ආමි එකේ ඩිරෙක්ට් ඔෆිසර්

skymicro

Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,261
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    ආමි එකේ ඩිරෙක්ට් ඔෆිසර්

    මචන්ල කවුරු හරි දන්නවද ආමි එකේ ඩිරෙක්ට් ඔෆිසර් යන එක හොදද කැප්ටන් කෙනෙක්ට ලෙෆ්ටිනන් කෙනෙක්ට පඩි කොහොමද කියල???:confused::confused:
     

    Mavintha

    Junior member
  • Dec 7, 2014
    108
    16
    18
    Direct officer යනවා නම් අවරුදු 1 1/2 course එක කරලා තමා.Air,Army දියතලාවේ.trinco යන්නේ navy.නැත්නම් හොඳම වැඩේ කොතලාවල try කරන එක තාම මචං.
    එක easy...මාස 3 කටු training එක.අරකේ නම් අවරුදු 1 1/2...
    කොතලවල නම් එළකිරි.com
     
    Last edited:

    zooza12345

    Well-known member
  • Sep 5, 2009
    2,070
    253
    83
    colombo
    මචන්ල කවුරු හරි දන්නවද ආමි එකේ ඩිරෙක්ට් ඔෆිසර් යන එක හොදද කැප්ටන් කෙනෙක්ට ලෙෆ්ටිනන් කෙනෙක්ට පඩි කොහොමද කියල???:confused::confused:

    mage yaluwo 2nnek innawa ekek dan කැප්ටන් anika 2nd ලෙෆ්ටිනන් ,කැප්ටන් wanam hambunne ban sehena kalakin but melagadianika ekka poddak set una drink ekakata unge okkoma kepila eddiaduiluban padiya.30tath aduilu padiya hebei after 1 year lankawe senadi nayakaya (e kiyanne lokka) mokadda uthsawayak thiyala magulak denawalu ita passe thama hari gana hambu wenne 55000 k thama 2nd lef hari gana u kiwwa widiyata,hebei after 1year walin passe kattiyata lokkata kemathi dawasakalu eka denne den aruth gihin aurudu 4k withara wenawa thama hambuwela nelu(hambuwela ne kiyanawada dan ne)
     

    skymicro

    Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,261
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    mage yaluwo 2nnek innawa ekek dan කැප්ටන් anika 2nd ලෙෆ්ටිනන් ,කැප්ටන් wanam hambunne ban sehena kalakin but melagadianika ekka poddak set una drink ekakata unge okkoma kepila eddiaduiluban padiya.30tath aduilu padiya hebei after 1 year lankawe senadi nayakaya (e kiyanne lokka) mokadda uthsawayak thiyala magulak denawalu ita passe thama hari gana hambu wenne 55000 k thama 2nd lef hari gana u kiwwa widiyata,hebei after 1year walin passe kattiyata lokkata kemathi dawasakalu eka denne den aruth gihin aurudu 4k withara wenawa thama hambuwela nelu(hambuwela ne kiyanawada dan ne)
    Thanks bro :sorry::sorry::sorry:
     

    skymicro

    Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,261
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    Direct officer යනවා නම් අවරුදු 1 1/2 course එක කරලා තමා.Air,Army දියතලාවේ.trinco යන්නේ navy.නැත්නම් හොඳම වැඩේ කොතලාවල try කරන එක තාම මචං.
    එක easy...මාස 3 කටු training එක.අරකේ නම් අවරුදු 1 1/2...
    කොතලවල නම් එළකිරි.com

    thanks broo:yes::yes:
     

    zooza12345

    Well-known member
  • Sep 5, 2009
    2,070
    253
    83
    colombo
    aha thawa ekak kiyanna bewri una den arajanadipathi uthsawe thibbata passe mechcharakal thibba higamudala ekiyanne mage yaluwa 4year nam after 1year walin passe (3year) eyata 20000 short ekak thiyenawane ewa okkoma denawalu ukiwwa widiya(20000*12*3)