සුකන්නාow owඉන්දියන් උන්ට කෝචොක් එකක් දාන්න බලන්න ඇහුවම දෙකම එක වගේ නිසා කැපිලා ගියා![]()
ow mun gama kaalaboth same ooy
ow katta kalu jarawaIndian wage bn apooo indian nm jarawa
ow ne, habai unta ape baasawata ooka train karana eka paadu athi, thawa advanced hardware aawama ooka hariyai, training capacity vadi unamaඋගෙ සිංහල ටයිපින් නම් තාම චොර
eekada dan na sample gaththe, e ragapaana kenawa gaththada dan nasri lankan version sound exactly like aunty in a block and dino Video

venta puluwan, venta puluwanjehan R gei block and dino gen da kohada igena gena thiyenne