ayojana witharak neweyi naya denneth naha ratings adu unama
කවුද බන් උබට එහෙම කීවෙ???? නොදන්න හරුප නොකිය ඉදපන් කුක්කො..ayojana witharak neweyi naya denneth naha ratings adu unama
කවුද බන් උබට එහෙම කීවෙ???? නොදන්න හරුප නොකිය ඉදපන් කුක්කො..අනේ අපොයි මීට කලින් ඇමරිකාව යුරෝපෙ උන්න කාණ්ඩෙ අපි උන්නෙ, වහාම ආර්ථික ඔස්තාර් පොනිලව අගමැති කරන්ඩම වෙනව නැත්තන් ගොඩ ගන්ඩම බැ...![]()
![]()
![]()
![]()
අම්මේ B2 ග්රේඩ් එකේ ඉද්දි ආපු ආයෝජන.... දරාගන්න බැරුව හිටියෙ අපි. පොස්වැගන් වගේ තමා..
modayo Nisa ratama iwaraiචීනෙන් ඔහොම එකක් හැදුවා නම් අපි දෙක !පර සුද්දෝ !
![]()
තව එකක් පහලට බැස්සොත් ඩිෆොල්ට්, ඒ කියන්නෙ රටක් වශයෙන් බංකොලොත්.lankawawta kela weida ban?mata baye be zimbabwe wage wei kiyala.keri kattak kanna wenne
saar innakan ehema wena ekak neතව එකක් පහලට බැස්සොත් ඩිෆොල්ට්, ඒ කියන්නෙ රටක් වශයෙන් බංකොලොත්.
දන්නේ නැත්නම් හොයලා බලපං 2019 අවුරුද්දේ නොවැම්බර් වෙනකොට අපේ සංචිත වල ඩොලර් බිලියන 7 කට වැඩිය තිබුනාYako, bankoloth karapu Aanduwa gedara yawala wena ekak genawe lagadi, hitapan aye 2015 thibunu thanata gannakam. 2015 hansayata dila kelawagaththa kelawa ganilla thamai oya.
මොලේ පරිදිය මනින්න ඕකුන්ට මොලයක් තියෙන්න ඕන නේ බං , ඔකුන්ගේ උලුව ඇතුලේ තියෙන්නේ අසුචි නේමොලේ පරිදිය කීයද?
දන්නේ නැත්නම් හොයලා බලපං 2019 අවුරුද්දේ නොවැම්බර් වෙනකොට අපේ සංචිත වල ඩොලර් බිලියන 7 කට වැඩිය තිබුනා