ආණ්ඩුව වැඩ පෙන්නයි-Unlimited අන්තර්ජාල සේවා

dilann

Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,941
    167,724
    113
    එකමත් එක රටක
    මේ ලෝකෙ මොකාද යකෝ ඔන්ලයින් බලනවට බානව කියල කියන්නෙ???? රෙද්ද ගලෝගෙන තවත් කියවන්ඩ ඇවිත් පච නොවී ඉදපන්..
    ඒක download තමයි බන් :lol: download speed / limit ම තමයි apply වෙන්නේ.
    උබට හරි හමන් BD R එකක්වත් online බලන්නවත් , machine එකට බාන්න වත් වෙන්නේ නෑ .. ඒක නිසා හරකා වෙන්නේ නැතුව ඔය 5400 එක නැතුව අර 5900 එක ගනින්. අඩුම ගානේ පැය තුන හතරකින් හරි බාගන්න පුලුවන් ඔය කියලා තියන speed එකම දුන්නොත්.
     

    ranjan_ayya

    Well-known member
  • Jan 9, 2020
    1,392
    3,544
    113
    1618070169245.png


    වෙන රටවල් වල ආණ්ඩු කොච්චර වැඩ කාරයෝද එතකොට
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඒක download තමයි බන් :lol: download speed / limit ම තමයි apply වෙන්නේ.
    උබට හරි හමන් BD R එකක්වත් online බලන්නවත් , machine එකට බාන්න වත් වෙන්නේ නෑ .. ඒක නිසා හරකා වෙන්නේ නැතුව ඔය 5400 එක නැතුව අර 5900 එක ගනින්. අඩුම ගානේ පැය තුන හතරකින් හරි බාගන්න පුලුවන් ඔය කියලා තියන speed එකම දුන්නොත්.

    වෙන දේ එකක් එහෙම කියන්නෙ නැනෙ ඒ උනාට, කියන එකක් පැහැදිලිව කියපන් පච නොවි..

    මට ඔය දෙකෙන් එකක්වත් වැඩක් නැ මොකද මම ගෙදර ඉන්නෙ නැ,
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,941
    167,724
    113
    එකමත් එක රටක
    වෙන දේ එකක් එහෙම කියන්නෙ නැනෙ ඒ උනාට, කියන එකක් පැහැදිලිව කියපන් පච නොවි..

    මට ඔය දෙකෙන් එකක්වත් වැඩක් නැ මොකද මම ගෙදර ඉන්නෙ නැ,
    එල එල... පච උනේ කවුද කියලා බලන එකෙක්ට තෙරෙනේව.
    මම කිව්වේ ඉතින් උබ ඔය "හොදම" package එක කිව්ව එකෙන් මාසෙට රු 6000ක් වගේ දීලත් හොද quality video file එකක් machine එකට බාගන්නවත් , online බලන්නවත් බෑ කියලා.. දැනට තියන ඊට වඩා ගාන අඩු connection එකකින් ඔය දේ කරන්න පුලුවන්... ඒක නිසා අං ලිමිටඩ් දුන්න කියලා එහෙම පෙන්නපු අමුතු වැඩක් නෑ .. ඕන නම් අර අන්තිම 25mpbs 11000 එක නම් වටිනවා..
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,589
    100,798
    113
    වෙන දේ එකක් එහෙම කියන්නෙ නැනෙ ඒ උනාට, කියන එකක් පැහැදිලිව කියපන් පච නොවි..

    මට ඔය දෙකෙන් එකක්වත් වැඩක් නැ මොකද මම ගෙදර ඉන්නෙ නැ,
    ලොල් පොන්නය බල්ල මාර්ක්ම ගිහින්.

    ඔන්න දැම්මා . දැන් තෝ ඕක ගන්නවා ද නැහැ නේ . බොරුවට නේ කෑ ගහන්නේ 🤣🤣🤣
    නෑනෙ මගෙ ඩයලොග් කනෙක්ශන් එකෙන් ඔයිට වඩා බාන්න පුළුවන් දවසෙ ඕනි වෙලාවක පහල තියෙන ලිමිට්ස් නැතුවම. 🤣🤣🤣


    1618071248560.png

    ------ Post added on Apr 10, 2021 at 9:44 PM

    ඔය කියන ලිමිට් නැති උනොත් මේක නන් ගන්නව. දැනට ඔය ස්පීඩ් එකම ඔයිට වඩා ගෙවල ඩයලොග් එකෙන් ගන්නෙ.

    1618071436793.png
     
    Last edited:

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    එල එල... පච උනේ කවුද කියලා බලන එකෙක්ට තෙරෙනේව.
    මම කිව්වේ ඉතින් උබ ඔය "හොදම" package එක කිව්ව එකෙන් මාසෙට රු 6000ක් වගේ දීලත් හොද quality video file එකක් machine එකට බාගන්නවත් , online බලන්නවත් බෑ කියලා.. දැනට තියන ඊට වඩා ගාන අඩු connection එකකින් ඔය දේ කරන්න පුලුවන්... ඒක නිසා අං ලිමිටඩ් දුන්න කියලා එහෙම පෙන්නපු අමුතු වැඩක් නෑ .. ඕන නම් අර අන්තිම 25mpbs 11000 එක නම් වටිනවා..
    ගිගා බයිට් 10න් මොකද මොකද බලන්ඩ බැරි???? එක අතකට උබ වගේ ජොබ් නැති කාලකන්නියෙක්ට නම් මදි ඇති..මට වගේ නම් දහයක් ඇති මාසෙටම, මොකද ඔව් බල බල ඉන්ඩ වෙලාවක් නැ..
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    ලොල් පොන්නය බල්ල මාර්ක්ම ගිහින්.


    නෑනෙ මගෙ ඩයලොග් කනෙක්ශන් එකෙන් ඔයිට වඩා බාන්න පුළුවන් දවසෙ ඕනි වෙලාවක පහල තියෙන ලිමිට්ස් නැතුවම. 🤣🤣🤣


    View attachment 119818
    ------ Post added on Apr 10, 2021 at 9:44 PM

    ඔය කියන ලිමිට් නැති උනොත් මේක නන් ගන්නව. දැනට ඔය ස්පීඩ් එකම ඔයිට වඩා ගෙවල ඩයලොග් එකෙන් ගන්නෙ.

    View attachment 119819
    ඉතින් ඩයලොග් එකෙන් ම බාපන් මොකද මේ වදේ 🤣🤣🤣
     
    • Haha
    Reactions: erozan

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,941
    167,724
    113
    එකමත් එක රටක
    ගිගා බයිට් 10න් මොකද මොකද බලන්ඩ බැරි???? එක අතකට උබ වගේ ජොබ් නැති කාලකන්නියෙක්ට නම් මදි ඇති..මට වගේ නම් දහයක් ඇති මාසෙටම, මොකද ඔව් බල බල ඉන්ඩ වෙලාවක් නැ..
    පව් බන් උබ :lol:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    පව් බන් උබ :lol:
    මොකක්ද පොන්ස් පව.. තොට ජොබ් එකක් නැතුව ගේ මුල්ලට වෙලා දවසෙ තිස්සෙ ෆිල්ම් බල බල උන්නට මම මොනා කරන්ඩද,
     
    • Haha
    • Wow
    Reactions: 2osama and dilann

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,301
    1
    59,389
    113
    Kaduwela
    ගිගා බයිට් 10න් මොකද මොකද බලන්ඩ බැරි???? එක අතකට උබ වගේ ජොබ් නැති කාලකන්නියෙක්ට නම් මදි ඇති..මට වගේ නම් දහයක් ඇති මාසෙටම, මොකද ඔව් බල බල ඉන්ඩ වෙලාවක් නැ..
    තෝ ඉතින් එළකිරියේ ඇවිල්ලා පුක දෙන එකට 10 GB ඕනි නෑ. @2osama වගේ මොබිටෙල් මෙගාබයිට් 100 පැකේජ් එක දාගෙන පුක දෙන්න පුළුවන්.
    චයිනිස් ෆෝන් කටු වලින් එළකිරියේ ඇවිල්ලා පුක දෙන එවුන් අන්ලිමිටඩ් දුන්නා කියලා පිනුම් ගහනවා ලොල් 😂😁
     
    • Like
    Reactions: ShiningStar

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    තෝ ඉතින් එළකිරියේ ඇවිල්ලා පුක දෙන එකට 10 GB ඕනි නෑ. @2osama වගේ මොබිටෙල් මෙගාබයිට් 100 පැකේජ් එක දාගෙන පුක දෙන්න පුළුවන්.
    චයිනිස් ෆෝන් කටු වලින් එළකිරියේ ඇවිල්ලා පුක දෙන එවුන් අන්ලිමිටඩ් දුන්නා කියලා පිනුම් ගහනවා ලොල් 😂😁
    තෝ වගේ ජොබ්ලස් අපතයෙකුට මාසෙට 1000GB දුන්නත් මදි 🤣🤣🤣
     
    • Haha
    Reactions: erozan

    ShiningStar

    Well-known member
  • Dec 27, 2017
    7,252
    7,128
    113
    උට කෙලවපු හැම එකාවම පෙන්නේ මගේ ෆේක් වගේ බන් 😁😂
    ගණන් ගන්න එපා ඕකාට පිස්සු හැදිලා ඉන්නේ 😂

    Oo kohomada ban meke redi andagena post daanne ? Lajjawak kiyala deyak thiyenawa nam oo aai elakiri paththe pas paaganna hoda naha. Oo balanne monswahari magulak kiyala kathawa wena paththakata harawanna. Mu umbata anda andaa salli offer karapu private message screenshot eka save karala thiyaganin machan. Mu hithan inne meke Inna membersla muta rawatei kiyala. :D
     
    • Like
    Reactions: kasun_kbp

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,941
    167,724
    113
    එකමත් එක රටක
    මොකක්ද පොන්ස් පව.. තොට ජොබ් එකක් නැතුව ගේ මුල්ලට වෙලා දවසෙ තිස්සෙ ෆිල්ම් බල බල උන්නට මම මොනා කරන්ඩද,
    :lol: 🤟 උබේ අන්ලිමිටඩ් එකෙන් ෆිල්ම්එකක්වත් බලන්න බෑ කියලා දැන් අර නරිය වගේ ෆිල්ම් වලට බනින්න එපා යකෝ.
    මට ජොබ් එකක් තියනවද නැද්ද කියල මේකේ උන් දන්නවා.. අඩුම ගානේ පිලිගනින් වැඩ පෙන්නලා කියලා කෑගැහුවට එහෙම අල ගෙඩියක් වෙලා නෑ කියලා.
    මිනිස්සු මැරීගෙන හම්බකරන්න දගලන්නේ කාලය කියලා උබට කවදාහරි තේරෙයි. මට ඒක හොදට තියනව..
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    Oo kohomada ban meke redi andagena post daanne ? Lajjawak kiyla deyak thiyenawa nam oo aai elakiri paththe pas paaganna hoda naha. Oo balanne monswahari magulak kiyala kathawa wena paththakata harawanna. Mu umbata andaa andaa salli offer karapu private message screenshot eka save karala thiyaganin machan. Mu hithan inne meke Inna membersla muta rawatei kiyala. :D
    Fake වලින් Fake එක කොට් කරලා ජංගි හෝදා ගන්නවා 🤣🤣🤣🤣