ආන්ඩුව හුට්ට පටස් වේ. අනුර ඉන්දිය විදේශ ඇමති හමුවේ. 🔴BREAKING

kasun_kbp

Well-known member
  • May 12, 2015
    18,304
    1
    59,402
    113
    Kaduwela
    @kasun_kbp origianl eka mokkda kiyapan dan :lol: :lol: :lol:
    මැද underscore එකක් තියෙන එකක්. මගේ අකවුන්ට් එකේ විතරයි solution 1 තියෙන්නේ😅 ලැට් උදාර ට රිදිලා තියෙන රිදිල්ල බලපන්කෝ🤣
     

    Registext

    Well-known member
  • May 14, 2021
    478
    560
    93
    කයියයනායක කිව්ව වගේ බටහිර ජැටිය ආයෙ ගනිවී නේද වහල් ජෙප්පනේ 😂😂😂

    මැද underscore එකක් තියෙන එකක්. මගේ අකවුන්ට් එකේ විතරයි solution 1 තියෙන්නේ😅 ලැට් උදාර ට රිදිලා තියෙන රිදිල්ල බලපන්කෝ🤣
    අඩුකුලේ ජෙප්පා කාලෙකින් 😂😂
    ------ Post added on Feb 6, 2024 at 11:33 AM
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,123
    1
    58,473
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    top kolla umba pera neda
    Eddie Murphy What GIF by Laff
     
    • Like
    Reactions: kingkusa

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,018
    2
    15,764
    113
    පක තමයි. 😂

    මේක කියවල බලහන්කො. 😂 මීයො බෝ වෙච්ච අඩු කුලේ හෝටලේක දාලා තියල තියෙන්නෙ. Airport එකට අඩු ගාණෙ හරි හමන් වාහනයක් එවලා නෑ, නිකන්ම පාරෙ වෑන් එකක දාගෙන ගෙනිහින්. විදේශ අමාත්‍යාංශයෙ අ‍ැතුළට ගන් නැතිව පැය දෙකක් රස්තියාදු කරලා. කරපු හුත්තෙ කතාවකුත් නෑ. විනාඩි 15 න් photo එකක් අරගෙන යවලා. 😂 දැන් කතාව යන්නෙ ඉන්දු ලංකා ගිවිසුමට කේස් අ‍ැදපු එකේ පලිය යන්ඩ ලපයව හිතාමතාම humiliate කරා කියලා. ලපයා ඉන්දියා ගියා වගේ කියල අලුත්ම ප්‍රස්ථාව පිරුළක් හදන්ඩ වෙයි. @Kumbhakarna22 @shenat පොන්නයො වරෙන් මෙහෙට. 😂

    https://elakiri.com/threads/ලපයා-ඉන...hoto-එකක්-ගහල-යවලා-😂-😂.2142063/#post-29573759
     

    Kumbhakarna22

    Well-known member
  • Feb 3, 2022
    12,507
    15,476
    113
    Gampaha
    පක තමයි. 😂

    මේක කියවල බලහන්කො. 😂 මීයො බෝ වෙච්ච අඩු කුලේ හෝටලේක දාලා තියල තියෙන්නෙ. Airport එකට අඩු ගාණෙ හරි හමන් වාහනයක් එවලා නෑ, නිකන්ම පාරෙ වෑන් එකක දාගෙන ගෙනිහින්. විදේශ අමාත්‍යාංශයෙ අ‍ැතුළට ගන් නැතිව පැය දෙකක් රස්තියාදු කරලා. කරපු හුත්තෙ කතාවකුත් නෑ. විනාඩි 15 න් photo එකක් අරගෙන යවලා. 😂 දැන් කතාව යන්නෙ ඉන්දු ලංකා ගිවිසුමට කේස් අ‍ැදපු එකේ පලිය යන්ඩ ලපයව හිතාමතාම humiliate කරා කියලා. ලපයා ඉන්දියා ගියා වගේ කියල අලුත්ම ප්‍රස්ථාව පිරුළක් හදන්ඩ වෙයි. @Kumbhakarna22 @shenat පොන්නයො වරෙන් මෙහෙට. 😂

    https://elakiri.com/threads/ලපයා-ඉන්දියාවේදි-ගූ-වෙයි-පිළිගන්ඩ-බල්ලෙක්ව‍ත්-අ‍ැවිත්-නෑ-විදේශ-අමාත්‍යාංශෙ-පැය-දෙකක්-රස්තියාදු-කරලා-පුටුවක-තියල-photo-එකක්-ගහල-යවලා-😂-😂.2142063/#post-29573759
    ලපයා තාම ජනාධිපති උනේ නෑ පොන්ස්...පොඩ්ඩක් ඉවසලා හිටපන්කෝ... 🤭
     

    earthling

    Well-known member
  • Jun 15, 2006
    5,873
    5,132
    113
    පක තමයි. 😂

    මේක කියවල බලහන්කො. 😂 මීයො බෝ වෙච්ච අඩු කුලේ හෝටලේක දාලා තියල තියෙන්නෙ. Airport එකට අඩු ගාණෙ හරි හමන් වාහනයක් එවලා නෑ, නිකන්ම පාරෙ වෑන් එකක දාගෙන ගෙනිහින්. විදේශ අමාත්‍යාංශයෙ අ‍ැතුළට ගන් නැතිව පැය දෙකක් රස්තියාදු කරලා. කරපු හුත්තෙ කතාවකුත් නෑ. විනාඩි 15 න් photo එකක් අරගෙන යවලා. 😂 දැන් කතාව යන්නෙ ඉන්දු ලංකා ගිවිසුමට කේස් අ‍ැදපු එකේ පලිය යන්ඩ ලපයව හිතාමතාම humiliate කරා කියලා. ලපයා ඉන්දියා ගියා වගේ කියල අලුත්ම ප්‍රස්ථාව පිරුළක් හදන්ඩ වෙයි. @Kumbhakarna22 @shenat පොන්නයො වරෙන් මෙහෙට. 😂

    https://elakiri.com/threads/ලපයා-ඉන්දියාවේදි-ගූ-වෙයි-පිළිගන්ඩ-බල්ලෙක්ව‍ත්-අ‍ැවිත්-නෑ-විදේශ-අමාත්‍යාංශෙ-පැය-දෙකක්-රස්තියාදු-කරලා-පුටුවක-තියල-photo-එකක්-ගහල-යවලා-😂-😂.2142063/#post-29573759
    LMFAO.. ha ko. Kathawa kiyanna kiyala Ponilage campaign eken ehemada kiyanne? Uba kiwwa nisa api ehenam piligannanko 🤭
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    Yako..nama nobala ube avatare dakka gama man uda giya, ammata siri @2osama moko me jeppo diani kiyala katha karanne kiyala 🤭

    mage brand name ekath ruin wela :dull:

    Pohotto pona la jvp dei. Puthanoge thibba chanda halenna hethuwak awe na. Uge chanda 100% gode bay chanda. Un tika pohottuwata bena bena puthanota denna balan innawa athi

    ow ow othana pawena chanda tika tamai attract wenne
    scene eka e level eke godak ewun migrate wenawath ekka :P
    ------ Post added on Feb 8, 2024 at 9:33 AM
     

    Walter White

    Well-known member
  • Nov 20, 2019
    43,661
    125,269
    113
    දෙහිවල
    අනුරට කඩේ යනවා වගෙ පෙන්නමින්, පුතානොගෙ මිඩියා එකේ පුකදෙන පච යාපගෙ දායකා සබාව මීක් කියන්නකො..

    අනේ එන්නකො..
     
    • Haha
    Reactions: pramodh87

    pazzy12

    Well-known member
  • Feb 16, 2011
    5,585
    6,903
    113
    Gedara
    අනුරට කඩේ යනවා වගෙ පෙන්නමින්, පුතානොගෙ මිඩියා එකේ පුකදෙන පච යාපගෙ දායකා සබාව මීක් කියන්නකො..

    අනේ එන්නකො..
    නෑ බන් මූ සජියගෙ එකෙක් නෙමේ අනුරට ලගදි රැල්ලට ප්ලග් වෙච්ච අනාතයෙක්. 2019 ගෝටාට පුක දීලා වැලේ වැල් නැතුව හිටපු ගොබ්බයෙක්
     

    Walter White

    Well-known member
  • Nov 20, 2019
    43,661
    125,269
    113
    දෙහිවල
    මීක්
    🤭🤭

    නෑ බන් මූ සජියගෙ එකෙක් නෙමේ අනුරට ලගදි රැල්ලට ප්ලග් වෙච්ච අනාතයෙක්. 2019 ගෝටාට පුක දීලා වැලේ වැල් නැතුව හිටපු ගොබ්බයෙක්
    ඒයි ඒයි..
    ඒහෙම කියන්න එපා..
    එකෙක් මට දවසක් කියනවා මචන් ගොටව ගෙදර යවන්න යාපා පට්ට ගෙමක් දෙනවා කියල..🤭
     
    • Haha
    Reactions: pazzy12

    pramodh87

    Well-known member
  • Oct 11, 2007
    3,927
    10,290
    113
    @yapa100 ආණ්ඩුව හුට්ට පටස් වෙලා.. ලපයට එන්න කියපන් රට බාර ගන්න. 😂😂
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,745
    87,152
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    දැන් කතාව යන්නෙ ඉන්දු ලංකා ගිවිසුමට කේස් අ‍ැදපු එකේ පලිය යන්ඩ ලපයව හිතාමතාම humiliate කරා කියලා.

    කතාව යන්නෙ උබ පිම්පි වැඩේ කරන අඩුකුලේ කුණු බඩු අතරෙද?🙈😹😹

    උබේ ලෝකෙ එ්ක උනාට අනිත් උන්ගෙ ලෝකෙ වෙනස්. පව් බන් උබ. මොකක් උනත් කාගෙහරි දරුවෙක්නෙ ☹️☹️
     

    pazzy12

    Well-known member
  • Feb 16, 2011
    5,585
    6,903
    113
    Gedara
    🤭🤭


    ඒයි ඒයි..
    ඒහෙම කියන්න එපා..
    එකෙක් මට දවසක් කියනවා මචන් ගොටව ගෙදර යවන්න යාපා පට්ට ගෙමක් දෙනවා කියල..🤭
    ඒඋගෙ දායක සභාව නෙහ්. යාපා බ්‍රේකින්ග් ගහපු ගමන් උන්ට තෙත් වෙනවා
     

    Walter White

    Well-known member
  • Nov 20, 2019
    43,661
    125,269
    113
    දෙහිවල
    ඒඋගෙ දායක සභාව නෙහ්. යාපා බ්‍රේකින්ග් ගහපු ගමන් උන්ට තෙත් වෙනවා
    මේ නුලෙත් ඉන්නවා මුල් පිටු දෙක තුනේ තෙත්වුන උන්.. දුවන් එන්නෙ සුවදට..
     
    • Haha
    Reactions: pazzy12