U tube විතරක් නෙමෙයි fb ත් එහෙමයි. ඌ හොයපු react කරපු දේවල් තමා වැඩියෙන් suggest වෙන්නේඕක ලියපු එකාට U tube එකට ගියාම ඔය දාල තියන කුණු පෙන්නන්නේ ඌ කලින් සර්ච් කර කර බලපු නිසා කියල දාල වරෙන්
Daraz eke deyak hewwath mala wade. Ads seragema aye related item pennanneU tube විතරක් නෙමෙයි fb ත් එහෙමයි. ඌ හොයපු react කරපු දේවල් තමා වැඩියෙන් suggest වෙන්නේ![]()
Daraz witharak nemei ali express , amazon , ebay oya hama ekakma wage ehemai.Daraz eke deyak hewwath mala wade. Ads seragema aye related item pennanne



