අලකෙශ්වරගෙන් ආතල් ගන්නන්ගේ සංගමය

shamil45

Well-known member
  • Aug 23, 2016
    3,204
    2,105
    113
    ඒ ඩයල් එක එක්ක සමහරු ගැටෙනව . ඒ වෙනුවට කරන්න තියෙන්නේ ඌව බයිට් කරලා, frnk කරලා විනොදයක්‌ ගන්න එක. එතකොට උගේ ඔල්මොරොන්දන් ගතියත් හොදවෙනවා.

    Concept එක
    අපි හදන්න ඕන උගේ භක්තිවන්තයෝ කණ්ඩායමක් . ඒකට අන්තර්ගත කරනවා දෙකොටසක්.
    👉 Genuine විදියට උට පුදපුජා දක්වන කොටස( Seg 01)
    👉ඒ අස්සේ ඉන්නවා මෝඩ ශ්‍රද්ධාව තියන set එකක්.(Seg 02)

    ක්‍රමවේදය
    Genuine ටික මුට වදිමින් , එක එක දේවල් වලින් පුදල සිරාවට ගරු සත්කාර කරනව. එතකොට අර මෝඩයෝ ටික පටන්ගන්නවා, ඒ දේම extream විදියට wholesale කරන්න.

    ආතල් 01 :
    Seg 01 එවුන් මුට සම්මත මල් වලින් මල්මාලා දැම්මොත්, Seg 02 එවුන් පටන්ගන්නවා, පොල්මල් මාලා දාන්න. තව එවුන්පු වක්මල්, වතුපාලු වැල් උට දාන්න හදනවා . එකම කලබැගැනීයක්‌ එතන! . ඌ දුවනවා බේරෙන්න. අරුන් ටික , අලගක්කෝනාරය පස්සේ දුවනවා තමුන්ගේ පොල්කටු මාලේ උට දාන්න.

    ආතල් 02
    ඔන්න ඌව අභිෂේක කරන්න කියලා පිරිසක් මුව ඉන්දවල කිරිවලින් නාවනවා. (එහෙම කරා ලංකාවේ). අර මෝඩයෝ වගේ ඉන්න උන්ටික කිරිබත් හැලියක්‌ ලිපේ තියලා රත්වෙන්න කලින් මුගේ ඔලුවේ හලනවා. හාලුත් එක්ක ඇග පුරාම. ඒ එක්කම කහ බාල්දියකුත් වත්කරනවා. මු පැනල දුවනවා.



    ඔබේ නිර්මාණශීලි ආතල් ලියා , creativity එක වැඩී කරගන්න. දවසේ හිනා නොවූන උන්ට එකදු හෝ හිනාවක් හදා පිං රැස් කරගන්න
     
    Last edited:

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,385
    1
    61,999
    113
    Mother Earth
    බොරුවට කතාවක් පතුරවනවා මූ ගෑනුන්ගෙ කිබි අත ගෑවම දරු පල ලැබෙනවා කියල. රට වටේම ගෑනු එනවා මූට කියල කිම්බ අත ගාගන්න.
     

    stasia

    Well-known member
  • May 28, 2018
    12,813
    26,352
    113
    כדור הארץ
    Fms කරනවා නෙවේ බං, උට එපා කරවනවා. කියෙව්වේ නැද්ද 😊
    ඌ ගැන මෙලොව හසරක් දන්නේ නැති එකෙක් උනත් ඕක කියවලා ඌ ගැන හොයන්න ගන්නවා. ඒක famous කිරීමක් නෙවෙයි ද?
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,385
    1
    61,999
    113
    Mother Earth
    හැබැයි ඒ වගේ උන් ඉන්න එකත් හොඳයි. මිනිස්සුන්ට ඉක්මනට බුද්දහගම එපා වෙනවා. ඒකනෙ වෙන්නත් ඕන. ඔය @Antare 2.8 වගේ උන් තමයි උන් තමයි තාමත් අලවට්ක්කතීශ්වරයොන්ගෙ සරණ යන්නෙ. 🙈 🙈
     
    • Dislike
    • Haha
    Reactions: Tz4400 and Cypress

    Antare 2.8

    Well-known member
  • Jan 13, 2024
    583
    279
    63
    Panadura
    හැබැයි ඒ වගේ උන් ඉන්න එකත් හොඳයි. මිනිස්සුන්ට බුද්දහගම එපා වෙනවා. ඔය @Antare 2.8 වගේ උන් තමයි උන් තමයි අලවට්ක්කතීශ්වරයොන්ගෙ සරණ යන්නෙ. 🙈 🙈
    ETAKOTA UBELAGE AWAJATHAKA AGAMATA BADAWAGANNA PULUWN NEDA WESIGE PUTHO :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    බොරුවට කතාවක් පතුරවනවා මූ ගෑනුන්ගෙ කිබි අත ගෑවම දරු පල ලැබෙනවා කියල. රට වටේම ගෑනු එනවා මූට කියල කිම්බ අත ගාගන්න.
    MUGE AMMATA DARU PALA DUNNETH DEWIYO RAATA AWITH:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
     
    • Haha
    Reactions: Candid-B

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,002
    40,906
    113
    උබල හරි ආත්මාර්ථකාමියි බන්. ඇයි හැම ආතල් එකක්ම උබලම ගන්න හදන්නෙ? බන්ධනාගාරවල ආතල් නැතුව පාළුවෙන් හෙන සෙට් එකක් ඉන්නවා. උන්ට ආතල් ගන්න මෙයාව යවමු.
     
    • Like
    Reactions: Cypress and SLK_sri

    shamil45

    Well-known member
  • Aug 23, 2016
    3,204
    2,105
    113
    ඌ ගැන මෙලොව හසරක් දන්නේ නැති එකෙක් උනත් ඕක කියවලා ඌ ගැන හොයන්න ගන්නවා. ඒක famous කිරීමක් නෙවෙයි ද?
    Ugena news walata pawaa kiyanawa, fbeke post hemathanama
     

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,384
    12,660
    113
    Piliyandala
    ඕනම නාටකයක් ඇයි ලොකේෂන් විදිහට කැලණිය ම තෝරාගන්නේ? බෙල්ලන්විල පන්සල

    ඕනේ නම් ගංගාරාම උනත් ලස්සනයි...
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    oka arthulata gihin, ehe inna ewunta deshana thiyai. ehe inna ewun muge puketh erala, uta thiyana amaruwa hoda karala eliyata yawai
    ita passe thiyenne, uge puka lowapu ponanyo tikai ponniyo tikai bite karanna.

    mama dekka lassana kello ehemath muta wandinawa.
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,806
    17,029
    113
    thawa lassana kellek wa media ekata gemu mugen bada una ekita ipadenna inne pinwath kumarayek kiyala
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    අවලෝකිතේශ්වරට ගරහන්න ගිහින් බුද්ධාගමටත් වදිනවා කියන එක අමතක කරන්න එපා 😄
     

    AnjanaROCK

    Well-known member
  • Jul 29, 2014
    1,753
    650
    113
    ඒ ඩයල් එක එක්ක සමහරු ගැටෙනව . ඒ වෙනුවට කරන්න තියෙන්නේ ඌව බයිට් කරලා, frnk කරලා විනොදයක්‌ ගන්න එක. එතකොට උගේ ඔල්මොරොන්දන් ගතියත් හොදවෙනවා.

    Concept එක
    අපි හදන්න ඕන උගේ භක්තිවන්තයෝ කණ්ඩායමක් . ඒකට අන්තර්ගත කරනවා දෙකොටසක්.
    👉 Genuine විදියට උට පුදපුජා දක්වන කොටස( Seg 01)
    👉ඒ අස්සේ ඉන්නවා මෝඩ ශ්‍රද්ධාව තියන set එකක්.(Seg 02)

    ක්‍රමවේදය
    Genuine ටික මුට වදිමින් , එක එක දේවල් වලින් පුදල සිරාවට ගරු සත්කාර කරනව. එතකොට අර මෝඩයෝ ටික පටන්ගන්නවා, ඒ දේම extream විදියට wholesale කරන්න.

    ආතල් 01 :
    Seg 01 එවුන් මුට සම්මත මල් වලින් මල්මාලා දැම්මොත්, Seg 02 එවුන් පටන්ගන්නවා, පොල්මල් මාලා දාන්න. තව එවුන්පු වක්මල්, වතුපාලු වැල් උට දාන්න හදනවා . එකම කලබැගැනීයක්‌ එතන! . ඌ දුවනවා බේරෙන්න. අරුන් ටික , අලගක්කෝනාරය පස්සේ දුවනවා තමුන්ගේ පොල්කටු මාලේ උට දාන්න.

    ආතල් 02
    ඔන්න ඌව අභිෂේක කරන්න කියලා පිරිසක් මුව ඉන්දවල කිරිවලින් නාවනවා. (එහෙම කරා ලංකාවේ). අර මෝඩයෝ වගේ ඉන්න උන්ටික කිරිබත් හැලියක්‌ ලිපේ තියලා රත්වෙන්න කලින් මුගේ ඔලුවේ හලනවා. හාලුත් එක්ක ඇග පුරාම. ඒ එක්කම කහ බාල්දියකුත් වත්කරනවා. මු පැනල දුවනවා.



    ඔබේ නිර්මාණශීලි ආතල් ලියා , creativity එක වැඩී කරගන්න. දවසේ හිනා නොවූන උන්ට එකදු හෝ හිනාවක් හදා පිං රැස් කරගන්න
    😂
    සිරාවට... ආතල් එක ගන්නෙ නැතුව ෆයර් වෙලා දඟලනවනෙ කට්ටිය
     
    • Like
    Reactions: shamil45