ඕව් ඉතින් පක දෙන්ඩත් අපේ උන් තමයි උබලගෙ උන්ට පකක් නැනෙ,ලොල්තොපේ අන්ඩුව දුන්නා පකක්.![]()
ඕව් ඉතින් පක දෙන්ඩත් අපේ උන් තමයි උබලගෙ උන්ට පකක් නැනෙ,ලොල්තොපේ අන්ඩුව දුන්නා පකක්.![]()
ඕව් ඉතින් පක දෙන්ඩත් අපේ උන් තමයි උබලගෙ උන්ට පකක් නැනෙ,ලොල්

ලොල් බොරු නොකියල ඉදපන් , ගත්ත කිසිම එකෙක් ස්පිඩ් මදි කියල නැ, තොට විතරක් ස්පීඩ් මදි වෙන්ඩ විදිහක් නැ.me mona huththakda karala thiiyenne. Unlimited kiyala conditions dala, patta slow e madiwata.
බෝගේ අම්මට වේසිගෙ කොල්ලෝ , මම ගත්ත එකෙක් speed නෑ , දැන් තෝ මොකද කියන්නේ වේසිගෙ පුතෝ, උඹට බිල් වල කොපි ඕනිද හුකන්නෝ.ලොල් බොරු නොකියල ඉදපන් , ගත්ත කිසිම එකෙක් ස්පිඩ් මදි කියල නැ, තොට විතරක් ස්පීඩ් මදි වෙන්ඩ විදිහක් නැ.
අද පැය දෙකක් විතර ස්ලෝ වෙලා තිබිල හරිගියා (2Mbps එක) අනික්වටත් එහෙම වෙන්න ඇතිලොල් බොරු නොකියල ඉදපන් , ගත්ත කිසිම එකෙක් ස්පිඩ් මදි කියල නැ, තොට විතරක් ස්පීඩ් මදි වෙන්ඩ විදිහක් නැ.
mage connection eke ping eka wadi bn. request eke result enna hena welawak yanava. dialog wala download speed adui. eth quick gahapu gaman result eka enava.අද පැය දෙකක් විතර ස්ලෝ වෙලා තිබිල හරිගියා (2Mbps එක) අනික්වටත් එහෙම වෙන්න ඇති
30-35 wage ping eka normally ADSL nammage connection eke ping eka wadi bn. request eke result enna hena welawak yanava. dialog wala download speed adui. eth quick gahapu gaman result eka enava.
හැම තැනටම ඒක වෙන්නෙ නැහැ මචං. සමහර පැති වලට විතරයි ස්ලෝ වෙන්නේ. ඒක කීවට උන් හදන්නෙත් නැහැලොල් බොරු නොකියල ඉදපන් , ගත්ත කිසිම එකෙක් ස්පිඩ් මදි කියල නැ, තොට විතරක් ස්පීඩ් මදි වෙන්ඩ විදිහක් නැ.
------ Post added on May 2, 2021 at 10:14 AM30-35 wage ping eka normally ADSL nam
සුවහසක් ශ්රි ලාoකික අන්තර්ජාල පාරිබෝගිකයන් අමන්දානන්දයට පත්කරමින් unlimited අන්තර්ජාල සේවා රජය විසින් හදුන්වාදී ඇත..
****රජය විසින් අන්ලිමිටඩ් සබධතා හදුන්වාදිමත් සමග, වද රනිලාගෙන් ගූගල් බැලුමෙ එල්ලා ෆී වයිපයි ලබා ගැනීමට ගොස් පච උන ගු ඇන් පි ගොන් බඩු කලබලයට පත්ව ඇත..
වේගය මද බව පවසමින් දෙස් දෙවොල් තබයි, කිරිමට ඇත්තේ ලබන චන්දෙ හෝ පුලුවන් නම් දිනා නැවතත් වද සජියාගෙන් හෝ බැලුමෙ එල්ලු ෆී වයිපයිය ලබා ගැනීමය..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

