ඉන්ටර්නෙට් එන්න සල්ලි තියෙනවා..අඩු ගානෙ එකෙන් ඔන්ලයින් ජොබ් එකක් හරි කරන්න ඔනි..එවා නැ..මේතන මේ 50,100 එවා ඉල්ලනවා..ජොබ් එකකට යන්න බෑ මයි කියමුකො...ඔය නෙට් එකෙ තියෙන්නෙ DIY වැඩ..එවා කරලා හරි ස්වයං රැකියාවක් කරන්නකො....එහෙම නැත්නම් පාපිසි හරි මහන්න පටන් ගන්න..












අම්මපා අනුරාධ මොකක්ද මේ ලැජ්ජ නැති වැඩේඉන්ටර්නෙට් එන්න සල්ලි තියෙනවා..අඩු ගානෙ එකෙන් ඔන්ලයින් ජොබ් එකක් හරි කරන්න ඔනි..එවා නැ..මේතන මේ 50,100 එවා ඉල්ලනවා..ජොබ් එකකට යන්න බෑ මයි කියමුකො...ඔය නෙට් එකෙ තියෙන්නෙ DIY වැඩ..එවා කරලා හරි ස්වයං රැකියාවක් කරන්නකො....එහෙම නැත්නම් පාපිසි හරි මහන්න පටන් ගන්න..
![]()
![]()
![]()
අම්මපා අනුරාධ මොකක්ද මේ ලැජ්ජ නැති වැඩේඉන්ටර්නෙට් එන්න සල්ලි තියෙනවා..අඩු ගානෙ එකෙන් ඔන්ලයින් ජොබ් එකක් හරි කරන්න ඔනි..එවා නැ..මේතන මේ 50,100 එවා ඉල්ලනවා..ජොබ් එකකට යන්න බෑ මයි කියමුකො...ඔය නෙට් එකෙ තියෙන්නෙ DIY වැඩ..එවා කරලා හරි ස්වයං රැකියාවක් කරන්නකො....එහෙම නැත්නම් පාපිසි හරි මහන්න පටන් ගන්න..
![]()
![]()
![]()


අම්මටසිරි.. දැන් ඉන්න හිඟන්නොත් හෙන ස්මාට් නේ බලාගෙන ගියාම..
කෙලින්ම මේල් අයි.ඩී කේ දෙන්නේ 50ක් 100ක් ට්රාන්ස්ෆර් කරපිය මහත්තයෝ කියලා.
අනේ මංද...උඹට සල්ලි දැම්මට අරගන්න බෑනෙ. මම අරන් දෙන්නම් ලීගල් විදිහට මට සීයට 30 ක් දියන්![]()