අලුත් වැඩක් - උප්පැන්න සහතික translation සේවය

shan123452

Active member
  • Jul 16, 2011
    237
    27
    28
    අලුත් වැඩක් - උප්පැන්න සහතික translation සේවය

    අලුත් වැඩක් පටන්ගත්තා.පොඩි help එකක් දෙන්න .උප්පැන්න/ විවාහ / මරණ සහතික ඇතුලු අනෙකුත් සියලු සහතික ඉංග්‍රිසියට ට්‍රාන්ස්ලේට් කර sworn translator සීල් එක සහිතව නිවසටම ලබා දෙනවා. කරන්න තියෙන්නෙ අදාළ ඩොකුමන්ට් එකේ ක්ලියර් ෆොටෝ එකක් [email protected] එකට මේල් කරන්න. Spelling mistake එකක් වීම වැලැක්වීමට translate කරපු සර්ටිෆිකට් එක කස්ටමර්ට මේල් බැක් කරලා OK එක දුන්නාම තමා ප්‍රින්ට් කරන්නේ.මේ සිස්ටම් එකේ වරදක් තියේ නම් නිවැරදි කර ගන්න help කරන්න.

    Regular service time frame 3-5 working days
    Express service time frame 1-2 working days

    පසුව මීට අමතරව උප්පැන්න සහතිකේ ඔරිජිනල් කොපි ලබා දීම වගේ ඒවත් කරන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා.

    Thank You Guys
     
    • Like
    Reactions: mtmadushanka

    shan123452

    Active member
  • Jul 16, 2011
    237
    27
    28
    කවුද ට්‍රාන්සල්වේනියා කරන්නේ? ඔයාද? එයා වැඩේට ඕතරයිස්ද කියලා දැනගන්නේ කොහොමද?

    mama nemei.Sworn Translators keepa denek innawa. ekkenek A.M.A.S.Senanayake (Sworn Translator-District Court of CMB)
     

    pranathlcp

    Well-known member
  • Jul 19, 2009
    5,839
    1,293
    113
    Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry
    මේකෙන් අපිට අන්තිමට ලැබෙනේ පුද්ගලයින් ලියාපදිංචි කිරීමේ දෙපාර්තමේන්තුවෙන් නිකුත් කරපු ඔරිජිනල් (translated) උප්පැන්න සහතිකයක්ද?
     
    • Like
    Reactions: shan123452

    shan123452

    Active member
  • Jul 16, 2011
    237
    27
    28
    මේකෙන් අපිට අන්තිමට ලැබෙනේ පුද්ගලයින් ලියාපදිංචි කිරීමේ දෙපාර්තමේන්තුවෙන් නිකුත් කරපු ඔරිජිනල් (translated) උප්පැන්න සහතිකයක්ද?

    This is just a translation certificate signed by a sworn translator
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,370
    113
    Kotahena
    උප්පැන්න සහතික උබට එකතු වෙලා තොගයක් හම්බවෙනවා.
    උප්පැන්න සහතික ය කියන්නේ කෙනෙක්ගෙ අතිශය පුද්ගලික දෙයක්.
    3rd party එකකට මේ document එක scan කරලා යවනවා කියන එකත් ටිකක් භයානක දෙයක්. අයුතු ප්‍රයෝජන ගන්න පුළුවන් මෙකෙන්. ඒ සදහා අපිට ලැබෙන guarantee එක මොකක්ද?
     

    shan123452

    Active member
  • Jul 16, 2011
    237
    27
    28
    උප්පැන්න සහතික උබට එකතු වෙලා තොගයක් හම්බවෙනවා.
    උප්පැන්න සහතික ය කියන්නේ කෙනෙක්ගෙ අතිශය පුද්ගලික දෙයක්.
    3rd party එකකට මේ document එක scan කරලා යවනවා කියන එකත් ටිකක් භයානක දෙයක්. අයුතු ප්‍රයෝජන ගන්න පුළුවන් මෙකෙන්. ඒ සදහා අපිට ලැබෙන guarantee එක මොකක්ද?

    Good point.
    Translation karana than wala oya wage godak
    Docs ekathu wenawa. Me gena legal advise ekak gannam
    Thanks
     

    MachoMan

    Well-known member
  • Jul 15, 2018
    1,465
    656
    113
    machan ekama eka upadesak dennam....
    Business patan gannawanam elakiriyen help illanna epa...
    Inna okkoma kuhaka hettha saha adu wata higakana ewaun....

    Ube wedeta hadawathin ma suba pathananawa.... Jaya wewa
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: shan123452