අනිවාමොන ලොක්ක වුනත් දැනගන්න ඕන උන් පඩි ගන්නේ මිනිස්සු නිසා කියල..තනතුරට,යුනිෆෝම් ඵකට,බොරු පොයියට ලංකාවේ මිනිස්සු බය වුන කාලේ ගියා..මිනිස්සු දැන් ඒ තරම්ම පීඩනයක ඉන්නේ..
එහෙම ගෙදරට ඇවිල්ලා තට්ටු කරොත් මම නම් මරාගෙන මැරෙනවා. අට පාස් උකන්නලගෙන් අපි ගුටි කන්න ඕනෙද?කටදාල ඔතන පොරවල් වෙන්ඩ පුලුවන්.ඕක ඔතනින් අතඇරියොත් ඒක ලංකාවේ ආමි එකනෙමෙයි. ගෙදරටම ඇවිල්ල තට්ටු කරයි ලගදිම
uba ohoma hiothanna epa uba thama oya minissunta padi denne...කටදාල ඔතන පොරවල් වෙන්ඩ පුලුවන්.ඕක ඔතනින් අතඇරියොත් ඒක ලංකාවේ ආමි එකනෙමෙයි. ගෙදරටම ඇවිල්ල තට්ටු කරයි ලගදිම
පිස්සු ද උබටකටදාල ඔතන පොරවල් වෙන්ඩ පුලුවන්.ඕක ඔතනින් අතඇරියොත් ඒක ලංකාවේ ආමි එකනෙමෙයි. ගෙදරටම ඇවිල්ල තට්ටු කරයි ලගදිම
උඹලගේ අපේ සීයලා ආච්චිලා අම්මලා තාත්තල ඔහොම හිතුවනම් මේ ප්රශ්නේ 56 දි 71 දි හරි 88/89 දිම විසඳගන්න තිබුනා.පිස්සු ද උබට
එහෙම ආවොත් පස්සෙ දවසෙ රටේ ම ආමි කාරයොන්ගෙ ගෙවල් වලට වෙන දේ දන්නවා නෙ. මුන්ගෙ ගොං පාට් වලට ඉස්සර පුක දීපු උන් දැන් නෑ. අපි නම් එදත් නෑ අදත් නෑ.
කටදාල ඔතන පොරවල් වෙන්ඩ පුලුවන්.ඕක ඔතනින් අතඇරියොත් ඒක ලංකාවේ ආමි එකනෙමෙයි. ගෙදරටම ඇවිල්ල තට්ටු කරයි ලගදිම
Ekath aththa thmaOkey depathak tiyanawa ban.
Dan shed run karanne gamey kariyo tika. Unta ona unta tama thel gahanne. Army/Police unwa tawa tawa pacha kalaama ahinsaka ekatama tama kela wenne.
mama eeye 12 hours wage hitiya petrol gahaganna. polime inna bike tika move wennema ne. beluwama gamey un langa paarawal and shed eka gaawin load karnawa. When you don't have law and order that is what happens.
Owa apita athal wage penunata antimata apitama tama kelawenne.