Ubala boruwata degaluwata wedak nene. Private digree karana aya abroad gihilla hari eka karagannawa. Ethakota wenne nikan boruwata pitaratata salli yana ekai.
Eeta wediya hodai lankawe private campus dala pitaratata yana salli ithuru karaganna eka.
Anith eka colombo genaral hospital eke chief digree eka aragena thiyenne private campus ekakin
Eeta wediya hodai lankawe private campus dala pitaratata yana salli ithuru karaganna eka.
Anith eka colombo genaral hospital eke chief digree eka aragena thiyenne private campus ekakin





