මේ හුත්තට කතා කලා. ඌ හරහටනෙ කතා කරන්නෙ. නෙදකින්. සිංහලුන්ගෙ හැටියක්ද මන්දා. ඉතින් යයිද කියහන්කො ඕකුන් ගාවට බෝඩ් හදන්න.
Sinhalunge hatiyak.මේ හුත්තට කතා කලා. ඌ හරහටනෙ කතා කරන්නෙ. නෙදකින්. සිංහලුන්ගෙ හැටියක්ද මන්දා. ඉතින් යයිද කියහන්කො ඕකුන් ගාවට බෝඩ් හදන්න.
monada u kiwweමේ හුත්තට කතා කලා. ඌ හරහටනෙ කතා කරන්නෙ. නෙදකින්. සිංහලුන්ගෙ හැටියක්ද මන්දා. ඉතින් යයිද කියහන්කො ඕකුන් ගාවට බෝඩ් හදන්න.
Sinhalunge hatiyak.
වැඩ දෙක තුන එද්දි Confidence හැදිලා Ego එක වැඩි වෙනවා.
දන්නෙම නෑ කොයි වෙලෙ හරි ආයෙ වැටෙනවා
ඔය පෝස්ට් එකේ තියෙන විදිහට උගේ කඩේ නමයි ඌ ඉන්නෙ කොහෙද කියලයි නෙමෙයිද කියහන්කො තියෙන්නෙ?monada u kiwwe
mokadda awa awla,update kalothnam leda denawa,fresh ekak dala balannawin 10 ගහපන්. 11 පිස්සු කෙළිනවා. අනික windows දාපු ගමන් automatic updates disable කරපන්.
අවුල කියන්නේ slow වෙනවා RAM එක 16GB තිබිලත් ප්රොසා i7 තිබිලත් අවුල් ගියා 11 දැම්මම.https://www.bleepingcomputer.com/download/bluescreenview/
meken balanna ay error eka enne kiyala
drivers ,hardware awul walata thama enne godak welawata
mokadda awa awla,update kalothnam leda denawa,fresh ekak dala balanna
------ Post added on Jan 9, 2023 at 5:22 PM