සමලිංගික එක රටට ගේන්න හදන එකම ඇති.
මම කලින් ඕවා විශ්වාස කරේ නෑ ,නමුත් මේ පාර UN එකේදි ගිය ජන්දය ගැන Indian news paper එකක තිබ්බා, මේ කලාපයෙන්ම රුසියාවේ යෝජනාවට එරෙහි වෙලා තියෙන්නේ ලංකාව විතරයි.
රුසියාවෙන් කරේ බෑණ්කීන් මූන්ගේ සමලිංගික යෝජනාවකට එරෙහි වීමයි. ඉතින් ඒ එරෙහි වෙච්ච එකට පක්ෂ වෙනවා වෙනුවට ඒකට එරෙහි වෙච්ච එකයි ලංකාවේ කරේ, ඒ කියන්නේ ලංකාවෙන් support සමලිංගික අයීතින්ට.![]()





හැමොටම සම අයිතිවාසිකම් ලන්කාවෙ තියනව. ඒක රනිල්වත් මහින්දවත් ගෙනාපු එකක් නෙවෙ. මේක දියුනු වෙන්නෙ නැත්තෙත් ඔය වගේ පටු ගොන් විදියට හිතන හින්ද. දැන් ආන්ඩුවට අර ආමි එකේ පොරගෙ නඩු තීන්දුව හින්ද බනිනව වගේ එකක් තමා. මෙච්චර කල් ලන්කාවෙද හිටියෙ ?
චන්ද්රිකාගෙ කාලෙ ඒක විබාගෙට ගත්තෙ. අනික එහෙම යන නඩුවක් නවත්තන්න කාටවත් බෑ. මහින්දට ඒකට මැදිහත් වෙන්නවත් සිරිසේනට මදිහත් වෙන්නවත් බෑ. නඩු තීන්දුව ඉවර උනාම නම් සමාවක් දෙන්න පුලුවන් . ගොඩක් එවුන් හරි හමන් දෙයක් දන්නෙ නැතුව පටු විදියට හිතල කතිරෙ ඔහොම ගැහුවම රටට හෙන ගහන එක අහන්නත් දෙයක්ද![]()

ඕක හදන්න පුළුවන් ලිස්ට් එකක් නෙවෙයි බං.......ආපහු යවන්නේ කාවද කියල ලිස්ට් එකක් හදපන් ඒක ලේසියි![]()





හැමොටම සම අයිතිවාසිකම් ලන්කාවෙ තියනව. ඒක රනිල්වත් මහින්දවත් ගෙනාපු එකක් නෙවෙ. මේක දියුනු වෙන්නෙ නැත්තෙත් ඔය වගේ පටු ගොන් විදියට හිතන හින්ද. දැන් ආන්ඩුවට අර ආමි එකේ පොරගෙ නඩු තීන්දුව හින්ද බනිනව වගේ එකක් තමා. මෙච්චර කල් ලන්කාවෙද හිටියෙ ?
චන්ද්රිකාගෙ කාලෙ ඒක විබාගෙට ගත්තෙ. අනික එහෙම යන නඩුවක් නවත්තන්න කාටවත් බෑ. මහින්දට ඒකට මැදිහත් වෙන්නවත් සිරිසේනට මදිහත් වෙන්නවත් බෑ. නඩු තීන්දුව ඉවර උනාම නම් සමාවක් දෙන්න පුලුවන් . ගොඩක් එවුන් හරි හමන් දෙයක් දන්නෙ නැතුව පටු විදියට හිතල කතිරෙ ඔහොම ගැහුවම රටට හෙන ගහන එක අහන්නත් දෙයක්ද![]()



ඒකා ඊයේ කිව්වේ මහ ඇමතිකම තියාගෙනම ඉල්ලනවා කියලා. එතකොට ආන්ඩුවෙන් පඩි ගන්න ජොබ් දෙකක් කරන්න පුලුවන්ද බන්.
එහෙම කිරිපල්ලෙ ඉදන් බලන්න දෙයක් නෑ පහුගිය අවුරැදු 10 කරපු ටික බැලුවම හොදටම ඇති දේශපාලකයෙක්ව මනින්න...

කෝ යකෝ පිං අගමැති රනිල් වික්රමසිංහ
තව සමලිංක මංගල
විජිත් විජුතමුනි සොයිසා...(අලි මැරුවේ ඕකා )
සුසන්ත පුංචි නිලමේ...(පරාලයා)
තව අනුරාදපුරයෙන් ඉල්ලන එකෙක් ඉන්නවා නේද මවිල්ලාරු ගොවියෝන්ගෙන් සල්ලි කැව,උත එපා...
පච චම්පිකත් එපා..(උත් වැසි පැත්තට හෝයියා...)
කෝ යකෝ බන්දුල ගුනවර්දන (2500)
සජිත් පේමදාස (මාස 6 සමුර්දියේ සල්ලි කෑවා..තමන්ගේ ගොට්ටෝන්ට දීලා...අපේ පැත්තට සංවිදායක ගුටිත් කෑවා අලියගේ උන්ට විතරක් සල්ලි දීලා )
ජෝන් සෙනවිරත්න=කුඩු case
කුඩු ලන්සා
දිමු ජයරත්න
තව හේනට ඉන්නවා බන්..ඔහොම බැලුවම දෙන්න එකෙක් නැහැසේරම කඹ හොරු


ඌ අනික් එවුන්ට සාපේක්ශව කෙලින් වැඩ තියෙන බුද්ධිමත් පොරක්. හොරෙක් නෙමෙයි.මම කියන්න කැමතියි අගලවත්ත පැත්තේ මගේ යාළුවකුට වෙච්ච අද්දැකීමක්.
මම මේ කියන යාළුවගේ තාත්ත පෙට්රල් ෂෙඩ් එකක් දාන්න හදල තියෙනවා පහුගිය ආණ්ඩුව කාලේ. එයා ගිහිල්ල එවකට හිටපු ඇමති හම්බෙන්න. අවම කෝටි 2ක් ඉල්ලුවලු අවසර දෙන්න. එයා කැමති වෙලා දැන් වැඩේ යනවලු. තාම සල්ලි දීල නැහැ හැබැයි. මොකද ප්රාදේශීය සභාවේන් ගන්න ඕනේ සහතික ටිකක් තියෙනවලු වැඩේ පටන් ගන්න කලින්. ඒක ගන්න ගියාම එතන එකත් ඉල්ලනවලු ලක්ෂ 75 ක් ඒක පාස් කරන්න. මගේ යාළුවගේ තාත්ත අතැරලා දාල වැඩේ. මොකද ෂෙඩ් එකටත් කොටි 4ක් විතර යනවලු හදල ඉවර කරන්න.
මේ ආණ්ඩුව ඇවිත් චම්පික ඇමති උනාට පස්සේ මේ යාළුවගේ තාත්ත හිතල තියෙනවා ආයෙත් වැඩේ පටන් ගන්න ඕනේ කියල. අපොයින්ට්මන්ට් එකක් දාල ගියාලු චම්පික හම්බෙන්න. මිනිහ හොඳට කතාකරලා ඒදාම දුන්නලු approval එකට අවශ්ය ලියුම් අත්සන් කරලා. සතයක් වත් පගාව නැහැ.
ඒ වගේම petroleum එකේ management එකේ ඔක්කොම දන්නවා චම්පික ආපු ගමන් තියපු පලවෙනි රැස්වීමේදී කියපු කතාව. කිසිම project එකකින් එයාට සතයක්වත් commission එපා කියපු එක. (සාමාන්යෙන් petroleum එකේ හැම project එකකින්ම ඇමතිට 10%, ඒක තමයි අවුරුදු 20-30 ඉඳන් practice එක.)
අනිත් එක අමතක කරන්න එපා සිංහල බෞද්ධකම වෙනුවෙන් පාර්ලිමේන්තුවේ ප්රසිධ්ධ්යේ කතා කරන්න හිටියේ චම්පික විතරයි කියන එක.
සුළු වැරදි තිබුනත් චම්පික රණවක කියන්නේ එලම එල පොරක් මගේ අද්දැකීම් හැටියට නම්.
බයියන්ට නම් වහ කදුරු වගේ. සිංහල ඡන්ද සෑහෙන ගැලෙව්වනෙ ගිය පාරමම කියන්න කැමතියි අගලවත්ත පැත්තේ මගේ යාළුවකුට වෙච්ච අද්දැකීමක්.
මම මේ කියන යාළුවගේ තාත්ත පෙට්රල් ෂෙඩ් එකක් දාන්න හදල තියෙනවා පහුගිය ආණ්ඩුව කාලේ. එයා ගිහිල්ල එවකට හිටපු ඇමති හම්බෙන්න. අවම කෝටි 2ක් ඉල්ලුවලු අවසර දෙන්න. එයා කැමති වෙලා දැන් වැඩේ යනවලු. තාම සල්ලි දීල නැහැ හැබැයි. මොකද ප්රාදේශීය සභාවේන් ගන්න ඕනේ සහතික ටිකක් තියෙනවලු වැඩේ පටන් ගන්න කලින්. ඒක ගන්න ගියාම එතන එකත් ඉල්ලනවලු ලක්ෂ 75 ක් ඒක පාස් කරන්න. මගේ යාළුවගේ තාත්ත අතැරලා දාල වැඩේ. මොකද ෂෙඩ් එකටත් කොටි 4ක් විතර යනවලු හදල ඉවර කරන්න.
මේ ආණ්ඩුව ඇවිත් චම්පික ඇමති උනාට පස්සේ මේ යාළුවගේ තාත්ත හිතල තියෙනවා ආයෙත් වැඩේ පටන් ගන්න ඕනේ කියල. අපොයින්ට්මන්ට් එකක් දාල ගියාලු චම්පික හම්බෙන්න. මිනිහ හොඳට කතාකරලා ඒදාම දුන්නලු approval එකට අවශ්ය ලියුම් අත්සන් කරලා. සතයක් වත් පගාව නැහැ.
ඒ වගේම petroleum එකේ management එකේ ඔක්කොම දන්නවා චම්පික ආපු ගමන් තියපු පලවෙනි රැස්වීමේදී කියපු කතාව. කිසිම project එකකින් එයාට සතයක්වත් commission එපා කියපු එක. (සාමාන්යෙන් petroleum එකේ හැම project එකකින්ම ඇමතිට 10%, ඒක තමයි අවුරුදු 20-30 ඉඳන් practice එක.)
අනිත් එක අමතක කරන්න එපා සිංහල බෞද්ධකම වෙනුවෙන් පාර්ලිමේන්තුවේ ප්රසිධ්ධ්යේ කතා කරන්න හිටියේ චම්පික විතරයි කියන එක.
සුළු වැරදි තිබුනත් චම්පික රණවක කියන්නේ එලම එල පොරක් මගේ අද්දැකීම් හැටියට නම්.





දැන් ඉන්න ලොකු පක්ෂ දෙකේ ඉන්න සියලු ම *කයන් එළවන්න ඕන........
චම්පිකල වගේ මිනිස්සු, ඩොක්ටර් හර්ෂ ද සිල්වා, ඩොක්ටර් විජයදාස රාජපක්ෂ, රියර් අද්මිරාල් සරත් වීරසේකර වගේ අතලොස්සක් විතරයි ගන්න පුළුවන් අය ඉන්නේ....
