ආණ්ඩුව වැඩ පෙන්නයි-Unlimited අන්තර්ජාල සේවා

hasithayad

Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    උබ කියන්නෙ නිකන් දෙන්ඩ කියලද???? හැමදේටම මිලක් තියෙනව, මිල ගෙවන අයට ඒව ගන්ඩ පුලුවන්..
    පුක දීල කීල්ස් එකෙන් හාල් ඩිස්කවුන්ට් ගන්නව වගේද???

    @SLK_sri කොටියෙකි ...කොටියන්ට පුක දීමෙන් වලිකින්න 🖖
    ඌවත් මයිනට රික්රූට් කරපන් පොන්ස්.
    ------ Post added on Apr 11, 2021 at 7:58 PM
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    @SLK_sri කොටියෙකි ...කොටියන්ට පුක දීමෙන් වලිකින්න 🖖

    කොටියන්ට පුක දීමෙන් වලිකින්න

    ai lollo uba ubatama bena ganne???? LTTE kotinta puka dela salli hoyana uba kiyana kathada owa??? lajjawak kiyala deyak ne wage ponnayata

    ඌවත් මයිනට රික්රූට් කරපන් පොන්ස්.
    ------ Post added on Apr 11, 2021 at 7:58 PM

    රික්රූට් karanne ausi LTTE demalu witharalu. api wage samanya demalu epalu
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 12:09 AM

    කොහෙන්ද බන් මේ නම් හොයාගන්නේ 😂😂


    eka @nicjosh83 LTTE demalunta puka dena lollage registered nama ban
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 12:10 AM

    අඩේ මොකද බන් වේලා තියේන්නේ. 🤣🤣🤣🤣 ආයෙත් රීලද 🤣🤣🤣


    ow ow anna thawa thread ekaka nanawa arahe
    ------ Post added on Apr 12, 2021 at 12:11 AM
     

    Maui_15

    Well-known member
  • Jan 13, 2018
    5,232
    9,127
    113
    පොන්නයා..තොගේ ත්‍රෙඩ් දැක්කාම තොගේ මෑණියෝ මතක් වෙන්නේ..ඩොලර් එක 200 පැනලා..කීරි සම්බා 198, මුං ඇට කිලෝ 1 1400 යි,කහ කුඩු 250 රුපියල් 1000 ත් පැනලා..ඒ මදිවට සීනි ටිකෙනුත් හොරාකාල මාට්ටුයි. කටේ නරිවාදම නං අඩුවෙලා නෑ පකයගේ..
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    පොන්නයා..තොගේ ත්‍රෙඩ් දැක්කාම තොගේ මෑණියෝ මතක් වෙන්නේ..ඩොලර් එක 200 පැනලා..කීරි සම්බා 198, මුං ඇට කිලෝ 1 1400 යි,කහ කුඩු 250 රුපියල් 1000 ත් පැනලා..ඒ මදිවට සීනි ටිකෙනුත් හොරාකාල මාට්ටුයි. කටේ නරිවාදම නං අඩුවෙලා නෑ පකයගේ..


    hitapanko dan oya pons awilla ubata dena comment eka balapan owata uththara denne ne, gu np ekatai jeppanta benala yai
     
    • Like
    Reactions: kasun090354t

    Maui_15

    Well-known member
  • Jan 13, 2018
    5,232
    9,127
    113
    hitapanko dan oya pons awilla ubata dena comment eka balapan owata uththara denne ne, gu np ekatai jeppanta benala yai
    ඔය මෝඩ බත් බැලයා එක්ක කතා කරල වැඩක් නෑ බං..රාජපක්ශ කෙනෙක් උගේ ගෑනිට ඇරල ගියත් ආන්ඩුව වැඩ පෙන්නයි කියලා ත්‍රෙඩ් එකක් දාන මෝඩ පකෙක් මොනවා දන්නවද..
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    තෙර්ඩ් එකට ඇවිල්ල පැකේජ් වැඩක් නැ, අරක මේක අනික , ගන්නෙ නැ , ගන්ඩත් එපා ගාගා උන්න ගු ඇන් පි කාරයො මේන්න දුවන් ගිහින් පැකේජ් අරගෙන , ඒවගෙ ස්පීඩ් හොදයි කියල තෙර්ඩ් දාන්නෙත් උන් දැන් අපි කැලේ... :lol: :lol: :lol: :lol:

    @NATHA SRI JAYASEKARA
    https://elakiri.com/threads/dialog-unlimited-2mbps-speed-test.1986067/
     

    sam_sajith

    Well-known member
  • May 25, 2009
    3,129
    6,283
    113
    තෙර්ඩ් එකට ඇවිල්ල පැකේජ් වැඩක් නැ, අරක මේක අනික , ගන්නෙ නැ , ගන්ඩත් එපා ගාගා උන්න ගු ඇන් පි කාරයො මේන්න දුවන් ගිහින් පැකේජ් අරගෙන , ඒවගෙ ස්පීඩ් හොදයි කියල තෙර්ඩ් දාන්නෙත් උන් දැන් අපි කැලේ... :lol: :lol: :lol: :lol:

    @NATHA SRI JAYASEKARA
    https://elakiri.com/threads/dialog-unlimited-2mbps-speed-test.1986067/
    උඹේ අම්මට හදි කරපු unlimited dog fucking පැකේජ් එක කීයක් උනාද?

    අනේ හුට්ටෝ , මම ගත්තා slt , monitel දෙකම , කිසිම වැඩක් නෑ දැන් ඉන්නේ ඊළඟ මාසේ billing circle එක එනකම් ආයෙත් නෝමල් එකට යන්න
     
    • Haha
    Reactions: shenat

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අනේ හුට්ටෝ , මම ගත්තා slt , monitel දෙකම , කිසිම වැඩක් නෑ දැන් ඉන්නේ ඊළඟ මාසේ billing circle එක එනකම් ආයෙත් නෝමල් එකට යන්න
    රිදිල ෆේක් බැස්සුවට වැඩක් නැ, මොකටද ගත්තෙ දුවන් ගිහින් ,
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,626
    49,989
    113
    සේදවත්ත
    සුවහසක් ශ්‍රි ලාoකික අන්තර්ජාල පාරිබෝගිකයන් අමන්දානන්දයට පත්කරමින් unlimited අන්තර්ජාල සේවා රජය විසින් හදුන්වාදී ඇත..





    ****රජය විසින් අන්ලිමිටඩ් සබධතා හදුන්වාදිමත් සමග, වද රනිලාගෙන් ගූගල් බැලුමෙ එල්ලා ෆී වයිපයි ලබා ගැනීමට ගොස් පච උන ගු ඇන් පි ගොන් බඩු කලබලයට පත්ව ඇත..

    වේගය මද බව පවසමින් දෙස් දෙවොල් තබයි, කිරිමට ඇත්තේ ලබන චන්දෙ හෝ පුලුවන් නම් දිනා නැවතත් වද සජියාගෙන් හෝ බැලුමෙ එල්ලු ෆී වයිපයිය ලබා ගැනීමය.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    උබ ඔය දුපතේ ඉන්නකම් අන්ලිමිටඩ් කියන්නේ මොකද්ද දන් නැ
     

    NATHA SRI JAYASEKARA

    Well-known member
  • Nov 30, 2020
    1,111
    2,206
    113
    තෙර්ඩ් එකට ඇවිල්ල පැකේජ් වැඩක් නැ, අරක මේක අනික , ගන්නෙ නැ , ගන්ඩත් එපා ගාගා උන්න ගු ඇන් පි කාරයො මේන්න දුවන් ගිහින් පැකේජ් අරගෙන , ඒවගෙ ස්පීඩ් හොදයි කියල තෙර්ඩ් දාන්නෙත් උන් දැන් අපි කැලේ... :lol: :lol: :lol: :lol:

    @NATHA SRI JAYASEKARA
    https://elakiri.com/threads/dialog-unlimited-2mbps-speed-test.1986067/
    Mama ganna epa kiyapu thana poddak quote karala daapan erozan
     

    sam_sajith

    Well-known member
  • May 25, 2009
    3,129
    6,283
    113
    රිදිල ෆේක් බැස්සුවට වැඩක් නැ, මොකටද ගත්තෙ දුවන් ගිහින් ,
    මොන හුත්තක්ද වේසි මේ කියන්නේ , තොට කලින් මම මේකේ ඉන්න දැනගනින් ගනිකවගේ පුතා, ගල් පොන්න නකි මයිනා බිජු සූප්පු කරන පොන්නයා
     
    • Like
    Reactions: dilann

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Monawada ban mage fake? 😂😂 yako mama original nama dagena original photo dagena mona pakaata bayeda ban fake bassanne 😂
    අපි නොදන්න උබ, ෆේක් දෙයිය, කමක් නැ කොහොම උනත් අපේ ආණ්ඩුවෙන් දුන්න සර්විස් ගන්න එක ගැන සතුටු වෙනව , ආන්න එහෙමයි අපේ ආණ්ඩු..
     

    Bekam

    Well-known member
  • Jun 13, 2010
    8,686
    5,528
    113
    178916125-1810324592461919-5081717532652202150-n.jpg
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල
    අපි නොදන්න උබ, ෆේක් දෙයිය, කමක් නැ කොහොම උනත් අපේ ආණ්ඩුවෙන් දුන්න සර්විස් ගන්න එක ගැන සතුටු වෙනව , ආන්න එහෙමයි අපේ ආණ්ඩු..
    තොපේ අන්ඩුව දුන්නා පකක්. 🤣🤣🤣🤣🤣