ඩයලොග් එක මොනාද කරන්නෙ කියල බලලම ගන්නව ගන්න එකක්..Oya mokakda ithin ganna Connction eka?
ඩයලොග් එක මොනාද කරන්නෙ කියල බලලම ගන්නව ගන්න එකක්..Oya mokakda ithin ganna Connction eka?
ඉස්සෙල්ල හරියට link එකෙක් දාන්න ඉගෙන ගනින් වැඩ කරන.
https://elakiri.com/threads/slt-unlimited-ගත්ත.1983199/ඉස්සෙල්ල හරියට link එකෙක් දාන්න ඉගෙන ගනින් වැඩ කරන.
4000 - 5000 අතර තියෙන්නේ 4mbps තමයි.. SLT site එකට ගිහින් බලපං. නැත්නම් මේ ත්රෙඩ් එකේම උබ අලවල තියන images වල බලපං.
කොහොමද යකෝ ඔය හොදම package එකෙන් හොද 4K film එකක් බාන්නේ ??https://elakiri.com/threads/slt-unlimited-ගත්ත.1983199/
4000-5000වියදම් කරන්නෙ අහවල් දේටද 5450 හොදම පැකේජ් එකක් තියෙද්දි

අනේ තොපි බලන 4K film, තියෙනවනම් දාපන් බලන්ඩ ෆයිල් එකක ස්කීන් ශොට් එකක් එලකිරිය බැක්ග්රවුඩ් පේන්ඩ තියල, විනාඩි 5යි දෙන්නෙකොහොමද යකෝ ඔය හොදම package එකෙන් හොද 4K film එකක් බාන්නේ ??![]()
මම 4K machine එකට බාල බලන්නේ නෑ යකෝ.;අනේ තොපි බලන 4K film, තියෙනවනම් දාපන් බලන්ඩ ෆයිල් එකක ස්කීන් ශොට් එකක් එලකිරිය බැක්ග්රවුඩ් පේන්ඩ තියල, විනාඩි 5යි දෙන්නෙ

එහෙනම් මොන හුත්තකටද පොන්%යො 4K film බාන රෙද්දක් ගැන කියෙවුවෙ????? 49ඩේට කාඩ් එක දාන් ඇවිල්ල 4K බාන්ඩ කතාව නොදකින් බඩුව, රෙද්ද රෙවුන ෆයිල් එක පෙන්නඩ කියපු ගමන්,මම 4K machine එකට බාල බලන්නේ නෑ යකෝ.;
torrent එකෙන් seedbox එකට දාල , Plex එකෙන් online බලන්නේ බලන්න ඕන නම්![]()
යකෝ online stream කරත් download තමයි පොන්ස්. ඒක බලන්න වෙන්නෙත් නෑ හිගන limit එකක් දාල 10gb .එහෙනම් මොන හුත්තකටද පොන්%යො 4K film බාන රෙද්දක් ගැන කියෙවුවෙ????? 49ඩේට කාඩ් එක දාන් ඇවිල්ල 4K බාන්ඩ කතාව නොදකින් බඩුව, රෙද්ද රෙවුන ෆයිල් එක පෙන්නඩ කියපු ගමන්,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

මේ ගොන් වස්සො දෙන්න ඔව්ව දන්නෙ නෑ. අනිකත් අහනව ඩවුන්ලෝඩ් කරන්න විතරද ඉන්ටනෙට් යන්නෙ කියල.යකෝ online stream කරත් download තමයි පොන්ස්. ඒක බලන්න වෙන්නෙත් නෑ හිගන limit එකක් දාල 10gb .
online stream කරන්න පුලුවන් කම තියෙද්දී torrent එක බාන්නේ නැතුව මොන මගුලටද උට්ටෝ බාන්නේ.
අනික තොපේ අං ලිමිටඩ් torrent බ්ලොක් නේ.
![]()
යකෝ online stream කරත් download තමයි පොන්ස්. ඒක බලන්න වෙන්නෙත් නෑ හිගන limit එකක් දාල 10gb .![]()
පොන්ස් හාල් පොල් ටිකක් අඩුවට දෙයිද ? මේකත් එක්ක මොකද උබලා වගේ හරක් නොකැවට මිනිස්සු ගොඩක් කන්නේ බත්. පුන්නක්කු බයියාතෝ ඔන්ලයින් බලන ඒවට කියන්නෙ බාල බලනව කියලද වැස්සියෙ?????
හර
තෝ ඔන්ලයින් බලන ඒවට කියන්නෙ බාල බලනව කියලද වැස්සියෙ?????
හර
(2mins )![]()
මේ දැන් බෑවේ.(2mins )
ඉතින් යකෝ මට මෙච්චර ඉක්මනට seedbox එකට ලොකු file එකක් බාල එක machine එකට බන්නේ නැතුව PLEX එකෙන් ඕපන් කරන්න පුලුවන් කම තියෙද්දී මොන මගුලටද අයිත් බාන්නේ ?
මම කියන්නේ ඔය ලබ්බේ 10gb ලිමිට් එකෙන් මෙහෙම එකක් online බලන්න වත් බෑ බන් . තේරුම් ගනින්.
බානවා කියන්නේ download බන්. online streaming කියන්නෙත් download ම තමයි. ඒක තේරෙන්නේ නැද්ද බන් .දැන් තෝනෙ කිවෙ බානව කියල, රෙදි නැතුව තවත් කියෝනව ඉතින්..lol

මේ ලෝකෙ මොකාද යකෝ ඔන්ලයින් බලනවට බානව කියල කියන්නෙ???? රෙද්ද ගලෝගෙන තවත් කියවන්ඩ ඇවිත් පච නොවී ඉදපන්..බානවා කියන්නේ download බන්. online streaming කියන්නෙත් download ම තමයි. ඒක තේරෙන්නේ නැද්ද බන් .![]()
ආනේ මේ @kasun_kbp කියන මුඩුක්කු වා ගේ fake එක නේGTRZ newei umba kadey gihilla hamba karana eka ganai mama me kiyanne. me thiyenne umbe patikiriya
https://elakiri.com/threads/පරණ-ත්රෙඩ්ස්-උඩට-ගන්න-එපා-සල්ලි-දෙන්නම්-2osama-හඩා-වැටෙයි.1981756/
umba kohomada ban meke redi andagena aai post daanne ?
රෙද්ද ගලෝගෙන තවත් කියවන්ඩ ඇවිත් පච නොවී ඉදපන්..මේ ලෝකෙ මොකාද යකෝ ඔන්ලයින් බලනවට බානව කියල කියන්නෙ???? රෙද්ද ගලෝගෙන තවත් කියවන්ඩ ඇවිත් පච නොවී ඉදපන්..