ජනාධිපති අවුල් නේ බං. ඕකාට රටක් පාලනේ කරන්න බෑ වගේ නේද?ඇයි Judge ලාට කියලා නඩු වෙනස් කරන්න හදපු එක.
අධිකරණයට අපහාස කරපු ඒක
තව නඩු 70 ගානක් තියෙනවා .
Kauru mona kiwwath Ranjan karapu eka waradi. Gobba hukannalata terenne en wu karapu ekey barapathala kama.ජනාධිපති අවුල් නේ බං. ඕකාට රටක් පාලනේ කරන්න බෑ වගේ නේද?
කොහොමටත් ලොකු සීන් එකක් තමා. කවුරු උනත් වැරදි කරල ඒවා වහල තියනවනම් ආපහු ඒවා හොයලා අරගෙන සාධාරණය ඉටු කරන එකයි කරන්න ඕනෙ. නැතුව කියපු එකාව හිරේ දාලා සිද්දිය යටපත් කරන එක නෙවෙයිKauru mona kiwwath Ranjan karapu eka waradi. Gobba hukannalata terenne en wu karapu ekey barapathala kama.
U nisa nadu godak review karanna illanna puluwan aai. US wage rataka unanam patta loku scene ekak yai.
U karapu wadey waradi. Umbala okkoma assume karanne u ewa eli kala kiyala. Eli kaley ne ban hangan innakota mattu una. Ehema nowunanam oka taama yatapath wela tiyenawa.කොහොමටත් ලොකු සීන් එකක් තමා. කවුරු උනත් වැරදි කරල ඒවා වහල තියනවනම් ආපහු ඒවා හොයලා අරගෙන සාධාරණය ඉටු කරන එකයි කරන්න ඕනෙ. නැතුව කියපු එකාව හිරේ දාලා සිද්දිය යටපත් කරන එක නෙවෙයි
U karapu wadey waradi. Umbala okkoma assume karanne u ewa eli kala kiyala. Eli kaley ne ban hangan innakota mattu una. Ehema nowunanam oka taama yatapath wela tiyenawa.
අරුන් T56 දෙකක් තියන් ඉන්නේ.ගොඩක් දේවල් වෙන්න පුළුවන් ඉස්සරහට..![]()
Get your facts right.Mama daapu comment ekata umbey oya videos adaala ne ban.
Ranjan eli kaley ne kisi deyak. U kariya wage influence karala e influence karapuwa LEAK una. Eken watuna naduwata tama antimata hire inne.
Dan lapati set eka hitanne, mu eka master plan ekak athuwa kaley bla bla bla.
mokakda waradi kiyala kiyapan.Get your facts right.
MOkakd
mokakda waradi kiyala kiyapan.
Mu record kaley eliyata daanna balagenada? Nathan oka leak una nisada muta kela une?
Mu influence kaley rata gana hithalada? nathan muge party ekata win ekak gannada?
U kariya wage influence karala e influence karapuwa LEAK una. Eken watuna naduwata tama antimata hire inne.
meka waradiy. hariyata hoyala balapan
u hire giyemeka nisa.
View attachment 181117https://www.hirunews.lk/english/245...sulted-the-judiciary-ag-informs-supreme-court

“අධිකරණයට අපහාස කිරීම”ට ගියේ ඇතුලට.he also has a case for the tapes right? remember he pleaded guilty for one later on.meka waradiy. hariyata hoyala balapan
u hire giyemeka nisa.
View attachment 181117https://www.hirunews.lk/english/245...sulted-the-judiciary-ag-informs-supreme-court
නෑ නෑ. උඹව කෝට් කරල අමතක වෙලා ආපහු පුකමූරා එකට ඕව දැම්මෙ.Mama daapu comment ekata umbey oya videos adaala ne ban.
Ranjan eli kaley ne kisi deyak. U kariya wage influence karala e influence karapuwa LEAK una. Eken watuna naduwata tama antimata hire inne.
Dan lapati set eka hitanne, mu eka master plan ekak athuwa kaley bla bla bla.
IFAIK there was no case filed against him over those leaked recordings.he also has a case for the tapes right? remember he pleaded guilty for one later on.
anyway believe these judgments were influenced by the proof in the tapes.
I recall there was some influence because of those recording. Mathaaka widiyata.IFAIK there was no case filed against him over those leaked recordings.
We cannot say the judgements given over the contempt of courts case was influenced by the leaked calls or not. Because the Judge never mentioned about this during the trial. He pleaded guilty because he was losing the case.
Correct me if I am wrong.