ආණ්ඩුව වැඩ පෙන්නයි-Unlimited අන්තර්ජාල සේවා

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    me mona huththakda karala thiiyenne. Unlimited kiyala conditions dala, patta slow e madiwata.
    ලොල් බොරු නොකියල ඉදපන් , ගත්ත කිසිම එකෙක් ස්පිඩ් මදි කියල නැ, තොට විතරක් ස්පීඩ් මදි වෙන්ඩ විදිහක් නැ.
     

    sam_sajith

    Well-known member
  • May 25, 2009
    3,129
    6,283
    113
    ලොල් බොරු නොකියල ඉදපන් , ගත්ත කිසිම එකෙක් ස්පිඩ් මදි කියල නැ, තොට විතරක් ස්පීඩ් මදි වෙන්ඩ විදිහක් නැ.
    බෝගේ අම්මට වේසිගෙ කොල්ලෝ , මම ගත්ත එකෙක් speed නෑ , දැන් තෝ මොකද කියන්නේ වේසිගෙ පුතෝ, උඹට බිල් වල කොපි ඕනිද හුකන්නෝ.
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    ලොල් බොරු නොකියල ඉදපන් , ගත්ත කිසිම එකෙක් ස්පිඩ් මදි කියල නැ, තොට විතරක් ස්පීඩ් මදි වෙන්ඩ විදිහක් නැ.
    අද පැය දෙකක් විතර ස්ලෝ වෙලා තිබිල හරිගියා (2Mbps එක) අනික්වටත් එහෙම වෙන්න ඇති
     

    DAM40

    Well-known member
  • Jul 15, 2012
    2,377
    534
    113
    Kurunegala
    අද පැය දෙකක් විතර ස්ලෝ වෙලා තිබිල හරිගියා (2Mbps එක) අනික්වටත් එහෙම වෙන්න ඇති
    mage connection eke ping eka wadi bn. request eke result enna hena welawak yanava. dialog wala download speed adui. eth quick gahapu gaman result eka enava.
     

    DAM40

    Well-known member
  • Jul 15, 2012
    2,377
    534
    113
    Kurunegala
    ලොල් බොරු නොකියල ඉදපන් , ගත්ත කිසිම එකෙක් ස්පිඩ් මදි කියල නැ, තොට විතරක් ස්පීඩ් මදි වෙන්ඩ විදිහක් නැ.
    හැම තැනටම ඒක වෙන්නෙ නැහැ මචං. සමහර පැති වලට විතරයි ස්ලෝ වෙන්නේ. ඒක කීවට උන් හදන්නෙත් නැහැ

    මගේ ෆයිබර් 100mbps
    30-35 wage ping eka normally ADSL nam
    ------ Post added on May 2, 2021 at 10:14 AM
     

    shan4djfun

    Well-known member
  • Jun 18, 2007
    14,008
    4,599
    113
    1646830224341.png
     

    allrights

    Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    සුවහසක් ශ්‍රි ලාoකික අන්තර්ජාල පාරිබෝගිකයන් අමන්දානන්දයට පත්කරමින් unlimited අන්තර්ජාල සේවා රජය විසින් හදුන්වාදී ඇත..





    ****රජය විසින් අන්ලිමිටඩ් සබධතා හදුන්වාදිමත් සමග, වද රනිලාගෙන් ගූගල් බැලුමෙ එල්ලා ෆී වයිපයි ලබා ගැනීමට ගොස් පච උන ගු ඇන් පි ගොන් බඩු කලබලයට පත්ව ඇත..

    වේගය මද බව පවසමින් දෙස් දෙවොල් තබයි, කිරිමට ඇත්තේ ලබන චන්දෙ හෝ පුලුවන් නම් දිනා නැවතත් වද සජියාගෙන් හෝ බැලුමෙ එල්ලු ෆී වයිපයිය ලබා ගැනීමය.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

    me mase idan (last month idan applied) bill eke tax ekath wadi kara thoge naki boruwo denna.... :lol::lol: