එම්න අපි පෝළිමේ ගිහිල්ලා විදගමු නේත ? හාද ?
pitiye.appu Well-known member May 19, 2022 5,875 6,131 113 Sep 14, 2023 #1 එම්න අපි පෝළිමේ ගිහිල්ලා විදගමු නේත ? හාද ? Reactions: Bitter Truth and Naughtykolla48
wca Well-known member Nov 14, 2017 2,949 5,290 113 Sep 14, 2023 #2 පැණිය තියෙනවා අපිට ඕව එපා Reactions: waca, Djice and Asmodeus
dilann Well-known member Jul 6, 2018 67,956 167,763 113 එකමත් එක රටක Sep 14, 2023 #3 Reactions: Hermes, dilan_randika, waca and 4 others
Djice Well-known member Jan 17, 2011 4,426 3,801 113 out of fucked up land Sep 14, 2023 #4 aluth muttiyak ggangata damu ehenam Reactions: waca and Asmodeus
Rontmir Well-known member May 27, 2021 7,775 11,795 113 මහනුවර Sep 14, 2023 #5 Ane gono owa nattam Dan ki dahak marilada. Reactions: pitiye.appu, Bitter Truth and Asmodeus
B Bitter Truth Well-known member Dec 19, 2015 24,449 47,501 113 Sep 14, 2023 #6 Rontmir said: Ane gono owa nattam Dan ki dahak marilada. Click to expand... gahapu un marune nadda? Reactions: pitiye.appu
Rontmir Well-known member May 27, 2021 7,775 11,795 113 මහනුවර Sep 14, 2023 #7 Bitter Truth said: gahapu un marune nadda? Click to expand... Marenna ati ekek dekek. Un kohomath marenna hitapu un Reactions: pitiye.appu and Bitter Truth
Bitter Truth said: gahapu un marune nadda? Click to expand... Marenna ati ekek dekek. Un kohomath marenna hitapu un
gotta. Well-known member Aug 23, 2014 2,219 694 113 Banff, Alberta Sep 14, 2023 #8 Rontmir said: Ane gono owa nattam Dan ki dahak marilada. Click to expand... රටට බන කිය කිය ඌත් ගිහින් ගහගත්ත්. Reactions: hasithayad
Rontmir said: Ane gono owa nattam Dan ki dahak marilada. Click to expand... රටට බන කිය කිය ඌත් ගිහින් ගහගත්ත්.
Rontmir Well-known member May 27, 2021 7,775 11,795 113 මහනුවර Sep 14, 2023 #9 gotta. said: රටට බන කිය කිය ඌත් ගිහින් ගහගත්ත්. Click to expand... Godak "Hela" seen eke inna in ehma thama. Reactions: hasithayad
gotta. said: රටට බන කිය කිය ඌත් ගිහින් ගහගත්ත්. Click to expand... Godak "Hela" seen eke inna in ehma thama.
hasithayad Well-known member Sep 28, 2011 30,792 1 44,999 113 Sep 14, 2023 #10 කලින් විදපු නිදා නේද බේරිල ඉන්නේ? ඕකත් විදගනිං
pavithra_uk Well-known member Oct 6, 2009 53,557 22,254 113 Gotland Sep 14, 2023 #12 ඔයා කලින් එව්වත් ගැහැව්වේ නෑ නේ ඒවගේ බග්ස් වැඩි ලු
IP JAyakodi Active member Dec 16, 2010 684 147 43 Sep 14, 2023 #13 අපේ ගෙදර විදපු උන් ඔක්කොටම ලෙඩේ හැදුනා. විදපු නැති මම negative . විදින්න කතා කරපු phi ට කට උත්තර නෑ. Reactions: pitiye.appu
signshop Well-known member May 30, 2011 12,276 9,127 113 Dubai Sep 14, 2023 #14 Reactions: pitiye.appu
BLACKLIST_MEMBER Well-known member Feb 9, 2008 37,854 14,819 113 127.0.0.1 Sep 14, 2023 #15 Meka apita gaha ganna puluwan wenne koi wage kaleka da? Ikmanta lankawa ta eida? Thanks for the info. Mu wadagath දේවල් දානවා ඉඳලා හිටලා නේද. Reactions: pitiye.appu
Meka apita gaha ganna puluwan wenne koi wage kaleka da? Ikmanta lankawa ta eida? Thanks for the info. Mu wadagath දේවල් දානවා ඉඳලා හිටලා නේද.
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 115,993 2 116,139 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Sep 14, 2023 #16 ඕව කොහෙන්ද සිංහලුන්ට