මැද underscore එකක් තියෙන එකක්. මගේ අකවුන්ට් එකේ විතරයි solution 1 තියෙන්නේ
මැද underscore එකක් තියෙන එකක්. මගේ අකවුන්ට් එකේ විතරයි solution 1 තියෙන්නේ
අඩුකුලේ ජෙප්පා කාලෙකින්මැද underscore එකක් තියෙන එකක්. මගේ අකවුන්ට් එකේ විතරයි solution 1 තියෙන්නේලැට් උදාර ට රිදිලා තියෙන රිදිල්ල බලපන්කෝ
![]()
top kolla umba pera nedaඅනුරව පන්නන්න ආයේ චන්ද නෑ. ඒකත් මතක තියා ගත්තොත් හොඳයි
ලපයා තාම ජනාධිපති උනේ නෑ පොන්ස්...පොඩ්ඩක් ඉවසලා හිටපන්කෝ...පක තමයි.
මේක කියවල බලහන්කො.මීයො බෝ වෙච්ච අඩු කුලේ හෝටලේක දාලා තියල තියෙන්නෙ. Airport එකට අඩු ගාණෙ හරි හමන් වාහනයක් එවලා නෑ, නිකන්ම පාරෙ වෑන් එකක දාගෙන ගෙනිහින්. විදේශ අමාත්යාංශයෙ අැතුළට ගන් නැතිව පැය දෙකක් රස්තියාදු කරලා. කරපු හුත්තෙ කතාවකුත් නෑ. විනාඩි 15 න් photo එකක් අරගෙන යවලා.
දැන් කතාව යන්නෙ ඉන්දු ලංකා ගිවිසුමට කේස් අැදපු එකේ පලිය යන්ඩ ලපයව හිතාමතාම humiliate කරා කියලා. ලපයා ඉන්දියා ගියා වගේ කියල අලුත්ම ප්රස්ථාව පිරුළක් හදන්ඩ වෙයි. @Kumbhakarna22 @shenat පොන්නයො වරෙන් මෙහෙට.
https://elakiri.com/threads/ලපයා-ඉන්දියාවේදි-ගූ-වෙයි-පිළිගන්ඩ-බල්ලෙක්වත්-අැවිත්-නෑ-විදේශ-අමාත්යාංශෙ-පැය-දෙකක්-රස්තියාදු-කරලා-පුටුවක-තියල-photo-එකක්-ගහල-යවලා--
.2142063/#post-29573759
LMFAO.. ha ko. Kathawa kiyanna kiyala Ponilage campaign eken ehemada kiyanne? Uba kiwwa nisa api ehenam piligannankoපක තමයි.
මේක කියවල බලහන්කො.මීයො බෝ වෙච්ච අඩු කුලේ හෝටලේක දාලා තියල තියෙන්නෙ. Airport එකට අඩු ගාණෙ හරි හමන් වාහනයක් එවලා නෑ, නිකන්ම පාරෙ වෑන් එකක දාගෙන ගෙනිහින්. විදේශ අමාත්යාංශයෙ අැතුළට ගන් නැතිව පැය දෙකක් රස්තියාදු කරලා. කරපු හුත්තෙ කතාවකුත් නෑ. විනාඩි 15 න් photo එකක් අරගෙන යවලා.
දැන් කතාව යන්නෙ ඉන්දු ලංකා ගිවිසුමට කේස් අැදපු එකේ පලිය යන්ඩ ලපයව හිතාමතාම humiliate කරා කියලා. ලපයා ඉන්දියා ගියා වගේ කියල අලුත්ම ප්රස්ථාව පිරුළක් හදන්ඩ වෙයි. @Kumbhakarna22 @shenat පොන්නයො වරෙන් මෙහෙට.
https://elakiri.com/threads/ලපයා-ඉන්දියාවේදි-ගූ-වෙයි-පිළිගන්ඩ-බල්ලෙක්වත්-අැවිත්-නෑ-විදේශ-අමාත්යාංශෙ-පැය-දෙකක්-රස්තියාදු-කරලා-පුටුවක-තියල-photo-එකක්-ගහල-යවලා--
.2142063/#post-29573759
Yako..nama nobala ube avatare dakka gama man uda giya, ammata siri @2osama moko me jeppo diani kiyala katha karanne kiyala![]()

Pohotto pona la jvp dei. Puthanoge thibba chanda halenna hethuwak awe na. Uge chanda 100% gode bay chanda. Un tika pohottuwata bena bena puthanota denna balan innawa athi

නෑ බන් මූ සජියගෙ එකෙක් නෙමේ අනුරට ලගදි රැල්ලට ප්ලග් වෙච්ච අනාතයෙක්. 2019 ගෝටාට පුක දීලා වැලේ වැල් නැතුව හිටපු ගොබ්බයෙක්අනුරට කඩේ යනවා වගෙ පෙන්නමින්, පුතානොගෙ මිඩියා එකේ පුකදෙන පච යාපගෙ දායකා සබාව මීක් කියන්නකො..
අනේ එන්නකො..
මීක්
ඒයි ඒයි..නෑ බන් මූ සජියගෙ එකෙක් නෙමේ අනුරට ලගදි රැල්ලට ප්ලග් වෙච්ච අනාතයෙක්. 2019 ගෝටාට පුක දීලා වැලේ වැල් නැතුව හිටපු ගොබ්බයෙක්
දැන් කතාව යන්නෙ ඉන්දු ලංකා ගිවිසුමට කේස් අැදපු එකේ පලිය යන්ඩ ලපයව හිතාමතාම humiliate කරා කියලා.
ඒඋගෙ දායක සභාව නෙහ්. යාපා බ්රේකින්ග් ගහපු ගමන් උන්ට තෙත් වෙනවා
ඒයි ඒයි..
ඒහෙම කියන්න එපා..
එකෙක් මට දවසක් කියනවා මචන් ගොටව ගෙදර යවන්න යාපා පට්ට ගෙමක් දෙනවා කියල..![]()
මේ නුලෙත් ඉන්නවා මුල් පිටු දෙක තුනේ තෙත්වුන උන්.. දුවන් එන්නෙ සුවදට..ඒඋගෙ දායක සභාව නෙහ්. යාපා බ්රේකින්ග් ගහපු ගමන් උන්ට තෙත් වෙනවා