අල්ලිරාජාගෙ පෙටිගෝ විසිවෙයි, SLT එක Gortune හෝ Jio එකට

Brandy2020

Well-known member
  • May 15, 2018
    20,614
    25,968
    113
    ලීගලි හරී ඉල්ලීගල්ල්ය් හරි ඕක ලංකාවේ එකෙක් ට එන එක වටිනවා, ජාතික ආරක්ශාව නිසා.

    ෆේස්බුක් එක CIA එකෙන් Suckerburg දාලා දුන්නා වගේ.
     

    Antare 3.4

    Well-known member
  • Jan 18, 2024
    964
    511
    63
    Panadura
    ලීගලි හරී ඉල්ලීගල්ල්ය් හරි ඕක ලංකාවේ එකෙක් ට එන එක වටිනවා, ජාතික ආරක්ශාව නිසා.

    ෆේස්බුක් එක CIA එකෙන් Suckerburg දාලා දුන්නා වගේ.
    Dialog,hutch,airtel🤣🤣🤣
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    රජයේ ආයතන ප්‍රතිසංවිදාන සදහා කමිටු වලින් SLT එක ගන්න කැමති වුන ආයතන තුනෙන් දෙකක් තෝරගෙන තියෙනව ඊලග RFP ස්ටෙප් එකට.

    තේරුන ආයතන දෙක.
    1. Gortune International Investment Holding Ltd
    2. Jio Platforms Ltd

    ප්‍රතික්ශේප වුන ආයතනය.
    3. Pettigo Comercio International LDA




    * මට නම් මේ Gortune කියන කම්පනි එක ගැන හරියට කිසිම තොරතුරක් හොයාගන්න බැරිවුනා.
    මම මුලින් හිතුවෙ Fortune කියන එක ටයිපො එකකින් Gortune කියල වැටිල වෙන්නැති කියල, ඒත් එකදිගටම තාම එහෙම වෙන්නත් බෑනෙ. මෙච්චර ලොකු ඉන්වෙස්ට්මන්ට් එකක් කරනවනම් පොඩි කම්පනි එකක් වෙන්නත් බෑනෙ, ඒත් කිසිම ඩීටේල් එකක් හොයාගන්නත් බෑ. ෆුල් සස් සීන් එකක්.

    Machan oya godak deal Kalinga decided krala iwarai. Habei procurement process eka yanna bid awama 2k 3k tiyenna ona. Ekata itin sure dial ekai uge thaniyatai ekek dennekuth innawa. Unuth dannawa un inne taniyata kiyala 🤣🤣🤣
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,623
    100,874
    113
    ලීගලි හරී ඉල්ලීගල්ල්ය් හරි ඕක ලංකාවේ එකෙක් ට එන එක වටිනවා, ජාතික ආරක්ශාව නිසා.

    ෆේස්බුක් එක CIA එකෙන් Suckerburg දාලා දුන්නා වගේ.
    Oh No Ugh GIF by Major League Soccer
     

    Nanosudha

    Well-known member
  • Dec 28, 2012
    5,165
    4,937
    113
    ලොකු ඉන්වෙස්ට්මන්ට් එකක් කරනවනම් පොඩි කම්පනි එකක් වෙන්නත් බෑනෙ, ඒත් කිසිම ඩීටේල් එකක් හොයාගන්නත් බෑ. ෆුල් සස් සීන් එකක්.
    Namal sir ge da
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    මොකෙක් හරි ලංකාවේම එකෙක් අටවපු සමාගමක් දාලා ගේමක් ගහන්න හදනවද දන්නේ නෑ.
    අර ගෝඨාභය සිංගප්පූරුවේ සමාගමක් අටවලා මිග් යානා ගත්තා වගේ..

    ගූ පොහොර ගෙනාවෙත් කලින් දවසෙ රෙජිස්ටර් කරපු කම්පැනි එකකින්.
    මතක විදියට ශෂින්ද්‍ර රාජපක්ෂ 😄
     
    • Wow
    Reactions: Draco Malfoy

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,373
    26,906
    113
    Kandy
    මොකෙක් හරි ලංකාවේම එකෙක් අටවපු සමාගමක් දාලා ගේමක් ගහන්න හදනවද දන්නේ නෑ.
    අර ගෝඨාභය සිංගප්පූරුවේ සමාගමක් අටවලා මිග් යානා ගත්තා වගේ..
    නෑමොලයගේ වෙන්න ඇති
     

    kevin_levin

    Well-known member
  • Jun 9, 2014
    10,376
    14,202
    113
    හොර රහසේම පෑ ආලේ මනමාලයා වාගේ
    උතුරාලන මේ ප්‍රේමය ඔබගෙයි මගෙ රාලේ
    හැඩ කාරම කට කාරි මම අපේ ගම්මානේ
    සනසාලනු මගෙ නාඹර හිත මල් මද හාසේ

    කව්රුත් නැති තැන ලන් වෙමු අපි ගේ මැද
    සාලේ
    වැඩි වෙන්නෙම දොර මුල්ලෙදි අපි දෙන්නගෙ ආලේ

    මට ඉන්න හිතුනා යන්නෙ නැතුව තුරුලෙ ඔයාගේ
    ඔය දිස්නෙ වදින ලස්සන පොඩි ඇස් දෙක
    මාගේ

    සෙල්ලමටම හිත ඔබගෙ මෙල්ල කරන්න
    මට පුලුවනි මගෙ Nowty එපා රන්ඩු කරන්න
    ගැස්සෙන මගෙ ඉග අතර ඩිස්කො නටන්න
    ඔබ එනවද මගෙ පාලු කතරෙ තනිය මකන්න

    දුටු දා ඉදලම නලෝලා පෙන්නුවෙ තාලේ
    වෙන ආවට මල් නෙලා ලා නෑ මගෙ රාලේ
    අඩවන් දුක සන්සිදෝ ලා පෑවට ආලේ
    රැක ගන්නෙමි පන පොවෝලා ලෝකෙම මාගේ

    කව්රුත් නැති තැන ලන් වෙමු අපි ගේ මැද
    සාලේ
    වැඩි වෙන්නෙම දොර මුල්ලෙදි අපි දෙන්නගෙ ආලේ

    මට ඉන්න හිතුනා යන්නෙ නැතුව තුරුලෙ ඔයාගේ
    ඔය දිස්නෙ වදින ලස්සන පොඩි ඇස් දෙක
    මාගේ
    https://pesnihi.com/lyrics/a/amandi-sulochana/mata-inna-hithuna.html