ආබාධයට ලක්ව අසරණ වූ මට අර්ජුනලා එදා සැලකූ &#35

giyo

Member
Jan 11, 2008
1,496
34
0
දැන් මොනවද කියන්නේ...........ඔස්ට්‍රලියා යවලා හොද කර්න්නලු........ඇයි ඌට එක එදා කරන්න බැරිඋනේ..අර්ජුන් හිතන් ඉන්නේ මේ 1996 කියලා..
 

bathiya119

Member
Jan 20, 2008
408
15
0
CMB
machan arjunala dan TV eke ke gahanawa boruwata eka kara meka kara kiyala...eth players la gena poddakwatha balala ne wage mta penne...
sadde witharai ban
 
Oct 27, 2010
1,996
200
0
Colombo 7
දැන් මොනවද කියන්නේ...........ඔස්ට්‍රලියා යවලා හොද කර්න්නලු........ඇයි ඌට එක එදා කරන්න බැරිඋනේ..අර්ජුන් හිතන් ඉන්නේ මේ 1996 කියලා..

arjuna poneka ekka wada karala balla wela :(
 
Oct 27, 2010
1,996
200
0
Colombo 7
sunna ponimal uba mulinma katha karanna igenaganin

Arjuna Monawa unath Lankawe Hitapu nayakayek neda?

Elakiri.com eka Arjunata madagahana Thanak welaa dan
mewage baala wada Elakiri.com eken wena eka gana Apita lajjahyi.:no::no::no:

meke koheda mama mada gahala thiyenne. meke kiyala thiyenne malinga kiyapu eka.
boru chodana karanna epa
sinhala therenne nathi aya inna eka gana mata dukayi :(
 

Silly point

Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    Arjuna wage naayakayo hitiya nam ada ape cricket walata mehema wenne na..... nikan boru kiyanna epa sunimal
     

    perfectenamy

    Member
    Feb 13, 2011
    1,262
    160
    0
    මේක දැක්කහම අපේ සර්ව සාධාරණ, රාජපක්ෂ විරෝධීන් ටික කෑ ගහයිද දන්නෙ නෑ NDTV එකත් ලංකාවෙ ආණ්ඩුවට කඩේ යනවා කියලා...:lol:

    .


    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes: