මොනවද මේ කියන ජරා කතා. මගෙ ටේලර් නංගි මට ඉන්නකොට මං මක්කටෙයි ඔය වගේ වැඩ කරන්නෙ. බාරගන්න කැමතියි කියල මං අදහස් කළේ දැන් හොර හතුරො වැඩි හින්දා ඒ අක්කා තනියම ඉන්නවෙලාවට අපේ ගෙදර ආවොත් උපරිම ආරක්ෂාව දෙනවා කියන එකයි.humcanna neda hadanne horagediya
මොනවද මේ කියන ජරා කතා. මගෙ ටේලර් නංගි මට ඉන්නකොට මං මක්කටෙයි ඔය වගේ වැඩ කරන්නෙ. බාරගන්න කැමතියි කියල මං අදහස් කළේ දැන් හොර හතුරො වැඩි හින්දා ඒ අක්කා තනියම ඉන්නවෙලාවට අපේ ගෙදර ආවොත් උපරිම ආරක්ෂාව දෙනවා කියන එකයි.humcanna neda hadanne horagediya
machan eka gedara idagena "happy birthday my lovey husband" kiyala ekama account ekakin dana un inna kalayak bung meka.ඔයිට වඩා හොඳයි බඳින්නෙ නැතුව නිකන් ඉන්නවා,බලහන් කිසි තෙරුමක් තියනවද ඔහොම බැඳලා...කිසිම ආත්මිය බැඳිමක් නැ නේ..සල්ලි වලට රස්සාවට විතරක් එනවා නම් එ ගැණු ගෙන් ඇති ඵලය මොකක්ද ? විවහාය කියන්නෙ හරිම සංකිර් ණ සහ අධ්යාත්මික බැඳිමක් (මේ වචනය වැරදි නැ) නමුත් එ තත්වය විවහා සංස්ථාව තුල තව දුරටත් තියාගන්න බැරි නම් විවහා වෙලා වැඩක් නැ,ඉට හොඳයි ඔය හිතුනාම කෙල්ලෙක් ටොක් කරගන ගිහින් ටික දවසක් ජිවත් වෙලා වෙන කෙල්ලෙක් ආයෙත් හොයාගන්න එක...ඇත්තෙන්ම තවමත් මේ ලංකාවේ ඔන තරම් හොඳ කෙල්ලෝ කොල්ලෝ ඉන්නවා,එත් ඉතින් ලක් එක තියෙන්න ඔනේ එ වගේ අය හම්බවෙන්න,කෙල්ලෝ සහ කොල්ලෝ දෙගොල්ලන්ම දැන් ගොඩක් කරප්ට් වෙලා තියෙන්නෙ අර කිව්ව සොශල් මිඩියා සිද්ධිය නිසා....

attha machan ekanam,onna oya thread eke liuma kiyawanna,hithana de danna machanmachan eka gedara idagena "happy birthday my lovey husband" kiyala ekama account ekakin dana un inna kalayak bung meka.
Issarahata enna inne Dopamine generations. Gen Z dan badinna start karana kalee, ita passe enen Gen Alpha un ge kalee
Ethakota true love kiyana deta wadaa physical dewal ona karanawaa. Life ekama thanikara compare kara kara jeewith wenne machan, oka ganunge wadi nisa soical media ekka thawa wadi wenawaa
marriage nam luck ekama thama. 8-10 years love karalath marriage ekadi kela karagathaa un mama dannawa.
dennata denna boruwa nathuwa real ma charithaya marriage ekata kalin ma penwanne nathi eka nisa thama case eka
Elaattha machan ekanam,onna oya thread eke liuma kiyawanna,hithana de danna machan
https://elakiri.com/threads/වයිෆ්-කෙනෙක්-ලියපු-ලියුමක්.2089797/
අහසට සොඳුරුද සඳ කෙතරම්~ දැන් ගීතමය විරාමයක්...
යුවතියකට ඔබ ආදරේ නම්
ඇයට පවසන්න
පැවසීමට අතපසු වේ නම්
ඇය ගැන නොසිතන්න //
අතින් අතට යන යෙහෙළියනේ
හදවත් නොකඩන්න
ඔබේ ආදරේ පැතු යහළුව
එපා තව රවටන්න
ආදරයයි ජීවිතයේ අරුත
එපා එය කෙලසන්න
අප ජීවිතයේදී හැම මොහොතක්
විමසිලිමත් වෙන්න
නිසසල දිය ඇළ මතුපිට ලස්සන
නොව ගැඹුරක් දන්න
ආදරේ කරන්න පෙර යහළුව
දෙවතාවක් සිතන්න
යුවතියකට ඔබ.....
Artist : Billy Fernando
අනුග්රහය: එක්සත් එළකිරි කාන්තා සමිතිය.
හරි බං එලමං උඹ වගේ toxic එවුන්ට reply කරන්න යන්නේ නෑ
තැන්ක්ස් රිප්ලයි එකට. අනික ignore කියලා ක්රමයක් තියනවා උබට ඕන්නම් කරපන් මට පාං ද යකෝ
. පබ්ලික් කමියුනිටි එක්ක අදහස් දරාගන්න බැරි ලකේපංකාවේ මානසිකව වැටෙන උන්
Ow mchn. Mn adahas kre pirimiyaata uu kemathi thiirana ganna dena eka. Oluwata atha hodanne nethi genu.Control eka newee machan