ආණ්ඩුව නාගැනීම ජේවීපෙ නැගිටීම

NiyamaSinhalaya

Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,849
    113
    පෘථිවිය
    2020 පත්වුණු වත්මන් ආණ්ඩුව, හල හැප්පීම් එක්ක දැන් අවුරුද්දක් විතර දුවල.

    කොරෝනා හින්ද ආර්ථිකේ වහගෙන සල්ලි එන්න තිබුණු මාර්ග ඔක්කොම අහුරුණු නිසා ආණ්ඩුවට ආර්ථිකේ පැත්තෙන් ලොකුම කෙලවිම සිද්ද වුනා.

    තෙල් ප්‍රශ්න, ගෑස් ප්‍රශ්න, එකතුවෙලා ලොකු කුණු ගොඩක් හැදිලා තියෙන්නේ.

    දේශපාලන වාසිය, ජේවීපෙ පැත්තට යන්නේ දැන් ආණ්ඩුවට බැරි නිසා වෙන කරන්න කෙනෙක් නැති හන්ද.
    කිසිම විකල්පයක් නැති රටේ රැඩිකල් විකල්පයක් ගැන හිතන්න පටන්ගන්නේ ඔන්න ඕක නිසා.

    චන්ද්‍රිකා 2001 එකේ පරිවාස ආණ්ඩුව හදනකොට තමන්ගේ මිනිහව වෙඩිතිලය මරපු ජේවීපෙ පක්ෂේ සහයෝගය ගන්නේ එදා යුඇන්පි එක පරද්දන්න තිබුණු එකම විකල්පේ ඒක නිසා.
    පරිවාස ආණ්ඩුවේ ඇමතිකම් ජේවීපෙ ට ලැබුන.
    වැඩිකල් ජේවීපෙ එකට ආණ්ඩුව එක්ක ඉන්න බැරිවුනා සමහර පට්ටම් බර වැඩි හින්දද මන්ද ජේවීපෙ එක ආණ්ඩුවෙන් අයින් වුණා.

    දැන් ආයෙත් රටේ විකල්පයක් නැති නිසා මිනිස්සු කොටසක් ජේවීපෙ පැත්ත බලනවා. සමාජ මාධ්‍ය වල ජේවීපෙ එකට වැඩිපුර ලකුණු වැටෙනවා.
    1982 ඉඳන් චන්ද වලට සෙට්වුණු ජේවීපෙ එක 2022 වෙනකල් ආණ්ඩුවක් තියා පුටු 15ක් වත් ගන්න බැරුව හිටියේ.
    මිනිස්සුන්ට විකල්පයක් නැති තැන ඔන්න ඕන පුපක් කියල ජේවීපෙ එකට දෙමු කියල තව අවුරුදු 3ක් විතර ඉන්න වෙනවා.

    පසුගිය සතියේ කොළඹ විශ්වවිද්‍යාලයේ තිබුණු උපාධි උත්සවේ රැඩිකල් තරුණ කිහිපදෙනෙක්, මුරුත්තෙට්ටුවේ හිමි මග ඇරලා ගිහින් ලොකු කලබලයක් රටේම පෙන්නුවා. හැබැයි ලකුණු 100ක් ගන්න කරන්න තිබ්බ වැඩේ ලකුණු 35ක් විතර වැටිලා යන්තම් පාස් කරගන්න විදිහට වැඩේ වුනේ. මොකද කරන වැඩේ කැත නැතුව කරගන්න මොලේ තිබ්බේ නැහැ උන් සෙට් එකට, එහෙම නැත්නම් එක එක ගොබිල දේශපාලුවෝ නිසා වැඩේ චෝර විදිහට කරගත්තේ.

    දැන් තත්වේ අනුව, කැපුවත් කොළ, නිල් සෙට් එක වෙනස් වෙන්න නම් ඉතින් බැරි සීන්. හැබැයි පාවෙන චන්ද ජේවීපෙ එක පැත්තට හැරිලා තියෙන්නේ.

    ගිය සතියක අනුර කුමාර රතු ඉරට ඇවිත් ආර්ථික ප්‍රශ්නවලට කියපු විසඳුම් ඉතාම ප්‍රාථමික තත්වේ. ඒක නොකිය ඉඳල වෙන විදිහකට කිවුවනම් ඔන්න රටේ වියාපාරික කට්ටිය හරියටම අල්ලගන්න තිබ්බ.

    තවම 2022, මේ ගැම්ම ජේවීපෙ එක වෙත ඉතුරුවෙලා තියේවිද?

    තියෙන අවුරුදු 3 දිවත් යමක් ඉගෙනගෙන රටක් පාලනය කරන විදි ඉගෙනගන්න එක ජේවීපෙ ට වටිනවා.
    මොකද කුණු හොයනවා වගේ, කියවනවා වගේ, කරවන එක ලේසි නැහැ.

    මොකෝ මේ රටේ ඉන්න මිනිස්සු ආයෙත් මරල, වෙඩිතියල, තුන්ඩු දීල මට්ටු කරන්න හෝ වැඩගන්න ජේවීපෙ ට බැහැ.

    බලමු ඉතුරු 3 අවුරුද්දේ, ජේවීපෙ අය 3 ඉදිරියට අරන් ගිහින් ආණ්ඩුවක් ගන්න තරම් දියුණුවෙන හැටි.





     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,649
    75,705
    113
    2020 පත්වුණු වත්මන් ආණ්ඩුව, හල හැප්පීම් එක්ක දැන් අවුරුද්දක් විතර දුවල.

    කොරෝනා හින්ද ආර්ථිකේ වහගෙන සල්ලි එන්න තිබුණු මාර්ග ඔක්කොම අහුරුණු නිසා ආණ්ඩුවට ආර්ථිකේ පැත්තෙන් ලොකුම කෙලවිම සිද්ද වුනා.

    තෙල් ප්‍රශ්න, ගෑස් ප්‍රශ්න, එකතුවෙලා ලොකු කුණු ගොඩක් හැදිලා තියෙන්නේ.

    දේශපාලන වාසිය, ජේවීපෙ පැත්තට යන්නේ දැන් ආණ්ඩුවට බැරි නිසා වෙන කරන්න කෙනෙක් නැති හන්ද.
    කිසිම විකල්පයක් නැති රටේ රැඩිකල් විකල්පයක් ගැන හිතන්න පටන්ගන්නේ ඔන්න ඕක නිසා.

    චන්ද්‍රිකා 2001 එකේ පරිවාස ආණ්ඩුව හදනකොට තමන්ගේ මිනිහව වෙඩිතිලය මරපු ජේවීපෙ පක්ෂේ සහයෝගය ගන්නේ එදා යුඇන්පි එක පරද්දන්න තිබුණු එකම විකල්පේ ඒක නිසා.
    පරිවාස ආණ්ඩුවේ ඇමතිකම් ජේවීපෙ ට ලැබුන.
    වැඩිකල් ජේවීපෙ එකට ආණ්ඩුව එක්ක ඉන්න බැරිවුනා සමහර පට්ටම් බර වැඩි හින්දද මන්ද ජේවීපෙ එක ආණ්ඩුවෙන් අයින් වුණා.

    දැන් ආයෙත් රටේ විකල්පයක් නැති නිසා මිනිස්සු කොටසක් ජේවීපෙ පැත්ත බලනවා. සමාජ මාධ්‍ය වල ජේවීපෙ එකට වැඩිපුර ලකුණු වැටෙනවා.
    1982 ඉඳන් චන්ද වලට සෙට්වුණු ජේවීපෙ එක 2022 වෙනකල් ආණ්ඩුවක් තියා පුටු 15ක් වත් ගන්න බැරුව හිටියේ.
    මිනිස්සුන්ට විකල්පයක් නැති තැන ඔන්න ඕන පුපක් කියල ජේවීපෙ එකට දෙමු කියල තව අවුරුදු 3ක් විතර ඉන්න වෙනවා.

    පසුගිය සතියේ කොළඹ විශ්වවිද්‍යාලයේ තිබුණු උපාධි උත්සවේ රැඩිකල් තරුණ කිහිපදෙනෙක්, මුරුත්තෙට්ටුවේ හිමි මග ඇරලා ගිහින් ලොකු කලබලයක් රටේම පෙන්නුවා. හැබැයි ලකුණු 100ක් ගන්න කරන්න තිබ්බ වැඩේ ලකුණු 35ක් විතර වැටිලා යන්තම් පාස් කරගන්න විදිහට වැඩේ වුනේ. මොකද කරන වැඩේ කැත නැතුව කරගන්න මොලේ තිබ්බේ නැහැ උන් සෙට් එකට, එහෙම නැත්නම් එක එක ගොබිල දේශපාලුවෝ නිසා වැඩේ චෝර විදිහට කරගත්තේ.

    දැන් තත්වේ අනුව, කැපුවත් කොළ, නිල් සෙට් එක වෙනස් වෙන්න නම් ඉතින් බැරි සීන්. හැබැයි පාවෙන චන්ද ජේවීපෙ එක පැත්තට හැරිලා තියෙන්නේ.

    ගිය සතියක අනුර කුමාර රතු ඉරට ඇවිත් ආර්ථික ප්‍රශ්නවලට කියපු විසඳුම් ඉතාම ප්‍රාථමික තත්වේ. ඒක නොකිය ඉඳල වෙන විදිහකට කිවුවනම් ඔන්න රටේ වියාපාරික කට්ටිය හරියටම අල්ලගන්න තිබ්බ.

    තවම 2022, මේ ගැම්ම ජේවීපෙ එක වෙත ඉතුරුවෙලා තියේවිද?

    තියෙන අවුරුදු 3 දිවත් යමක් ඉගෙනගෙන රටක් පාලනය කරන විදි ඉගෙනගන්න එක ජේවීපෙ ට වටිනවා.
    මොකද කුණු හොයනවා වගේ, කියවනවා වගේ, කරවන එක ලේසි නැහැ.

    මොකෝ මේ රටේ ඉන්න මිනිස්සු ආයෙත් මරල, වෙඩිතියල, තුන්ඩු දීල මට්ටු කරන්න හෝ වැඩගන්න ජේවීපෙ ට බැහැ.

    බලමු ඉතුරු 3 අවුරුද්දේ, ජේවීපෙ අය 3 ඉදිරියට අරන් ගිහින් ආණ්ඩුවක් ගන්න තරම් දියුණුවෙන හැටි.
    Stop dreaming ban. JVP will never win alone, They will have to always partner with one of the main political streams which means the government will be overtaken by the same old rogues. JVP is just a face they will use to get the votes after that they will be just discarded like a used condom.
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,849
    113
    පෘථිවිය
    mekatath 250/- da?
    dan echchara gewanne ne
    umblage post tiyenawanam 250 ta karala dennam
    mekata gewanne 175/-

    මේ වගේ පොස්ට් කීයක් ගෙවනවද බන් ?
    ගෙදර ඉදන් වැඩ නිසා ලේසි නේද බන් ?
    වෙන ජොබක් කරන ගමනද මචං කරන්නේ?
    Nehe fulltime karanne kade yana eka.
    Thank u ahuwata
    ------ Post added on Dec 24, 2021 at 12:34 PM
     

    NushenD

    Well-known member
  • Sep 30, 2021
    3,333
    11,482
    113
    Malabe
    මේක අරන් පලයන් උබේ අම්මා ඊයේ රෑ ඇදන් ඇවිල්ලා මගේ ඇද උඩ දාලා ගිහිල්ලා.

    4fXXIhW.jpg
     

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    2020 පත්වුණු වත්මන් ආණ්ඩුව, හල හැප්පීම් එක්ක දැන් අවුරුද්දක් විතර දුවල.

    කොරෝනා හින්ද ආර්ථිකේ වහගෙන සල්ලි එන්න තිබුණු මාර්ග ඔක්කොම අහුරුණු නිසා ආණ්ඩුවට ආර්ථිකේ පැත්තෙන් ලොකුම කෙලවිම සිද්ද වුනා.

    තෙල් ප්‍රශ්න, ගෑස් ප්‍රශ්න, එකතුවෙලා ලොකු කුණු ගොඩක් හැදිලා තියෙන්නේ.

    දේශපාලන වාසිය, ජේවීපෙ පැත්තට යන්නේ දැන් ආණ්ඩුවට බැරි නිසා වෙන කරන්න කෙනෙක් නැති හන්ද.
    කිසිම විකල්පයක් නැති රටේ රැඩිකල් විකල්පයක් ගැන හිතන්න පටන්ගන්නේ ඔන්න ඕක නිසා.

    චන්ද්‍රිකා 2001 එකේ පරිවාස ආණ්ඩුව හදනකොට තමන්ගේ මිනිහව වෙඩිතිලය මරපු ජේවීපෙ පක්ෂේ සහයෝගය ගන්නේ එදා යුඇන්පි එක පරද්දන්න තිබුණු එකම විකල්පේ ඒක නිසා.
    පරිවාස ආණ්ඩුවේ ඇමතිකම් ජේවීපෙ ට ලැබුන.
    වැඩිකල් ජේවීපෙ එකට ආණ්ඩුව එක්ක ඉන්න බැරිවුනා සමහර පට්ටම් බර වැඩි හින්දද මන්ද ජේවීපෙ එක ආණ්ඩුවෙන් අයින් වුණා.

    දැන් ආයෙත් රටේ විකල්පයක් නැති නිසා මිනිස්සු කොටසක් ජේවීපෙ පැත්ත බලනවා. සමාජ මාධ්‍ය වල ජේවීපෙ එකට වැඩිපුර ලකුණු වැටෙනවා.
    1982 ඉඳන් චන්ද වලට සෙට්වුණු ජේවීපෙ එක 2022 වෙනකල් ආණ්ඩුවක් තියා පුටු 15ක් වත් ගන්න බැරුව හිටියේ.
    මිනිස්සුන්ට විකල්පයක් නැති තැන ඔන්න ඕන පුපක් කියල ජේවීපෙ එකට දෙමු කියල තව අවුරුදු 3ක් විතර ඉන්න වෙනවා.

    පසුගිය සතියේ කොළඹ විශ්වවිද්‍යාලයේ තිබුණු උපාධි උත්සවේ රැඩිකල් තරුණ කිහිපදෙනෙක්, මුරුත්තෙට්ටුවේ හිමි මග ඇරලා ගිහින් ලොකු කලබලයක් රටේම පෙන්නුවා. හැබැයි ලකුණු 100ක් ගන්න කරන්න තිබ්බ වැඩේ ලකුණු 35ක් විතර වැටිලා යන්තම් පාස් කරගන්න විදිහට වැඩේ වුනේ. මොකද කරන වැඩේ කැත නැතුව කරගන්න මොලේ තිබ්බේ නැහැ උන් සෙට් එකට, එහෙම නැත්නම් එක එක ගොබිල දේශපාලුවෝ නිසා වැඩේ චෝර විදිහට කරගත්තේ.

    දැන් තත්වේ අනුව, කැපුවත් කොළ, නිල් සෙට් එක වෙනස් වෙන්න නම් ඉතින් බැරි සීන්. හැබැයි පාවෙන චන්ද ජේවීපෙ එක පැත්තට හැරිලා තියෙන්නේ.

    ගිය සතියක අනුර කුමාර රතු ඉරට ඇවිත් ආර්ථික ප්‍රශ්නවලට කියපු විසඳුම් ඉතාම ප්‍රාථමික තත්වේ. ඒක නොකිය ඉඳල වෙන විදිහකට කිවුවනම් ඔන්න රටේ වියාපාරික කට්ටිය හරියටම අල්ලගන්න තිබ්බ.

    තවම 2022, මේ ගැම්ම ජේවීපෙ එක වෙත ඉතුරුවෙලා තියේවිද?

    තියෙන අවුරුදු 3 දිවත් යමක් ඉගෙනගෙන රටක් පාලනය කරන විදි ඉගෙනගන්න එක ජේවීපෙ ට වටිනවා.
    මොකද කුණු හොයනවා වගේ, කියවනවා වගේ, කරවන එක ලේසි නැහැ.

    මොකෝ මේ රටේ ඉන්න මිනිස්සු ආයෙත් මරල, වෙඩිතියල, තුන්ඩු දීල මට්ටු කරන්න හෝ වැඩගන්න ජේවීපෙ ට බැහැ.

    බලමු ඉතුරු 3 අවුරුද්දේ, ජේවීපෙ අය 3 ඉදිරියට අරන් ගිහින් ආණ්ඩුවක් ගන්න තරම් දියුණුවෙන හැටි.
    Pukata payin deela elavanna one
     

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,231
    27,943
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    ගිය සතියක අනුර කුමාර රතු ඉරට ඇවිත් ආර්ථික ප්‍රශ්නවලට කියපු විසඳුම් ඉතාම ප්‍රාථමික තත්වේ. ඒක නොකිය ඉඳල වෙන විදිහකට කිවුවනම් ඔන්න රටේ වියාපාරික කට්ටිය හරියටම අල්ලගන්න තිබ්බ.

    මෙන්න ඒකට ආර්ථික විසේසන්නයෝ :ROFLMAO: :ROFLMAO:


     

    Thari87

    Well-known member
  • Jun 18, 2021
    1,517
    2,112
    113
    කොහොම උනත් ජෙප්පොන්ට තනියම දිනන්න බැ..ප්‍රධාන පක්ෂයක් එක්ක ඩීල් එකක් දාගන්න ම වෙනවා... ජෙප්පෝ හිතන් ඉන්නවා නම් පාවෙන ඡන්ද වලින් තනියම ගේමක් ගහන්න පුුලුවන් කියලා... අනුරට තියෙන්නේ හිත හදන් ඉන්න තමා..
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,849
    113
    පෘථිවිය
    මෙන්න ඒකට ආර්ථික විසේසන්නයෝ :ROFLMAO: :ROFLMAO:



    මේ ගොබ්බයො එපා කියල තමයි තව ජෙපි ගොබ්බ සේනල ඉල්ලන්නේ
    නැතුව ඒ ගොබ්බයො හොඳයි කියනවා නෙමේ නේ

    උබේ අම්මා මේක ඇදගෙන ස්ටේජ් එක උඩ නම් නැග්ගේ නෑ මගේ ඇද උඩ නම් නැග්ගා. :lol:
    එල මචන් මම හිතුවේ නැහැ මරුන අම්ම තවම උඹ ළඟ කියල
    ------ Post added on Dec 24, 2021 at 12:48 PM
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    කොහොම උනත් ජෙප්පොන්ට තනියම දිනන්න බැ..ප්‍රධාන පක්ෂයක් එක්ක ඩීල් එකක් දාගන්න ම වෙනවා... ජෙප්පෝ හිතන් ඉන්නවා නම් පාවෙන ඡන්ද වලින් තනියම ගේමක් ගහන්න පුුලුවන් කියලා... අනුරට තියෙන්නේ හිත හදන් ඉන්න තමා..

    80% විතර votes දැනටමත් floating තමයි බන්.
    jvp එකට ලොකු චාන්ස් එකක් තියනව. හැබැයි ඩීල් දැම්මොත් ජීවිතේට දිනන්නෙ නෑ. උන් ඒක හොදටම දන්නව.
     

    AEG

    Well-known member
  • Jul 5, 2012
    3,528
    6,398
    113
    2020 පත්වුණු වත්මන් ආණ්ඩුව, හල හැප්පීම් එක්ක දැන් අවුරුද්දක් විතර දුවල.

    කොරෝනා හින්ද ආර්ථිකේ වහගෙන සල්ලි එන්න තිබුණු මාර්ග ඔක්කොම අහුරුණු නිසා ආණ්ඩුවට ආර්ථිකේ පැත්තෙන් ලොකුම කෙලවිම සිද්ද වුනා.

    තෙල් ප්‍රශ්න, ගෑස් ප්‍රශ්න, එකතුවෙලා ලොකු කුණු ගොඩක් හැදිලා තියෙන්නේ.

    දේශපාලන වාසිය, ජේවීපෙ පැත්තට යන්නේ දැන් ආණ්ඩුවට බැරි නිසා වෙන කරන්න කෙනෙක් නැති හන්ද.
    කිසිම විකල්පයක් නැති රටේ රැඩිකල් විකල්පයක් ගැන හිතන්න පටන්ගන්නේ ඔන්න ඕක නිසා.

    චන්ද්‍රිකා 2001 එකේ පරිවාස ආණ්ඩුව හදනකොට තමන්ගේ මිනිහව වෙඩිතිලය මරපු ජේවීපෙ පක්ෂේ සහයෝගය ගන්නේ එදා යුඇන්පි එක පරද්දන්න තිබුණු එකම විකල්පේ ඒක නිසා.
    පරිවාස ආණ්ඩුවේ ඇමතිකම් ජේවීපෙ ට ලැබුන.
    වැඩිකල් ජේවීපෙ එකට ආණ්ඩුව එක්ක ඉන්න බැරිවුනා සමහර පට්ටම් බර වැඩි හින්දද මන්ද ජේවීපෙ එක ආණ්ඩුවෙන් අයින් වුණා.

    දැන් ආයෙත් රටේ විකල්පයක් නැති නිසා මිනිස්සු කොටසක් ජේවීපෙ පැත්ත බලනවා. සමාජ මාධ්‍ය වල ජේවීපෙ එකට වැඩිපුර ලකුණු වැටෙනවා.
    1982 ඉඳන් චන්ද වලට සෙට්වුණු ජේවීපෙ එක 2022 වෙනකල් ආණ්ඩුවක් තියා පුටු 15ක් වත් ගන්න බැරුව හිටියේ.
    මිනිස්සුන්ට විකල්පයක් නැති තැන ඔන්න ඕන පුපක් කියල ජේවීපෙ එකට දෙමු කියල තව අවුරුදු 3ක් විතර ඉන්න වෙනවා.

    පසුගිය සතියේ කොළඹ විශ්වවිද්‍යාලයේ තිබුණු උපාධි උත්සවේ රැඩිකල් තරුණ කිහිපදෙනෙක්, මුරුත්තෙට්ටුවේ හිමි මග ඇරලා ගිහින් ලොකු කලබලයක් රටේම පෙන්නුවා. හැබැයි ලකුණු 100ක් ගන්න කරන්න තිබ්බ වැඩේ ලකුණු 35ක් විතර වැටිලා යන්තම් පාස් කරගන්න විදිහට වැඩේ වුනේ. මොකද කරන වැඩේ කැත නැතුව කරගන්න මොලේ තිබ්බේ නැහැ උන් සෙට් එකට, එහෙම නැත්නම් එක එක ගොබිල දේශපාලුවෝ නිසා වැඩේ චෝර විදිහට කරගත්තේ.

    දැන් තත්වේ අනුව, කැපුවත් කොළ, නිල් සෙට් එක වෙනස් වෙන්න නම් ඉතින් බැරි සීන්. හැබැයි පාවෙන චන්ද ජේවීපෙ එක පැත්තට හැරිලා තියෙන්නේ.

    ගිය සතියක අනුර කුමාර රතු ඉරට ඇවිත් ආර්ථික ප්‍රශ්නවලට කියපු විසඳුම් ඉතාම ප්‍රාථමික තත්වේ. ඒක නොකිය ඉඳල වෙන විදිහකට කිවුවනම් ඔන්න රටේ වියාපාරික කට්ටිය හරියටම අල්ලගන්න තිබ්බ.

    තවම 2022, මේ ගැම්ම ජේවීපෙ එක වෙත ඉතුරුවෙලා තියේවිද?

    තියෙන අවුරුදු 3 දිවත් යමක් ඉගෙනගෙන රටක් පාලනය කරන විදි ඉගෙනගන්න එක ජේවීපෙ ට වටිනවා.
    මොකද කුණු හොයනවා වගේ, කියවනවා වගේ, කරවන එක ලේසි නැහැ.

    මොකෝ මේ රටේ ඉන්න මිනිස්සු ආයෙත් මරල, වෙඩිතියල, තුන්ඩු දීල මට්ටු කරන්න හෝ වැඩගන්න ජේවීපෙ ට බැහැ.

    බලමු ඉතුරු 3 අවුරුද්දේ, ජේවීපෙ අය 3 ඉදිරියට අරන් ගිහින් ආණ්ඩුවක් ගන්න තරම් දියුණුවෙන හැටි.
    අන්තරේ පෙරෙට්ටො රන් කරන්නෙ දැන් ... ජෙප්පෝ සම්බන්ධ නෑ
     

    NushenD

    Well-known member
  • Sep 30, 2021
    3,333
    11,482
    113
    Malabe
    මේ ගොබ්බයො එපා කියල තමයි තව ජෙපි ගොබ්බ සේනල ඉල්ලන්නේ
    නැතුව ඒ ගොබ්බයො හොඳයි කියනවා නෙමේ නේ


    එල මචන් මම හිතුවේ නැහැ මරුන අම්ම තවම උඹ ළඟ කියල
    ------ Post added on Dec 24, 2021 at 12:48 PM
    මැරෙන්න හේතුවත් තෝ වගෙ එලොවටත් නැති මෙලොවටත් නැති කාලකන්නියෙක් ලොකේට උපද්දවපු එක.
     
    • Like
    Reactions: Anatha sinhalu

    Thari87

    Well-known member
  • Jun 18, 2021
    1,517
    2,112
    113
    80% විතර votes දැනටමත් floating තමයි බන්.
    jvp එකට ලොකු චාන්ස් එකක් තියනව. හැබැයි ඩීල් දැම්මොත් ජීවිතේට දිනන්නෙ නෑ. උන් ඒක හොදටම දන්නව.
    උන්ට දෙමළ, මුස්ලිම් ඡන්ද වැටෙන්නැ බන්...ඒවා ගොඩක් සමඟි එවුන්ට යන්නේ... සිංහල ඡන්ද කොහොමත් හතර අතේ කැඩිලා යන්නේ... එහෙම උනාම 50% ගන්න අමාරුයි... දැන්ම ඉතින් මොනදේ කියන්නත් අමාරුයි... ඡන්දේ ලං වෙද්දි ගොඩක් විට පක්ෂ කැඩිලා වෙන් වෙයි... සමහර විට කලින් ඡන්දේ දෙවෙනි මනාපේ ගැන කතාවක් ඇති උනානේ...මේ පාර ඒ දේ වෙන්න පුලුවන් වෙයි...
     
    • Like
    Reactions: sachith19920726

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,849
    113
    පෘථිවිය
    මැරෙන්න හේතුවත් තෝ වගෙ එලොවටත් නැති මෙලොවටත් නැති කාලකන්නියෙක් ලොකේට උපද්දවපු එක.
    උඹත් ඔය අන්තරේ ජෙපි පැටියෙක් නේද?

    කථාකරන භාෂාවෙන්ම පේනවා තමන්ව වදපු දෙමාපියන්ට දීල තියෙන දුක

    අනුන්ගේ ලබ්බවල් හොයන්නේ නැතුව පොස්ට් එකක් දාල හරි කියක් හරි හොයන්න
    නැත්නම් අසරණ අම්ම තාත්ත තවම කන්න දෙනවට ගෙවන්න වෙන්නේ නැහැ