("අශෝබන ලෙස!") හැසිරුණු ජෝඩු 22ක් අධිකරණයට

nilanga06

Active member
  • Mar 1, 2007
    750
    184
    43
    @@@@@@@@@@@@@
    මරු කවිය මචන්.පොලිසිය කරන්නෙත් උන්ට කරන්න කියන දෙ නෙ. හොර දේශපාලුවොන්ගෙ ගොන් වැඩ. තව ටික කාලයක් යනකොට අමුඩෙ ගහන් කුඹුරට බැස්සා කියල ගොවියවත් කුදලගෙන එන්න කියයි. 2010 නියම sri lankan ප්ලැන්ස්..
    තවත් ඔය වගෙම හොද plan 1ක් තමයි අපරාදකාරයො කලු විදුරු සහිත වාහන වලින් එන නිසා කලු විදුරු අයින් කරන්න කිව්ව 1. මෙයාල හිතන විදියට අපරාධ වලට මුල කලු විදුරු, ඉතින් ටක් ගාල එකට නීතියක් දැම්ම.දැන් ලන්කාවෙ අපරාධ නෑ..:baffled:
     

    rotiya

    Member
    Feb 18, 2008
    15,188
    107
    0
    ~> R0CKC!TY KURUN3G4L4 <~
    Love kalaata, Athin allan hitiyata kawruwath wereddak kiyanne ne malli. Apith love karalane inne me.
    Weredda seemawa ikmawa yana ekai. Podi ewunuth inna bus stand wala kakul asse kakul daagena ehe mehe athapatha gaga kis kara ayath innawa. eeka nam hari kiyanna be. nethuwa Love karata mokada wenne. Athin alluwata mokada wenne.
    ubata mongal ban :rofl: kollek joke ekata love karath bus stand wala owa karana na :P one nan room ehekata hari.box ehekata hari yai :P ewage gihin monawa karama moko katath penawaya :P
    sira love karana ekek kellekta public 1 ehema karan na ban
    one nan athi allan yai
    kiss ekak denneth na public eke eka denneth park eheka wage.
    police karainta mongal specially mehe inna ewunta
    kurunegala harakta :angry:
     

    cyber22118

    Member
    Jan 30, 2010
    3,569
    99
    0
    Not Far From U
    හෙළයේ සදාචාරය වනසන්න එපා ??..

    palan mahaththayaoo yanna.. magul sathaachaaraya.. apee ratata hena gahalaa thiyennee ooka nisaa thama...