jvp full communist da? man hithan hitiye mun social capitalist side eke kiyalaජවිපෙට රාජ්ය බලයක් එනවා කියලා කියන්න පුලුවන් හොදම සාක්ෂිය මේක.Npp එක රට වටා මිනිස්සු පෙන්නනලා දිනනවා කියවට වඩා මේක ප්රබල සාක්ෂි.
කලින් කවදාවත් නැති තරම් usa,india,china වගේ රටවල් npp එක්ක ගනුදෙනු කරනවා කියන්නේ ඉදිරියෙදි යම් බලයක් ගන්න නිසා. නැතුව නිකං රටවල් හාල්කැලි එක්ක වැඩ කරන්නැ. පිලිගත්තත් නැතත් ඇත්ත ඕකයි.
හැබැයි මේ රට අනුරයියාට කියලත් ඇරගන්නම ඕනා..නැත්තම් සමාජවාදේ ලෝකෙම ෆේල් කියන එක ගම්බයියත් තේරුම් ගන්නැ
පාස්කු දවසේ බෝම්බ ගහන්න යන්නේ කියල සති ගානකට කලින් ලංකාවේ ආරක්ෂක අංශය දැනුවත් කරලා තිබුනා RAW එක. අපේ එවුන් මුකුත් කලේ නැතිවට.පාස්කු ප්රහාරේ පිටි පස්සෙත් RAW හිටියනේ..
හදිස්සියේ එන්න කිව්වා වගේනේ ගියේ. හදිස්සියට කොහෙන්හරි අහුවෙච්චි ටයි එකක් බෑග් එකට ඔබාගන්න ඇති ඊයේ ලෑස්ති වෙද්දීටයි පොල්ල එච්චර ලොකුවට පේන්නෙ ඇයි බන්. ඌව ඔය සූට් එකෙන් අපි දැකල නැති නිසාද.


හැබැයි මේ රට අනුරයියාට කියලත් ඇරගන්නම ඕනා..නැත්තම් සමාජවාදේ ලෝකෙම ෆේල් කියන එක ගම්බයියත් තේරුම් ගන්නැ
අනුරව පන්නන්න ආයේ චන්ද නෑ. ඒකත් මතක තියා ගත්තොත් හොඳයිහැබැයි මේ රට අනුරයියාට කියලත් ඇරගන්නම ඕනා..නැත්තම් සමාජවාදේ ලෝකෙම ෆේල් කියන එක ගම්බයියත් තේරුම් ගන්නැ
තනි ස්ටාලින්වාදි. සම්පුර්ණපක්ෂ ව්යුහයම හැදිලා තියෙන්නේ ඒ අනුව.jvp full communist da? man hithan hitiye mun social capitalist side eke kiyala
මේ මොඩලයේ පක්ෂයකදි ඕක වියහැකියිඅනුරව පන්නන්න ආයේ චන්ද නෑ. ඒකත් මතක තියා ගත්තොත් හොඳයි
na neh...full communist nam no private sector,no private property...npp ek economics policy ekai mahinda,sajith ge ewage wenask na..lankawe goak parties liberal but left pattata tikak bari...NPP ekakth policy eka eka thama un kiyanna lajja unatajvp full communist da? man hithan hitiye mun social capitalist side eke kiyala
නෑ බං උන් communist සීන් එකේ නෑ ඒකයි කුමාර් ගුණරත්නම් අයින් වුණේ පෙරටුගාමී පක්ෂය communistjvp full communist da? man hithan hitiye mun social capitalist side eke kiyala
අනුර රූකඩ. ඇතුලේ තමා නුල් අදින උන් ඉන්නේ.තනි ස්ටාලින්වාදි. සම්පුර්ණපක්ෂ ව්යුහයම හැදිලා තියෙන්නේ ඒ අනුව.
මේ මොඩලයේ පක්ෂයකදි ඕක වියහැකියි
na meka nam kohomath wenna ban...e wage ekak unoth lapayata,gotata wage gahala pannanwa...ehchara natanna ba unta lankawe kohomathතනි ස්ටාලින්වාදි. සම්පුර්ණපක්ෂ ව්යුහයම හැදිලා තියෙන්නේ ඒ අනුව.
මේ මොඩලයේ පක්ෂයකදි ඕක වියහැකියි
මුන් මේ බලය ගන්න ගොමගොඩක් අයිසින් කරන් දැගලුවට, චතුරංග අබේ ව ෆලෝකරානම් තේරෙනවා මුන් තාමත් පරණ එවුන්මයි කියලා.na neh...full communist nam no private sector,no private property...npp ek economics policy ekai mahinda,sajith ge ewage wenask na..lankawe goak parties liberal but left pattata tikak bari...NPP ekakth policy eka eka thama un kiyanna lajja unata
ඔච්චර ස්ටාලින් වාදී කියන පක්ෂේ ස්ටාලින්ගේ ෆොටෝ එකක් වත් ගහන් ඉන්නවා දැකල තියෙනවද උබ?තනි ස්ටාලින්වාදි. සම්පුර්ණපක්ෂ ව්යුහයම හැදිලා තියෙන්නේ ඒ අනුව.
ගෝතයා ගියේ මිනිස්සු පන්නපු නිසා ම නෙවෙයි, ඌ පවර් පැට්රිස් එකේ ඉදලා නැති නිසා බළය හසුරවන්න දන්නැති නිසා.na meka nam kohomath wenna ban...e wage ekak unoth lapayata,gotata wage gahala pannanwa
ස්ටාලින්වාදය කියන්නේ ආකෘතියක් බොල. පක්ෂ ව්යුහය අධ්යනය කරපං.ඔච්චර ස්ටාලින් වාදී කියන පක්ෂේ ස්ටාලින්ගේ ෆොටෝ එකක් වත් ගහන් ඉන්නවා දැකල තියෙනවද උබ?
ලෙනින්, මාර්කස් නම් ඕනේ තරම් ඉන්නවා.
View attachment 224023
Heta indan India samajawadaya adopt karaida ban? Samupakaara system da karanna yanne?තමන් ඉහමහත් සතුටට පත්වනවා - ඉන්දිය විදේශ ඇමති.
ජාතික ජනබලවේගයේ නායක අනුර කුමාර දිසානායක මහතාව හමුවිමට ලැබිම තමන් ඉමහත් සතුටට පත්වන කාරණයක්.දිවිපාර්ශික ආර්ථික වර්ධනය පිලිබදව ඉතාමත් හොද සාකච්ඡාවක් පැවතුනා.
-ඉන්දිය විදේශ ඇමති -
uu nam hena gona...u karnne chanda kadana ekaමුන් මේ බලය ගන්න ගොමගොඩක් අයිසින් කරන් දැගලුවට, චතුරංග අබේ ව ෆලෝකරානම් තේරෙනවා මුන් තාමත් පරණ එවුන්මයි කියලා.
ඊට වඩා නම් කියන්න දෙයක් නැ.
බළය දිලාම ඉගෙන ගමු!
dan communist kiyala ekak na ban..uba stalin wadi kiyala adahas karnne mokakda...Vietnam wage model ekakta giyath...china wage model ekakatawath yanna lankawe sba... democracy ehema nathi karnna ba..balamuගෝතයා ගියේ මිනිස්සු පන්නපු නිසා ම නෙවෙයි, ඌ පවර් පැට්රිස් එකේ ඉදලා නැති නිසා බළය හසුරවන්න දන්නැති නිසා.
කාලයක් දේශපාලනය කරන, ස්ටාලින්වාදි තනි විනයක් තියන මුන්ට පුලුවන් බං රැලි නවත්තන්න. රනිලාත් කලේ..
RAW must have submitted the report to the Central government of India. And they know the results of the next election.