධියේදිය. එවිට මුහම්මද් “ ඈ වැඩුනු විට මා තවමත් ජීවතුන් අතර නම්, මම ඈ විවාහ කරගනිමි.” යි කීය. නමුත් ඈ වැ‍ඩෙන්නට ‍පෙරාතුව මුහම්මද් මිය ගියේය. සුෆ්යාන් බ. අල්-අස්වද් බ. අබ්ඩුල්-අසාද් අල්-මක්සුමි ඈ විවාහ කරගත් අතර ඈ ඔහුට දාව රිස්ක් හා ලුබ්හා යන දරුවන් වැදුවාය. (3.311 බලන්න)
    ]



    ඉතිරි සියලු බුදුන්වහන්සේ පිලිබද ප්‍රශ්නවලටද මේ ලිපියේම පිලිතුරු සපයමි

    ලෝකය ගෙඩිපින් මැව්ව, ඒත් එතුමාව මැව්ව එකෙක් නැති මැජික් කාරයකු පිලිගන්නා උන්ට මිහිමත පයගැසූ මනුශ්ය පුත්‍රයකු මේ මිහිමතම උපන් ගමන් නෙලුම් මල් උඩ ඇවිද්ද අදහා ගත නොහැකි අයුරින් ප්‍රාතිහාර්ය ජනක ක්‍රියාව හා සරණ බන්දනය ගැන මීලගට මෙම ත්‍රෙඩ් එකේම කතාකරමු. මුලින් මේ කොටස විසදගම්මුකෝ....
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    ඕකුන්ට උත්තර දීලා වැඩක් නෑ.. ඒවා යට යනකන් ඉදන් ආයෙම ආයෙම අහනවා
    එක අතකින් සාදාරනයි.. පොඩි කාලේ ඉදන් අම්මා තාත්තා යටතේ කුඩා ඒ වගෙම එකම රාමුවක ඉදන් දෙයියෙක්ට බයකරලා ගෝත්‍රික මැනුවල් එකක් ඔලුවට දාපු උන් ඒ රාමුවෙන් එලියට ඇවිත් සමාජේ දකිනකොට තමන්ගේ හර්දය සාක්ශිය එක්කම අව්ලක් එනවා. සත්යය දකිනවා. ඒත් ඒ එක්කම අර පොඩිකාලේ පටන් හිතේ හදපු පිලිකාව තමන්ගේ බුද්දිය යට කරනවා, ඒත් දෙයියට තියෙන බය නිසා අඩුමගානේ ඊට විරුද්දව හිතන්නවත් බයයි.. ඒ නිසා ඒ පීඩනය පිටකරගන්න මේ වගේ නැවත නැවත කියලවත් වෙනසක් බලාපොරොත්තු වෙනවා

    ඔන්න ඕකයි භක්තිය වැඩිකරලා බුද්දිය මොටකල 7වෙනි සියවසේ මානසිකත්වය.....
    කවදාවත් ගොඩ ඒමක් නෑ... මොන සත්ය තේරුම් ගත්තත් සිකුරාදා පහු උන ගමන් ආයෙම 7 වෙනි සියවසට යනවා... පොතේ තිබ්බනම් පඩෙත් මල් සුවද වෙනවා... ලොක්ක ඇරිය එකෙක්නම් තවත් සුවද වෙනවා... සමන්පිච්ච මලකටත් වඩා සුවදවත් වෙනවා... ඔන්න ඕකටයි බ්‍රේන් වොශ් කරනවා කියන්නේ...
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    රත්තරං;15368960 said:
    ඕකුන්ට උත්තර දීලා වැඩක් නෑ.. ඒවා යට යනකන් ඉදන් ආයෙම ආයෙම අහනවා
    එක අතකින් සාදාරනයි.. පොඩි කාලේ ඉදන් අම්මා තාත්තා යටතේ කුඩා ඒ වගෙම එකම රාමුවක ඉදන් දෙයියෙක්ට බයකරලා ගෝත්‍රික මැනුවල් එකක් ඔලුවට දාපු උන් ඒ රාමුවෙන් එලියට ඇවිත් සමාජේ දකිනකොට තමන්ගේ හර්දය සාක්ශිය එක්කම අව්ලක් එනවා. සත්යය දකිනවා. ඒත් ඒ එක්කම අර පොඩිකාලේ පටන් හිතේ හදපු පිලිකාව තමන්ගේ බුද්දිය යට කරනවා, ඒත් දෙයියට තියෙන බය නිසා අඩුමගානේ ඊට විරුද්දව හිතන්නවත් බයයි.. ඒ නිසා ඒ පීඩනය පිටකරගන්න මේ වගේ නැවත නැවත කියලවත් වෙනසක් බලාපොරොත්තු වෙනවා

    ඔන්න ඕකයි භක්තිය වැඩිකරලා බුද්දිය මොටකල 7වෙනි සියවසේ මානසිකත්වය.....
    කවදාවත් ගොඩ ඒමක් නෑ... මොන සත්ය තේරුම් ගත්තත් සිකුරාදා පහු උන ගමන් ආයෙම 7 වෙනි සියවසට යනවා... පොතේ තිබ්බනම් පඩෙත් මල් සුවද වෙනවා... ලොක්ක ඇරිය එකෙක්නම් තවත් සුවද වෙනවා... සමන්පිච්ච මලකටත් වඩා සුවදවත් වෙනවා... ඔන්න ඕකටයි බ්‍රේන් වොශ් කරනවා කියන්නේ...

    :yes::yes::yes::yes:
     

    K_ZONE

    Well-known member
  • May 28, 2009
    5,175
    4,086
    113
    invoke db "Injected Memory"
    Siraj kiyanne Communication ekaka reload daana kolleklu... okata tharka karanna tharanna hekiyaawak nehe ( uge aagamen unwa hadala thiyana heti) ooo kiwwoth kiyanne gon kathawak.. ganan ganna epa ...

    මචෝ, මම සිරජ්ව ඉස්සර හොදට දන්නවා, පොර ඉස්සර පට්ට බුවෙක් ,, Reload නෙමෙයි මචො, , මූට ඉස්සර තිබ්බ පට්ට Game Cafe එකක්. . හැමෝම Games ගන්න ආවෙ මූ ලගට,
    හැම Game Disc ඇතුලටම මූම Game එක Install කරන හැටි, Crack කරන හැටි මූම Tutorial එකක් දාලා තමයි දුන්නෙ, , හොද මොලයක් තිබ්බා,,
    ඉස්කෝලෙ ඇරපු ගමන් කොල්ලො දුවගෙන එනව මෙතනට ඉස්සර, පට්ට Customer Base එකක් තිබ්බෙ, හැමෝටම හොද Fit එකේ කතා කරලා කරට අත දාගෙන හිටියෙ,, ,
    පාරෙ දැක්කත් නැවතිලා යන ගානට නිහතමානි බුවෙක් ඉස්සර. ..
    මට මතකයි ඉස්සර Need 4 Speed වගේ Games වල Setup file එකේ ඉමේජ් වලට මුගේ Shop එකේ නම දාලා SirajSTC කියල (SirajSTC කියන්නෙ මුගේ Shop එකේ නම.) ඉස්සර කොල්ලො පෝලිමෙ ඉන්නවා Games ගහන්න. .


    ඒත්., , , එකපාරටම හැම දේම වෙනස් උනා,, ඉස්සර ඩෙනිම ගහල හොදට හිටිටපු කොල්ලා, සුදු ලෝගුවක් දාගෙන යන්න පටන් ගත්තා, දැන් මූට Game Shop එකක් නැ, දැන් මුගේ Shop එකේ තියෙන්නෙ Muslim Items විතරයි, පොඩි පොඩි කුප්පි, තොප්පි, වගෙ දේවල්,, මූට මොනා උනාද කියලා මේ එලකිරියෙ විතරක් නෙමෙයි බං, හැමෝම කතා වෙනව,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
    මූ ඒලකිරියෙ විතරක් නෙමෙයි ඇත්ත සමාජයෙ උනත් හොද Reputation එකක් තිබ්බ කොල්ලෙක්. .

    මොකද උනේ කියලා උගෙන්ම තමයි අහන්න තියෙන්නෙ ....
    :baffled::baffled::baffled::baffled::rofl::rofl::baffled::baffled::oo::oo::oo::frown::frown::no::no::dull::dull::(:(:(:sorry::sorry:
     
    Last edited:

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    මචෝ, මම සිරජ්ව ඉස්සර හොදට දන්නවා, පොර ඉස්සර පට්ට බුවෙක් ,, Reload නෙමෙයි මචො, , මූට ඉස්සර තිබ්බ පට්ට Game Cafe එකක්. . හැමෝම Games ගන්න ආවෙ මූ ලගට,
    හැම Game Disc ඇතුලටම මූම Game එක Install කරන හැටි, Crack කරන හැටි මූම Tutorial එකක් දාලා තමයි දුන්නෙ, , හොද මොලයක් තිබ්බා,,
    ඉස්කෝලෙ ඇරපු ගමන් කොල්ලො දුවගෙන එනව මෙතනට ඉස්සර, පට්ට Customer Base එකක් තිබ්බෙ, හැමෝටම හොද Fit එකේ කතා කරලා කරට අත දාගෙන හිටියෙ,, ,
    පාරෙ දැක්කත් නැවතිලා යන ගානට නිහතමානි බුවෙක් ඉස්සර. ..
    මට මතකයි ඉස්සර Need 4 Speed වගේ Games වල Setup file එකේ ඉමේජ් වලට මුගේ Shop එකේ නම දාලා SirajSTC කියල (SirajSTC කියන්නෙ මුගේ Shop එකේ නම.) ඉස්සර කොල්ලො පෝලිමෙ ඉන්නවා Games ගහන්න. .


    ඒත්., , , එකපාරටම හැම දේම වෙනස් උනා,, ඉස්සර ඩෙනිම ගහල හොදට හිටිටපු කොල්ලා, සුදු ලෝගුවක් දාගෙන යන්න පටන් ගත්තා, දැන් මූට Game Shop එකක් නැ, දැන් මුගේ Shop එකේ තියෙන්නෙ Muslim Items විතරයි, පොඩි පොඩි කුප්පි, තොප්පි, වගෙ දේවල්,, මූට මොනා උනාද කියලා මේ එලකිරියෙ විතරක් නෙමෙයි බං, හැමෝම කතා වෙනව,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
    මූ ඒලකිරියෙ විතරක් නෙමෙයි ඇත්ත සමාජයෙ උනත් හොද Reputation එකක් තිබ්බ කොල්ලෙක්. .

    මොකද උනේ කියලා උගෙන්ම තමයි අහන්න තියෙන්නෙ ....
    :baffled::baffled::baffled::baffled::rofl::rofl::baffled::baffled::oo::oo::oo::frown::frown::no::no::dull::dull::(:(:(:sorry::sorry:




    M9rhMWQ.jpg

    tghy8A0.jpg


    AGYrQ6o.jpg

    8QVtQDn.jpg



    :lol::lol::lol::lol::lol:



    mu neda??
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol:



    arunaya muwa expose karala tibba,,redda fuke gahan duwala tibbe :):):)
     

    K_ZONE

    Well-known member
  • May 28, 2009
    5,175
    4,086
    113
    invoke db "Injected Memory"
    M9rhMWQ.jpg


    :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    arunaya muwa expose karala tibba,,redda fuke gahan duwala tibbe :):):)
    [/SIZE]

    නැ බං මූ නෙමෙයි..... ටිකක් මූන මේ වගේ,,, එත් මූ නෙමෙයි, Photos වල ඉන්නෙ Chu කොල්ලෙක්නෙ බං, අරූ සාමාන්‍ය එකක්,..