අලුතෙන් වින්ඩෝස් දාලා දවස් දෙකයි, පරන ලෙඩේ ආයෙම.. 😥

Heshan Daminda

Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,407
    1
    101,307
    113
    34
    Kalutara

    තොගේ අර ගුගල් ඉන්පුට් එකට මම කොමෙන්ට් එකක් ගැහුවා බලපන් ගිහින් ... අපිත් කාලේ කාගෙන තොගේ එව්වට කොමෙන්ට් කරන්නේ... :rofl: :rofl: රිප්ලයි එකක් ගහන්න පුරුදු වෙයන්... :P:lol:
    දැන් ඒකට කලින් මේක හදාගන්න එපැයි. ඒකයි ඒක බැලුවෙ නැත්තෙ

    Gahapan linux mint or ubuntu wade iwaeai
    ඒකත් ඩව්න්ලෝඩ් කරගන්න මේක ඕන් වෙන්න එපැයි.
    ------ Post added on Dec 15, 2022 at 1:38 PM
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,407
    1
    101,307
    113
    34
    Kalutara
    PSU eketh newei nam ithin RAM eke awulakda kiyala balanna. Wena ram ekak gahala. eth neththan ithin motherboard thamai.
    බයොස් රීසෙට් කලා අර පින් එක පන්නලා. දැන් දැන් කලින් වගේවත් නෑ. මම උස්සන් ආවා ටවුන් එකට 😖
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,165
    3
    118,940
    113
    Gampaha
    මං මුලින් කිව්ව එක හරි වගේ. :dull::( එහා ගෙදර නංගි කොඩිවිනයක් කරලා. PHBhagya ගුරුන්නාන්සෙට කියලා කොඩිවිණේ කපාගෙන සෙත් ශාන්තියක් කරගන්න. කිරි මෙම්බර් කෙනෙක් හින්දා ඩිස්කවුන්ට් එකකට වැඩේ කරලා දේවි.:yes:

    @PHBhagya ගුරාම වැඩේ කරාද දන්නෙ නෑ මුගෙන් පස්සෙ කොඩිවිනේ කපල ගාණ ගන්න බලාන
    මම එහෙම මුදල් බලාගෙන වැඩ කරන්නෙ නෑ මහත්තය....
    ඕන්න ගුරු මුශ්ඨි නැතුවම ක්‍රමේ පබ්ලික් දැම්ම... මේක කොරල හරි ගියාට පස්සෙ හිතේ සතුටින් දෙන දෙයක් බාරගන්නව....



    "ඕම්...ජනේල කාල විලප්පු ප්‍රාණ හස්ත වාජීකර්ණ භීල් ගේටාස, මයික්‍ර සෝපට කල්‍යාණ නදීයත විශාල ශබ්දාත පුඃ..."

    පාන්දර දෙකේ කනිසමට කැළණි නදියේ මහ වක්කලමෙ කිඹුල් වල ලඟින් නැවුම් කලයකට පැන් එකක් ගන්න. ඒ කළය සුදු පිරුවටයකින් ආවරණය කරල ඉහත මන්තරයෙන් 1008 වරක් කිඹුල් වළ ඉවුරෙ ඉඳගෙන පැන් කළයට සුරත තබාගෙන මතුරල ඒ මැතිරූ දියෙන් කොම්පියුටරේ දෝවනය කරන්න...

    ඔය රෝගය නිට්ටාවටම සුවයි....
     

    buddikagayan

    Well-known member
  • Jan 25, 2012
    27,403
    16,072
    113
    Colombo
    මොනවද අනිත් ටික? හාර්ඩ්වෙයාර් පාර්ට්ස් ද?


    රීබූට් නෙමෙයි. බූට් වෙන තැන ලස්සනට වැඩ. හරියටම ලොක් ස්ක්‍රීන් එකේ ඉඳන් තමා ලෙඩේ වෙන්නෙ. ස්ටක් වෙනව, කර්සර් එක ටික වෙලාවක් වැඩ කරනව, පස්සෙ ස්ක්‍රීන් ඕෆ් වෙනව, හැබැයි usb ගැහුවම ඩිටෙක්ට් කරගන්න සවුන්ඩ් එනව. ඒ සේරම වැඩ. බැක්ග්‍රවුන්ඩ් එකේ සේරම වැඩ ඩිස්ප්ලේ එක තමා ලෙඩ දෙන්නෙ.


    එතකොට ඇයි බන් දවස් දෙකක් යහතින් වැඩ කලේ?
    එක්කෝ මොකක් හරි වයිරස් එකක් රන් වෙනවා.. ෆුල් ෆෝමැට් ගහන්න වෙන්නෙ
     
    • Sad
    Reactions: Heshan Daminda

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,637
    100,892
    113
    මම එහෙම මුදල් බලාගෙන වැඩ කරන්නෙ නෑ මහත්තය....
    ඕන්න ගුරු මුශ්ඨි නැතුවම ක්‍රමේ පබ්ලික් දැම්ම... මේක කොරල හරි ගියාට පස්සෙ හිතේ සතුටින් දෙන දෙයක් බාරගන්නව....



    "ඕම්...ජනේල කාල විලප්පු ප්‍රාණ හස්ත වාජීකර්ණ භීල් ගේටාස, මයික්‍ර සෝපට කල්‍යාණ නදීයත විශාල ශබ්දාත පුඃ..."

    පාන්දර දෙකේ කනිසමට කැළණි නදියේ මහ වක්කලමෙ කිඹුල් වල ලඟින් නැවුම් කලයකට පැන් එකක් ගන්න. ඒ කළය සුදු පිරුවටයකින් ආවරණය කරල ඉහත මන්තරයෙන් 1008 වරක් කිඹුල් වළ ඉවුරෙ ඉඳගෙන පැන් කළයට සුරත තබාගෙන මතුරල ඒ මැතිරූ දියෙන් කොම්පියුටරේ දෝවනය කරන්න...

    ඔය රෝගය නිට්ටාවටම සුවයි....
    හෙසාන්ගේ දානේ කවදද දෙන්න ඕනි අපි කිඹුලා ඇඳගෙන ගිය දවසේද නැත්තං කාල ඉවර කරපු දවසටද
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,407
    1
    101,307
    113
    34
    Kalutara
    එක්කෝ මොකක් හරි වයිරස් එකක් රන් වෙනවා.. ෆුල් ෆෝමැට් ගහන්න වෙන්නෙ
    දීලා දැම්මා. වෙලාව ඕනලු. හෙට කියන්නම් කිව්වා බලල.
     

    lgayyamp

    Well-known member
  • Jan 16, 2019
    3,493
    3,537
    113
    කොලොම්පුරේ
    windows දැම්මට පස්සේ දාන drivers හරියට දන්නේ නැත්තන් driver booster හරි මොකක් හරි software එකක් දාලා auto drivers ගන්න දෙන්න. වැරදි ඒවා manual දැම්මත් ඔය වගේ case එනවා.
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,165
    3
    118,940
    113
    Gampaha
    හෙසාන්ගේ දානේ කවදද දෙන්න ඕනි අපි කිඹුලා ඇඳගෙන ගිය දවසේද නැත්තං කාල ඉවර කරපු දවසටද
    මොකක් හරි වෙලා, කරන්ට් එක වැදිල හෝ කිඹුලෙක් ඩැහැගෙන යනව වගේ ඉතාම ස්වභාවික හේතුවක් උඩ කෙනෙකුගෙ පණ කෙන්ද ගියොත්,
    ඒ පණ ගිය දිනේ ඉඳන් දවස් හතකින් තමයි දාණයක් දීල මියගිය ඇත්තට පිං අනුමෝදන් කරන්න ඕනෙ.... තේරුනැයි...