ඕක සිද්දවෙන්න ගොන්කම ඇරුනම තව හේතුවක් තියෙනවා.
ගොඩක් ජපන් බයික් වල safety feature එකක් තියෙනවා. stand එක ගහලනම් තියෙන්නේ neutral එකේ විතරයි එන්ජිම running තියන්න පුලුවන්, ගියර් එකට දාන්න බෑ. දාපු ගමන් එන්ජිම off වෙනවා. ඒක හින්ද stand එක ගහල, ගියර් එකට දාලා, රෝදෙ හිමීට කැරකෙන්න දීලා, චේන් එක සුද්ද කරන්න බෑ. ඔය feature එක ඉන්දියන් බයික් වල නෑ. scooter වල කොහොමත් නෑ, මොකද ගියර් දාන්නෙ නැති හින්දා. ඉතින් එහෙම බාන්ඩයක් අපේ ගොන් වහන්සේලට හම්බුනාම ඇඟිලි විතරක් අහුවෙලා බේරුනොත් ඇති ඇට දෙක චේන් එක අස්සෙ ඔබාගන්නෙ නැතුව.
ගොඩක් ජපන් බයික් වල safety feature එකක් තියෙනවා. stand එක ගහලනම් තියෙන්නේ neutral එකේ විතරයි එන්ජිම running තියන්න පුලුවන්, ගියර් එකට දාන්න බෑ. දාපු ගමන් එන්ජිම off වෙනවා. ඒක හින්ද stand එක ගහල, ගියර් එකට දාලා, රෝදෙ හිමීට කැරකෙන්න දීලා, චේන් එක සුද්ද කරන්න බෑ. ඔය feature එක ඉන්දියන් බයික් වල නෑ. scooter වල කොහොමත් නෑ, මොකද ගියර් දාන්නෙ නැති හින්දා. ඉතින් එහෙම බාන්ඩයක් අපේ ගොන් වහන්සේලට හම්බුනාම ඇඟිලි විතරක් අහුවෙලා බේරුනොත් ඇති ඇට දෙක චේන් එක අස්සෙ ඔබාගන්නෙ නැතුව.

