අලුත් ජනපති වැඩ පෙන්නයි. සඳුදාට රන්ජන් නිදහස්.

hasithayad

Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    ඇයි Judge ලාට කියලා නඩු වෙනස් කරන්න හදපු එක.
    අධිකරණයට අපහාස කරපු ඒක
    තව නඩු 70 ගානක් තියෙනවා .
    ජනාධිපති අවුල් නේ බං. ඕකාට රටක් පාලනේ කරන්න බෑ වගේ නේද?
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,649
    75,705
    113
    ජනාධිපති අවුල් නේ බං. ඕකාට රටක් පාලනේ කරන්න බෑ වගේ නේද?
    Kauru mona kiwwath Ranjan karapu eka waradi. Gobba hukannalata terenne en wu karapu ekey barapathala kama.

    U nisa nadu godak review karanna illanna puluwan aai. US wage rataka unanam patta loku scene ekak yai.
     
    • Dislike
    Reactions: AnuradhaRa

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    Kauru mona kiwwath Ranjan karapu eka waradi. Gobba hukannalata terenne en wu karapu ekey barapathala kama.

    U nisa nadu godak review karanna illanna puluwan aai. US wage rataka unanam patta loku scene ekak yai.
    කොහොමටත් ලොකු සීන් එකක් තමා. කවුරු උනත් වැරදි කරල ඒවා වහල තියනවනම් ආපහු ඒවා හොයලා අරගෙන සාධාරණය ඉටු කරන එකයි කරන්න ඕනෙ. නැතුව කියපු එකාව හිරේ දාලා සිද්දිය යටපත් කරන එක නෙවෙයි
     
    • Like
    Reactions: zid2021

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,649
    75,705
    113
    කොහොමටත් ලොකු සීන් එකක් තමා. කවුරු උනත් වැරදි කරල ඒවා වහල තියනවනම් ආපහු ඒවා හොයලා අරගෙන සාධාරණය ඉටු කරන එකයි කරන්න ඕනෙ. නැතුව කියපු එකාව හිරේ දාලා සිද්දිය යටපත් කරන එක නෙවෙයි
    U karapu wadey waradi. Umbala okkoma assume karanne u ewa eli kala kiyala. Eli kaley ne ban hangan innakota mattu una. Ehema nowunanam oka taama yatapath wela tiyenawa.
     
    • Dislike
    Reactions: AnuradhaRa

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    U karapu wadey waradi. Umbala okkoma assume karanne u ewa eli kala kiyala. Eli kaley ne ban hangan innakota mattu una. Ehema nowunanam oka taama yatapath wela tiyenawa.

    අරුන් T56 දෙකක් තියන් ඉන්නේ.ගොඩක් දේවල් වෙන්න පුළුවන් ඉස්සරහට..😉🤣🤣🤣



     
    • Haha
    Reactions: deanXX

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,649
    75,705
    113

    Mama daapu comment ekata umbey oya videos adaala ne ban.

    Ranjan eli kaley ne kisi deyak. U kariya wage influence karala e influence karapuwa LEAK una. Eken watuna naduwata tama antimata hire inne.

    Dan lapati set eka hitanne, mu eka master plan ekak athuwa kaley bla bla bla.
     
    • Dislike
    Reactions: AnuradhaRa

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,098
    1
    58,439
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    MOkakd

    mokakda waradi kiyala kiyapan.

    Mu record kaley eliyata daanna balagenada? Nathan oka leak una nisada muta kela une?
    Mu influence kaley rata gana hithalada? nathan muge party ekata win ekak gannada?

    👇meka waradiy. hariyata hoyala balapan
    U kariya wage influence karala e influence karapuwa LEAK una. Eken watuna naduwata tama antimata hire inne.

    u hire giye 👇meka nisa.

    1659945459679.png
    https://www.hirunews.lk/english/245...sulted-the-judiciary-ag-informs-supreme-court
     
    • Like
    Reactions: supun_sg

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    Mama daapu comment ekata umbey oya videos adaala ne ban.

    Ranjan eli kaley ne kisi deyak. U kariya wage influence karala e influence karapuwa LEAK una. Eken watuna naduwata tama antimata hire inne.

    Dan lapati set eka hitanne, mu eka master plan ekak athuwa kaley bla bla bla.
    නෑ නෑ. උඹව කෝට් කරල අමතක වෙලා ආපහු පුකමූරා එකට ඕව දැම්මෙ.

    උඹ එක්ක කතාකරල වැඩක් නෑ. උඹ රාජපස්සලාටම තමා හරියන්නෙ
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,098
    1
    58,439
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    he also has a case for the tapes right? remember he pleaded guilty for one later on.
    anyway believe these judgments were influenced by the proof in the tapes.
    IFAIK there was no case filed against him over those leaked recordings.

    We cannot say the judgements given over the contempt of courts case was influenced by the leaked calls or not. Because the Judge never mentioned about this during the trial. He pleaded guilty because he was losing the case.

    Correct me if I am wrong.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,649
    75,705
    113
    IFAIK there was no case filed against him over those leaked recordings.

    We cannot say the judgements given over the contempt of courts case was influenced by the leaked calls or not. Because the Judge never mentioned about this during the trial. He pleaded guilty because he was losing the case.

    Correct me if I am wrong.
    I recall there was some influence because of those recording. Mathaaka widiyata.
     
    • Dislike
    Reactions: AnuradhaRa

    Similar threads