ආණ්ඩුවේ වෛද්‍ය උපාධිය විකිණීමේ ජාවාරමක න

d3v13

Member
Mar 26, 2010
3,414
33
0
Sl need private medical colleges and universities.. and all other private universities..
other SL doctors and medical students afraid of losing jobs i guess.

ube cigarette beelada koheda mole koloppan wela.
kattiyak pana daagena AL walata padam karla A3 k aran uni gihin gpa maintain karala doctor kenek wennai
thawa kattiya AL puluwantharam pixxu kelala pvt uni gihin degree eka ara
ETH DOCTORMA WEEMAI KOITHARAM ASSADAARANADA? :angry::angry::angry:
 

lkdood

Member
Apr 7, 2008
56,856
1,798
0
Washington, D.C. / London, U.K.
7.gif
 

Randir

Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    ube cigarette beelada koheda mole koloppan wela.
    kattiyak pana daagena AL walata padam karla A3 k aran uni gihin gpa maintain karala doctor kenek wennai
    thawa kattiya AL puluwantharam pixxu kelala pvt uni gihin degree eka ara
    ETH DOCTORMA WEEMAI KOITHARAM ASSADAARANADA? :angry::angry::angry:

    dan lankawe aya kochchra wenaratawal wala gihilla doc degree karala enne > itin lankawema karama harine,
    lankawe ewa tiyena eka hodai
     

    d3v13

    Member
    Mar 26, 2010
    3,414
    33
    0
    dan lankawe aya kochchra wenaratawal wala gihilla doc degree karala enne > itin lankawema karama harine,
    lankawe ewa tiyena eka hodai

    ahala thyeda suddage aanduwa kaale
    pohosath minissunta yanna engreesi iskolai
    duppath minissunta yanna sinhala podi skolai hadala thibba kiyala...
    ape jaathika weerawarayo e krama wenas karanna bohoma amaaruwen nidahasa aran deela 60years wenna yanakota aapahu eka patan ganna kiyalada kiyanne? :baffled::oo:
     

    Keewic

    Member
    Aug 17, 2008
    98
    0
    0
    Ehema ekak thibuna, North Colombo Medical College (NCMC) kiyala 1987 - 1989 kaledi. Ekko oya e kale jangi andan inna athi. Nathnam marila ipadilaa. Nathnam maha kuhakayek.:P

    Owu ban, mama kuhakayek nisa thama, hemotama igena ganna awasthawak denna kiyanne. Kattiya baywelathiyenne, oyalage jobs nethiwei kiyalanam, bayawennepa, Degree eka neme thamange hekiyawata thena kohe giyath thiyenawa
     

    Keewic

    Member
    Aug 17, 2008
    98
    0
    0
    ahala thyeda suddage aanduwa kaale
    pohosath minissunta yanna engreesi iskolai
    duppath minissunta yanna sinhala podi skolai hadala thibba kiyala...
    ape jaathika weerawarayo e krama wenas karanna bohoma amaaruwen nidahasa aran deela 60years wenna yanakota aapahu eka patan ganna kiyalada kiyanne? :baffled::oo:

    Ane macho, api example ekak widiyata gamu SLIIT eka, oya hithanne ethana inne okkoma sali karayonge lamai witharai kiyalada??? Ethakota mama kawuda??? Mage thaththa driver kenek.

    Mama danna kenek innawa, eya 4th yr ekata fees pay kare, eya inna ge ugasa karala,

    Api thawa example ekak gamu, mekata adala nam ne, eth kamak ne, lankawe international schools, Hithianawada eke inne okkoma salli karayonge lamai kiyala??? Thamange lamayawa hoda iskolekata daganna tharagen parada wena godak demawu piyange lamai yanne, ewata

    :( :( :( :(:(:(:(:(:(:(
     

    Nalith

    Member
    Dec 25, 2007
    582
    78
    0
    Matale
    Owu ban, mama kuhakayek nisa thama, hemotama igena ganna awasthawak denna kiyanne. Kattiya baywelathiyenne, oyalage jobs nethiwei kiyalanam, bayawennepa, Degree eka neme thamange hekiyawata thena kohe giyath thiyenawa

    Umba kiyana kathawa pita rata nam attha wenna puluwan machan. eth lankawa kiyanne lesiyakata sudussata sudusu thana hambena ratak newei!!! Hondama example 1 thama ministerla. ungen godakata education qualification mukuth na! ethanai waradda...
     

    Keewic

    Member
    Aug 17, 2008
    98
    0
    0
    Umba kiyana kathawa pita rata nam attha wenna puluwan machan. eth lankawa kiyanne lesiyakata sudussata sudusu thana hambena ratak newei!!! Hondama example 1 thama ministerla. ungen godakata education qualification mukuth na! ethanai waradda...

    Api katha karanne political gena nemene macho, wedaberi minister la parliament eke hitiyata bro, poddak hithapan, science waladi ehema nene, " telents nethi doc lata pewethmak ne" eka therem ganin
     

    smaldeniya

    Well-known member
  • Feb 18, 2007
    3,615
    484
    83
    පෘතුවියේ
    everybody have the right to the Education. Not only the ppl
    who are selected to the university. But in the doctor is a profession. Doctor get's
    that profession by that degree. the benchmark that measures a doctor is that degree.
    So there is a point machan.

    Then there should be a public Doctor exam system to issue the doctor Medical
    profession. or some evaluation system like that.I am a student who are studying
    BIT and according to my idea I think you have everything in the internet if you
    want the Education. So it's a waste of money for a private university like SLIIT.
    anyway I'm not criticizing the SLIIT , but I criticize they are taking money.
    The SLIIT have a reputation that they bulded by their own , BIT has a reputation that
    BIT builded by their own.....


    But about the medical faculty the story is different, private universities and private
    exams then how can we gurantee that the quality or the expertise of the graduates
    are same as the internal medical students?So how can we give the same
    reputation(which owned by the medical students) to the money for the private
    students?It's not fair and it's a disaster for the innocent patients.

    mm its different story when it come to the medicine men u cant watch youtube video and do a bypass for a person it depends on the skills and the experience of that person
    that is y medical students spend so much time (10 years) to be qualified doctor. course in university its only 5 year course but they spend another 5 years ( or nearly 5 years) working for be qualified to do on their own


    and as for to this thread they said in 2010 the needed number of the doctors for sri lanka will be ful filled so it is 2010 now and i think it is true bcouz if you travel between two bus halts you can c more than 2 private dispensaries on your journey now dont ask me what about the rural areas the problem is there is enough doctors or before 2015 there will be more than want but the question is no one like to work in rural areas so its a problem about the way people think no about the profession and number of doctors so my idea is that is a very foolish act that they opened a private medical factuality @ malambe
    their intention might be to stop people going abroad and spend lot of money for studies in foreign universities but that didnt happened people who has money will go abroad as they know the quality of local institutes even they are private and for higher studies no recognition for local private institutes
    so thats what i think about it government made the problem worse and in near future you will c that doctors also join to the "රැකියා විරහරත උපාධිධාරීන්ගේ සංගමය "