අවවාදයයි! නැවත පාර්ලිමේන්තුවට නොයැවිය යු

isurueka

Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    isurueka කොලුකාරයා

    ඕකේ :(

    giphy.gif
     

    Dulhaniya

    Banned
    Mar 23, 2015
    260
    39
    0
    1. මහින්ද රාජපක්ශ - අවුරුදු 10ක් කොලා මැදැයි. ජනපති වෙලා ඉඳලා ආයේ මැතිසබයට එන්න ලැජ්ජා නැද්ද
    2. රවී කරුණානායක - මූල්‍ය චෝදනා එමටයි
    3. බැසිල් රාජපක්ශ - දන්නෝ දනිති
    4. රාජිත සේනාරත්න - නොදකින් විතරක් මූ හිතා‍ගෙන ඉන්නේ මූ ජනාධිපති කියලා
    5. නාමල් රාජපක්ශ - මහ එකා ජනපති කාලේ මුගේ උද්ධච්චකම රටම දැක්කනේ
    6. ලක්ශ්මන් කිරිඇල්ල - නුවර එවුන් දන්නවනේ මු ගැන. යුද්ධ කරපු ගොනා
    7. ජොන්ස්ටන් ප්‍රනාන්දු - ස්කාගාර සක්විති
    8. දමින්ද සිල්වා - කුඩු දුන් පියා
    9. මර්වින් සිල්වා - රූපවාහනියට පැනලා පිස්සු කෙලපුවා රටම දැක්කානේ
    10.මහින්දානන්ද - අමු හොරා
    11. එස්.බී. දිසානායක - වාචලකම විතරයි
    12. වෙල්ගම - ලිංගික අසහනකාරයා
    13. දයාසිරි - සින්දු කියන්න විතරයි දන්නේ බොරු සෝබන කාරයා
    14. සජින් වාස් - නොනිස් මහත්තයට කරපු දේම මදැ
    15. දිනේශ් ගුණවර්ධන - රොයල් එකට ගියත් මෝඩයෙක්
    16. විමල් සොන්නවන්ශ - බලු කුක්කෙක්
    17. බන්දුල ගුණවර්ධන - රු 2500 පියා
    18. වාසුදේව නානයක්කාර - මේකා මොකාද මට ප..යා!
    19. කෙහෙවලි රඹුක්වැල්ල - මහරජාගේ රෙදි අපුල්ලපු එකා
    20. සරණ ගුණවර්ධන - අසරණ මිනිසුන්ට ගහපු එකා
    21. මංගල සමරවීර - මොන්ගල් කාරයා
    22. විජිත් විජිත්මුණි - අලි පියා
    23. රිශාඩ් -කැලෑ පාලුවා
    24. තිස්ස අත්තනායක - ගොන්රජා ගේ සල්ලිවලට පු.. දීපු එකා
    25. ගොන්ජන් රමනායක - පඩ ශෝ විතරයි
    26. දිමු ජයරත්න - කුඩු දුන් මුත්තා
    27. පවිත්‍රා දේවිය - කට හැකර වට්ටි අම්මා. ලංවිම කෑව එකී
    28. ජෝන් සෙනෙවිරත්න
    29.අඛිල විරාජ් - බබා හුකුන්
    30.රනිල් - බල ලෝභීජිල්මාට් පප්පා
    31.රෝසි නෝනා - පඩ ශෝ වැඩියි
    32. රන්ජන් - ජනතා නියෝජිතයන් අවශ්‍ය වන්නේ ජනතාවට සේවය කෙරීමට මිස මස්පිඩු සංදර්ශන පැවැත්වීමට නොවේ

    updating..................................


    මේ මෝඩ රැල ඇරෙන්න ඔන තරම් කට්ටිය ඉදිරිපත් වෙයි. උන්ට දීපල්ලා.


     
    Last edited:

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,615
    17,700
    113
    Auckland
    සමලිංගික එක රටට ගේන්න හදන එකම ඇති. :no:
    මම කලින් ඕවා විශ්වාස කරේ නෑ ,නමුත් මේ පාර UN එකේදි ගිය ජන්දය ගැන Indian news paper එකක තිබ්බා, මේ කලාපයෙන්ම රුසියාවේ යෝජනාවට එරෙහි වෙලා තියෙන්නේ ලංකාව විතරයි. :(
    රුසියාවෙන් කරේ බෑණ්කීන් මූන්ගේ සමලිංගික යෝජනාවකට එරෙහි වීමයි. ඉතින් ඒ එරෙහි වෙච්ච එකට පක්ෂ වෙනවා වෙනුවට ඒකට එරෙහි වෙච්ච එකයි ලංකාවේ කරේ, ඒ කියන්නේ ලංකාවෙන් support සමලිංගික අයීතින්ට. :dull:

    :lol::lol::lol::lol:

    හැමොටම සම අයිතිවාසිකම් ලන්කාවෙ තියනව. ඒක රනිල්වත් මහින්දවත් ගෙනාපු එකක් නෙවෙ. මේක දියුනු වෙන්නෙ නැත්තෙත් ඔය වගේ පටු ගොන් විදියට හිතන හින්ද. දැන් ආන්ඩුවට අර ආමි එකේ පොරගෙ නඩු තීන්දුව හින්ද බනිනව වගේ එකක් තමා. මෙච්චර කල් ලන්කාවෙද හිටියෙ ?

    චන්ද්‍රිකාගෙ කාලෙ ඒක විබාගෙට ගත්තෙ. අනික එහෙම යන නඩුවක් නවත්තන්න කාටවත් බෑ. මහින්දට ඒකට මැදිහත් වෙන්නවත් සිරිසේනට මදිහත් වෙන්නවත් බෑ. නඩු තීන්දුව ඉවර උනාම නම් සමාවක් දෙන්න පුලුවන් . ගොඩක් එවුන් හරි හමන් දෙයක් දන්නෙ නැතුව පටු විදියට හිතල කතිරෙ ඔහොම ගැහුවම රටට හෙන ගහන එක අහන්නත් දෙයක්ද :(
     

    mldarshana

    Well-known member
  • Apr 2, 2007
    34,059
    1,404
    113
    ආශ්චර්ය අභියස :nerd:
    :lol::lol::lol::lol:

    හැමොටම සම අයිතිවාසිකම් ලන්කාවෙ තියනව. ඒක රනිල්වත් මහින්දවත් ගෙනාපු එකක් නෙවෙ. මේක දියුනු වෙන්නෙ නැත්තෙත් ඔය වගේ පටු ගොන් විදියට හිතන හින්ද. දැන් ආන්ඩුවට අර ආමි එකේ පොරගෙ නඩු තීන්දුව හින්ද බනිනව වගේ එකක් තමා. මෙච්චර කල් ලන්කාවෙද හිටියෙ ?

    චන්ද්‍රිකාගෙ කාලෙ ඒක විබාගෙට ගත්තෙ. අනික එහෙම යන නඩුවක් නවත්තන්න කාටවත් බෑ. මහින්දට ඒකට මැදිහත් වෙන්නවත් සිරිසේනට මදිහත් වෙන්නවත් බෑ. නඩු තීන්දුව ඉවර උනාම නම් සමාවක් දෙන්න පුලුවන් . ගොඩක් එවුන් හරි හමන් දෙයක් දන්නෙ නැතුව පටු විදියට හිතල කතිරෙ ඔහොම ගැහුවම රටට හෙන ගහන එක අහන්නත් දෙයක්ද :(

    :yes:
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    :lol::lol::lol::lol:

    හැමොටම සම අයිතිවාසිකම් ලන්කාවෙ තියනව. ඒක රනිල්වත් මහින්දවත් ගෙනාපු එකක් නෙවෙ. මේක දියුනු වෙන්නෙ නැත්තෙත් ඔය වගේ පටු ගොන් විදියට හිතන හින්ද. දැන් ආන්ඩුවට අර ආමි එකේ පොරගෙ නඩු තීන්දුව හින්ද බනිනව වගේ එකක් තමා. මෙච්චර කල් ලන්කාවෙද හිටියෙ ?

    චන්ද්‍රිකාගෙ කාලෙ ඒක විබාගෙට ගත්තෙ. අනික එහෙම යන නඩුවක් නවත්තන්න කාටවත් බෑ. මහින්දට ඒකට මැදිහත් වෙන්නවත් සිරිසේනට මදිහත් වෙන්නවත් බෑ. නඩු තීන්දුව ඉවර උනාම නම් සමාවක් දෙන්න පුලුවන් . ගොඩක් එවුන් හරි හමන් දෙයක් දන්නෙ නැතුව පටු විදියට හිතල කතිරෙ ඔහොම ගැහුවම රටට හෙන ගහන එක අහන්නත් දෙයක්ද :(

    :yes::yes::yes:
     

    freak88

    Member
    Nov 15, 2008
    12,945
    1,172
    0
    Verified ✔
    ඒකා ඊයේ කිව්වේ මහ ඇමතිකම තියාගෙනම ඉල්ලනවා කියලා. එතකොට ආන්ඩුවෙන් පඩි ගන්න ජොබ් දෙකක් කරන්න පුලුවන්ද බන්.

    pissu da ban anin wenna ona wiwasthawa anuwa
     

    NotiPutha

    Banned
    May 6, 2015
    102
    43
    0
    එහෙම කිරිපල්ලෙ ඉදන් බලන්න දෙයක් නෑ පහුගිය අවුරැදු 10 කරපු ටික බැලුවම හොදටම ඇති දේශපාලකයෙක්ව මනින්න...

    අන්න මොලේ ඇති දෙයක් කිවුවමද කොහෙද උයා :lol:
     

    Gatapolos

    Well-known member
  • Apr 19, 2014
    3,205
    858
    113
    Troll-Land
    කැළෑ පාළුවා බදුර්දීන්. මූ නම් අනිවාර්යෙන් පාර්ලිමේන්තු යයි. ඇමතිකමකුත් ගනී . මුස්ලිම් ජාතිය වෙනුවෙන් කැළෑ සෑහෙන එළි කරා නෙ. ජාසිම් සිටි එකේ තව ඩිංගෙන් රට ඉදි ගසුත් වවනවා අරාබිය වගේ පේන්න
     

    chathu05

    Well-known member
  • Dec 22, 2006
    4,043
    262
    83
    කෝ යකෝ පිං අගමැති රනිල් වික්‍රමසිංහ

    තව සමලිංක මංගල :P

    විජිත් විජුතමුනි සොයිසා...(අලි මැරුවේ ඕකා )

    සුසන්ත පුංචි නිලමේ...(පරාලයා)

    තව අනුරාදපුරයෙන් ඉල්ලන එකෙක් ඉන්නවා නේද මවිල්ලාරු ගොවියෝන්ගෙන් සල්ලි කැව,උත එපා...

    පච චම්පිකත් එපා..(උත් වැසි පැත්තට හෝයියා...)

    කෝ යකෝ බන්දුල ගුනවර්දන (2500 :D)

    සජිත් පේමදාස (මාස 6 සමුර්දියේ සල්ලි කෑවා..තමන්ගේ ගොට්ටෝන්ට දීලා...අපේ පැත්තට සංවිදායක ගුටිත් කෑවා අලියගේ උන්ට විතරක් සල්ලි දීලා )

    ජෝන් සෙනවිරත්න=කුඩු case

    කුඩු ලන්සා

    දිමු ජයරත්න

    තව හේනට ඉන්නවා බන්..ඔහොම බැලුවම දෙන්න එකෙක් නැහැ :P සේරම කඹ හොරු



    :yes::yes::yes:
     

    sanjaya1975

    Well-known member
  • Sep 13, 2011
    2,258
    1,725
    113
    මචන්... මම උඹලට ආයාචනත්මකව ඉල්ලන්නේ උගත් බුද්ධිමත් රටට ආදරේ ඇති වුර්තියවෙදීන්ට චන්දය දෙන්න. (හැබැයි ... ඉංජිනේරු වික්‍රමබාහු, ආචාර්ය මර්වින් සහ වගේ එවුන් සහ සියලුම නීතිඥයින්ට චන්දෙ දෙන්න .එපා..)
     

    sudu23

    Well-known member
  • May 6, 2015
    8,178
    1,308
    113
    ගඟ ළඟ
    දිලිප් වෙද ආරච්චි මූ පාර්ලිමේන්තුවේ එක දවසක් කතා කරලා නැතිව ඇති
     

    SahanJ123

    Well-known member
  • Mar 18, 2012
    7,629
    714
    113
    Ceylon
    මම කියන්න කැමතියි අගලවත්ත පැත්තේ මගේ යාළුවකුට වෙච්ච අද්දැකීමක්.

    මම මේ කියන යාළුවගේ තාත්ත පෙට්‍රල් ෂෙඩ් එකක් දාන්න හදල තියෙනවා පහුගිය ආණ්ඩුව කාලේ. එයා ගිහිල්ල එවකට හිටපු ඇමති හම්බෙන්න. අවම කෝටි 2ක් ඉල්ලුවලු අවසර දෙන්න. එයා කැමති වෙලා දැන් වැඩේ යනවලු. තාම සල්ලි දීල නැහැ හැබැයි. මොකද ප්‍රාදේශීය සභාවේන් ගන්න ඕනේ සහතික ටිකක් තියෙනවලු වැඩේ පටන් ගන්න කලින්. ඒක ගන්න ගියාම එතන එකත් ඉල්ලනවලු ලක්ෂ 75 ක් ඒක පාස් කරන්න. මගේ යාළුවගේ තාත්ත අතැරලා දාල වැඩේ. මොකද ෂෙඩ් එකටත් කොටි 4ක් විතර යනවලු හදල ඉවර කරන්න.

    මේ ආණ්ඩුව ඇවිත් චම්පික ඇමති උනාට පස්සේ මේ යාළුවගේ තාත්ත හිතල තියෙනවා ආයෙත් වැඩේ පටන් ගන්න ඕනේ කියල. අපොයින්ට්මන්ට් එකක් දාල ගියාලු චම්පික හම්බෙන්න. මිනිහ හොඳට කතාකරලා ඒදාම දුන්නලු approval එකට අවශ්‍ය ලියුම් අත්සන් කරලා. සතයක් වත් පගාව නැහැ.

    ඒ වගේම petroleum එකේ management එකේ ඔක්කොම දන්නවා චම්පික ආපු ගමන් තියපු පලවෙනි රැස්වීමේදී කියපු කතාව. කිසිම project එකකින් එයාට සතයක්වත් commission එපා කියපු එක. (සාමාන්යෙන්
    petroleum එකේ හැම project එකකින්ම ඇමතිට 10%, ඒක තමයි අවුරුදු 20-30 ඉඳන් practice එක.)

    අනිත් එක අමතක කරන්න එපා සිංහල බෞද්ධකම වෙනුවෙන් පාර්ලිමේන්තුවේ ප්‍රසිධ්ධ්යේ කතා කරන්න හිටියේ චම්පික විතරයි කියන එක.

    සුළු වැරදි තිබුනත් චම්පික රණවක කියන්නේ එලම එල පොරක් මගේ අද්දැකීම් හැටියට නම්.

     
    Last edited:

    Gatapolos

    Well-known member
  • Apr 19, 2014
    3,205
    858
    113
    Troll-Land
    මම කියන්න කැමතියි අගලවත්ත පැත්තේ මගේ යාළුවකුට වෙච්ච අද්දැකීමක්.

    මම මේ කියන යාළුවගේ තාත්ත පෙට්‍රල් ෂෙඩ් එකක් දාන්න හදල තියෙනවා පහුගිය ආණ්ඩුව කාලේ. එයා ගිහිල්ල එවකට හිටපු ඇමති හම්බෙන්න. අවම කෝටි 2ක් ඉල්ලුවලු අවසර දෙන්න. එයා කැමති වෙලා දැන් වැඩේ යනවලු. තාම සල්ලි දීල නැහැ හැබැයි. මොකද ප්‍රාදේශීය සභාවේන් ගන්න ඕනේ සහතික ටිකක් තියෙනවලු වැඩේ පටන් ගන්න කලින්. ඒක ගන්න ගියාම එතන එකත් ඉල්ලනවලු ලක්ෂ 75 ක් ඒක පාස් කරන්න. මගේ යාළුවගේ තාත්ත අතැරලා දාල වැඩේ. මොකද ෂෙඩ් එකටත් කොටි 4ක් විතර යනවලු හදල ඉවර කරන්න.

    මේ ආණ්ඩුව ඇවිත් චම්පික ඇමති උනාට පස්සේ මේ යාළුවගේ තාත්ත හිතල තියෙනවා ආයෙත් වැඩේ පටන් ගන්න ඕනේ කියල. අපොයින්ට්මන්ට් එකක් දාල ගියාලු චම්පික හම්බෙන්න. මිනිහ හොඳට කතාකරලා ඒදාම දුන්නලු approval එකට අවශ්‍ය ලියුම් අත්සන් කරලා. සතයක් වත් පගාව නැහැ.

    ඒ වගේම petroleum එකේ management එකේ ඔක්කොම දන්නවා චම්පික ආපු ගමන් තියපු පලවෙනි රැස්වීමේදී කියපු කතාව. කිසිම project එකකින් එයාට සතයක්වත් commission එපා කියපු එක. (සාමාන්යෙන්
    petroleum එකේ හැම project එකකින්ම ඇමතිට 10%, ඒක තමයි අවුරුදු 20-30 ඉඳන් practice එක.)

    අනිත් එක අමතක කරන්න එපා සිංහල බෞද්ධකම වෙනුවෙන් පාර්ලිමේන්තුවේ ප්‍රසිධ්ධ්යේ කතා කරන්න හිටියේ චම්පික විතරයි කියන එක.

    සුළු වැරදි තිබුනත් චම්පික රණවක කියන්නේ එලම එල පොරක් මගේ අද්දැකීම් හැටියට නම්.

    ඌ අනික් එවුන්ට සාපේක්ශව කෙලින් වැඩ තියෙන බුද්ධිමත් පොරක්. හොරෙක් නෙමෙයි. :) බයියන්ට නම් වහ කදුරු වගේ. සිංහල ඡන්ද සෑහෙන ගැලෙව්වනෙ ගිය පාර
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,615
    17,700
    113
    Auckland
    මම කියන්න කැමතියි අගලවත්ත පැත්තේ මගේ යාළුවකුට වෙච්ච අද්දැකීමක්.

    මම මේ කියන යාළුවගේ තාත්ත පෙට්‍රල් ෂෙඩ් එකක් දාන්න හදල තියෙනවා පහුගිය ආණ්ඩුව කාලේ. එයා ගිහිල්ල එවකට හිටපු ඇමති හම්බෙන්න. අවම කෝටි 2ක් ඉල්ලුවලු අවසර දෙන්න. එයා කැමති වෙලා දැන් වැඩේ යනවලු. තාම සල්ලි දීල නැහැ හැබැයි. මොකද ප්‍රාදේශීය සභාවේන් ගන්න ඕනේ සහතික ටිකක් තියෙනවලු වැඩේ පටන් ගන්න කලින්. ඒක ගන්න ගියාම එතන එකත් ඉල්ලනවලු ලක්ෂ 75 ක් ඒක පාස් කරන්න. මගේ යාළුවගේ තාත්ත අතැරලා දාල වැඩේ. මොකද ෂෙඩ් එකටත් කොටි 4ක් විතර යනවලු හදල ඉවර කරන්න.

    මේ ආණ්ඩුව ඇවිත් චම්පික ඇමති උනාට පස්සේ මේ යාළුවගේ තාත්ත හිතල තියෙනවා ආයෙත් වැඩේ පටන් ගන්න ඕනේ කියල. අපොයින්ට්මන්ට් එකක් දාල ගියාලු චම්පික හම්බෙන්න. මිනිහ හොඳට කතාකරලා ඒදාම දුන්නලු approval එකට අවශ්‍ය ලියුම් අත්සන් කරලා. සතයක් වත් පගාව නැහැ.

    ඒ වගේම petroleum එකේ management එකේ ඔක්කොම දන්නවා චම්පික ආපු ගමන් තියපු පලවෙනි රැස්වීමේදී කියපු කතාව. කිසිම project එකකින් එයාට සතයක්වත් commission එපා කියපු එක. (සාමාන්යෙන්
    petroleum එකේ හැම project එකකින්ම ඇමතිට 10%, ඒක තමයි අවුරුදු 20-30 ඉඳන් practice එක.)

    අනිත් එක අමතක කරන්න එපා සිංහල බෞද්ධකම වෙනුවෙන් පාර්ලිමේන්තුවේ ප්‍රසිධ්ධ්යේ කතා කරන්න හිටියේ චම්පික විතරයි කියන එක.

    සුළු වැරදි තිබුනත් චම්පික රණවක කියන්නේ එලම එල පොරක් මගේ අද්දැකීම් හැටියට නම්.


    :no::no::no::no:

    ඒ උනාට මිනිහ බත් පැකට් එකක්වත් බෙදල තියනවද ? ටකරන් ටිකක්වත් ? මහින්දගෙ එවුන් ඒ අති කොච්චර නම් හොදද. පාරවල් කාපට් කරනව. එයා පෝට් හදනව. සුරපුරයක් කරයි තව ටික කාලයක් හිටිය නම් :rofl: :shocked:
     

    SahanJ123

    Well-known member
  • Mar 18, 2012
    7,629
    714
    113
    Ceylon
    මහින්දට ගෙදර යන්න සිද්ද උන සහ රනිල්ටත් ගෙදර යන්න වැඩ සලස්සන සෙට් එකක් ඉන්නවා පාර්ලිමේන්තුවේ. මෙන්න මගේ ලැයිස්තුව.

    රවී කරුණානායක
    ලක්ෂ්මන් කිරිඇල්ල
    රිෂාඩ් බදුර්දීන්
    රාවුෆ් හකීම්
    මර්වින් සිල්වා
    දුමින්ද සිල්වා
    ජොන්ස්ටන් ප්‍රනාන්දු
    මහින්දානන්ද
    සජින් වාස්
    රෝහිත අබේගුනවර්දන
    එස් බී දිසානායක
    විමල් වීරවංස
    මංගල සමරවීර
    නිමල් ලන්සා
    දි මු ජයරත්න
    නාමල් රාජපක්ස
    බැසිල් රාජපක්ෂ
    උපේක්ෂා ස්වර්ණමාලි
    සරණ ගුනවර්දන
    Malani Fonseka
    Geetha Kumarasinghe
    Saruwa Sunil

    අර මොලේ පරීක්ෂා කරපු එකා, මට උගේ නම මතක නැහැ.

    මේ මට මතක් උන උන් විතරයි. මම මේ ලිස්ට් එක හැදුවේ සුළු සුළු වැරදි කරපු උන් අතහැරලා.

    (Updating)
     
    Last edited:

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    දැන් ඉන්න ලොකු පක්ෂ දෙකේ ඉන්න සියලු ම *කයන් එළවන්න ඕන........
    චම්පිකල වගේ මිනිස්සු, ඩොක්ටර් හර්ෂ ද සිල්වා, ඩොක්ටර් විජයදාස රාජපක්ෂ, රියර් අද්මිරාල් සරත් වීරසේකර වගේ අතලොස්සක් විතරයි ගන්න පුළුවන් අය ඉන්නේ....


    wijayadasa gana danne naha...
    habai champikayanam inna oni...
    porata hariyannet widulu bala amathi kama :)