ආරුගම්බේ topless ගිය තායි කෙල්ලගේ ෆොටෝ එක නැද්ද? 🤪

Mahesh Wanasinghe

Well-known member
  • May 28, 2023
    15,043
    15,552
    113
    New Zealand
    pic01.jpg
    මේ සීන් එක මොකක්ද? වටපිටාවේ තියන ගස් ටික දැක්කම උනවටුනවගේත් පේනවා. උනවටූනේ නේද?
    රෑ 6න් පස්සේ උනවටුනේ මේවගේ දේවල් දකින්න පුළුවන්. දැන් නම් කොහොමද දන්නෙ නෑ. 2012දි විතර උණ්වටුනේ ගියා. කොල්ලො සෙට් එක සිංදුවක් කියලා ආතල් අරන් එද්දි මග දිගට ආතල් ගොඩයි. එක තැනක එක සුද්දියයි, සුද්දො 5යි. සුද්දි හිටියෙත් මේවගේ හෙලුවෙන්. ලංකාවේගයිඩ්ලත් ඉන්නවා. ඒ සුද්දි අරුන් එක්ක ආවද, ඩීල් යනවද කියලා නම හරියට දන්නෙ නෑ. ඒත් මොකක් හරි දෙයක් එතන සිද්ද උනා. :P
     

    fdk

    Well-known member
  • Sep 16, 2011
    5,592
    5,486
    113
    Honda wade ponna trans ta, fake boobs pennagane gammata awidagena gihin athi
     

    Yeezus

    Well-known member
  • Nov 20, 2024
    4,955
    1
    6,822
    113
    ado trans ponnayekda? prison eke inna unta govisetha aduna wage athi
    Women's Prison දායිද දන්නැ හැබැයි ....
    මොකද boobs එළියෙ දාන් ගියාට charge කරන්න බෑනෙ මූ කොල්ලෙක් නම්, Passport එකෙ තියන gender එකට අනුව ඇතුලට දායි
     

    adithyag

    Well-known member
  • Jun 15, 2016
    2,433
    4,710
    113
    Colombo
    Oke ara ape ekek podi phone ekakin photo ekak gahana ekakuth thibba neda?😂
    Ow ow e Walataraya photo eka gahanne

    මේ සීන් එක මොකක්ද? වටපිටාවේ තියන ගස් ටික දැක්කම උනවටුනවගේත් පේනවා. උනවටූනේ නේද?
    රෑ 6න් පස්සේ උනවටුනේ මේවගේ දේවල් දකින්න පුළුවන්. දැන් නම් කොහොමද දන්නෙ නෑ. 2012දි විතර උණ්වටුනේ ගියා. කොල්ලො සෙට් එක සිංදුවක් කියලා ආතල් අරන් එද්දි මග දිගට ආතල් ගොඩයි. එක තැනක එක සුද්දියයි, සුද්දො 5යි. සුද්දි හිටියෙත් මේවගේ හෙලුවෙන්. ලංකාවේගයිඩ්ලත් ඉන්නවා. ඒ සුද්දි අරුන් එක්ක ආවද, ඩීල් යනවද කියලා නම හරියට දන්නෙ නෑ. ඒත් මොකක් හරි දෙයක් එතන සිද්ද උනා. :P
    Oka patta parana scene ekak ban.

    Meki exhibitionist kenek. Name eka "Terry Naha" google search karala balapan.

    Terry Naha Sri Lanka Kiyala
    ------ Post added on Jul 16, 2025 at 12:03 AM
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,897
    23,578
    113
    ලංකාවෙ උන්ට appearance පැත්තෙන් නන් තියෙන්නෙ මහ ගූම ජාන බන්. බලපන් නීකන් random සුද්දෙක් සුද්දියෙක් ආතල් එකට හෙලුවෙන් හිටියත් පට්ට ලස්සන ඇඟවල්. ලංකාවෙ top level නිළියෙක්ටවත් නෑ එහෙම ඇඟවල්.
     
    • Sad
    Reactions: adithyag

    War Fighter

    Well-known member
  • Mar 22, 2017
    9,152
    1
    28,763
    113
    Women's Prison දායිද දන්නැ හැබැයි ....
    මොකද boobs එළියෙ දාන් ගියාට charge කරන්න බෑනෙ මූ කොල්ලෙක් නම්, Passport එකෙ තියන gender එකට අනුව ඇතුලට දායි
    හිරේ ඉන්න පුක් කාරයෝ ටික.

    1000024802.jpg
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,066
    113
    සේදවත්ත
    මම නිගම්බෝ බ්‍රවුන්ස් ඉන්නකොට කෙල්ලෙක් ටොප් ලස් අව්ව තපිනවා මුලින් වොලිබෝල් ගහන කොල්ලො ටිකක් ආව උන් බෝල ගගහම ශේප් එකේ කෙල්ලගේ පස්සෙන් හිටියා විව් එක අවුල් නිසා රැල්ල ගාවටම ඇවිත් බෝල ගැහුවා. ටික්කින් අර තොරොම්බල් විකුනන්න ඩයල් එකක් ඇවිත් miss young boys are here please cover up කිව්වා . එකී ශික් ( වදයක් වගේ ) සද්දයක් දාල වහගත්ත . උගේ මිනිහට මම කිව්වා bro if police saw you guys end up in jail කියලා . පස්සේ ඌ ගෑනිට උන්ගේ භාශාවෙන් මොන මොනාද කිව්වා පස්සෙ ගැනී පුක උඩට හරවන් අනික් පැත්ත හැරුන .

    මාත් බැලුවා ඉතින් මේ දෑස මක්කටයි නේද නැත්තම් .
     
    • Like
    Reactions: Naughtykolla48

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,482
    47,575
    113
    ලංකාවෙ උන්ට appearance පැත්තෙන් නන් තියෙන්නෙ මහ ගූම ජාන බන්. බලපන් නීකන් random සුද්දෙක් සුද්දියෙක් ආතල් එකට හෙලුවෙන් හිටියත් පට්ට ලස්සන ඇඟවල්. ලංකාවෙ top level නිළියෙක්ටවත් නෑ එහෙම ඇඟවල්.
    හෙළුව කියන දේත් ඕනවට වඩා පෙන්නන් හිටියහම ඒක සාමාන්‍ය දෙයක් වෙනවා..එතකොට sex කරන එකත් නීරස වෙනවා..උදාහරණයක් විදිහට උබ චිකන් විකුණන තැනක ජොබ් එක කරොත් උබට චිකන් කන එක අප්පිරිය වෙයි මාස මාස දෙක තුනක් යනකොට..
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,042
    8,374
    113
    Kotahena
    එතකොට sex කරන එකත් නීරස වෙනවා
    එහෙම කිසිම huththak වෙන්නෙ නැහැ.
    අවරට පොල් වැටෙනව වගේ sex කරන මොඩ huththige පුතාලා ගෙ මනස්ගාත ඕවා.
    ඔහොම උන් ඉන්නෙ එකෙන් උන්ට තව feelings වැඩි වෙනවා.
    Sex කියන්නෙත් muscle එකක් වගේ. ඒක train වෙන්න වෙන්න තමයි sharp වේවි වැඩ කරන්න ගන්නේ.
    ලංකාවේ ගැනු කොච්චර angawal වහගෙන ඉන්නවද. හැබැයි උන් sex කරන්න ගියහම කොච්චර අවුල් ද. උන්ට feelings ඇත්තේම නැ වගේ ඔහොම කෙල්ලෙක් එක්ක බැලුවාම.
    Sex තියෙන්නෙ than දෙකෙන් වත් huththa athule වත් නෙමෙයි ඒක තියෙන්නෙ මොලේ. මනසේ.
    සිතුවිලි වල.
    සිතුවිලි හැම තිස්සෙම ඒ subject එක සම්බන්ධ වැඩ කරන කෙනාට තමයි feelings වැඩි.
    සිතුවිලි simulate වෙන්නෙ රූප වලින්.
    දැකල දැකල එපා වෙන්නෙ නැහැ. තව තව අලුත් creative දේවල් සිතුවිලි වලින් හැදෙනව. විවෘත මනසක් තියෙන කෙනාට තව feelings එනවා.

    @IndrajithGamage ඇවිල්ලා මෙක ගැන poddak මුන්ට පැහැදිලි කොරලා දියන් කෝ පිලිවෙලට
    🙄
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,292
    34,958
    113
    අඩෝ මට ඔහොම කෙල්ලෝ outdoor හෙළුවෙන් හිටියට නගින්නේ නෑ බං
    අඬ අඳුරේ කාමරයක් ඇතුලේ හිටියා නම් ඔන්න කුරුං ගොයියා ගල් වෙනවා
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,030
    2
    15,774
    113
    ලංකාවෙ උන්ට appearance පැත්තෙන් නන් තියෙන්නෙ මහ ගූම ජාන බන්. බලපන් නීකන් random සුද්දෙක් සුද්දියෙක් ආතල් එකට හෙලුවෙන් හිටියත් පට්ට ලස්සන ඇඟවල්. ලංකාවෙ top level නිළියෙක්ටවත් නෑ එහෙම ඇඟවල්.
    වේල් තුනට කොත ගහල බත් ගිලින එකේ සාපෙ තමයි. අ‍ාත්මෙට බඩ නම් පස්සට දා ගන්න වෙන් නෑ. බත් අඩු කරලා protein වැඩි කෑම කෑවා නම් ඇඟ ගාණට හැදෙනවා.

    Naturally කෙට්ටු උන්ට විතරක් අ‍ැඟ ලස්සනට තියෙනවා. තොපි නිළියො කියල බලන්නෙ තප්පදෝරු වේසියො දිහානෙ. උන්ගෙ නම් ගලවපුවාම අල ගෝනි වගේ තමයි. හැබැයි කෙට්ටු කෙල්ලො බලහන් ලස්සනට ඉන්නවානෙ Caucasian කෙල්ලො වගේම.

    වහල දානවා වැදගත් ටික පහළට යන නිසා.
    👇👇




    හෙළුව කියන දේත් ඕනවට වඩා පෙන්නන් හිටියහම ඒක සාමාන්‍ය දෙයක් වෙනවා..එතකොට sex කරන එකත් නීරස වෙනවා..උදාහරණයක් විදිහට උබ චිකන් විකුණන තැනක ජොබ් එක කරොත් උබට චිකන් කන එක අප්පිරිය වෙයි මාස මාස දෙක තුනක් යනකොට..
    හෙළුව කියන්නෙ නිකම්ම පෙන්නන් හිටියට නම් වෙනසක් නෑ බං. ඕකෙ මැජික් එක යන එකත් හොඳයි. Sex feeling එක ඇඟ දැකපු ගමන් අ‍ැති වෙන මානසික රෝගෙ අඩු කරගන්නම ඕන. විශේෂයෙන්ම public තැන්වල. ඔය දෙක පටලගත්ත පොන්නයො තමයි කෙල්ලෙක්ගෙ කකුලක් දැක්ක ගමන් පාර අයිනෙ ත්‍රීවීල් නවත්තගෙන අතේ ගහන්නෙ. 🤣

    Sex feeling කියන දේ අ‍ැති වෙන්න ඕන කෙල්ලගෙ කැමැත්ත, අ‍ාසාව එක්ක. ඕකට හොඳම උදාහරණයක් තමයි swimming pool එකක, beach එකක වගේ කෙල්ලෙක් bikini එකකින් වගේ එ‍්කිගෙ පාඩුවෙ හිටියා කියල හිතපන්. තොට අ‍ෑත ඉඳන් බලන් අතේ ගහන්න හිතෙනවද, පයිය නගිනවද? අන්න එ‍්ක ලොකු ප්‍රශ්නයක්.

    හැබැයි එ‍් කෙල්ල කැමතියි කියල පේනවා නම්, තමන් දිහා බලල ඉඟි වගේ කරනවා නම් අන්න එහෙම වුණාමයි sexual feeling එන්ඩ ඕන. කවුරු හරි කෙල්ලෙක් එ‍්කිගෙ පාඩුවෙ ඉද්දි පැත්තකින් ඉඳල අතේ ගහන්න හිතෙන පොන්න මානසිකත්වය අඩු කරගෙන එ‍්කි කැමති වුණාම විතරක් mutually එ‍් feeling එක ගන්ඩ මොළේ හදා ගන්න බලහන්. කෙල්ලෙක්ගෙ sexy ම දේ මූණ, විශේෂයෙන්ම අ‍ැස් දෙකයි, කටයි වෙන්නෙ අන්න එ‍් නිසා. ඇඟ sexy වෙන්න පුළුවන් හැබැයි අරකත් එකතු වුණාම විතරක්.

    ඕක නැති වුණාම තමයි හිතෙන්නෙ අ‍ැඟ දැකල පුරුදු වුණාම sex feelings යයි කියලා. එහෙම හුත්තක් නෑ. එහෙම වුණාම නැති වෙන්නෙ අර පැත්තක ඉඳල අතේ ගහන්න තියෙන අ‍ාසාව. එ‍්ක නැති වෙන එකමයි හොඳ.

    පට්ට sexual life එකක් තියෙන කෙල්ලො කොච්චරවත් ගෙදරට කොටටම අ‍ැඳලා ඉන්නවා, එ‍්වා දැක්කා කියල උන්ගෙ කොල්ලොන්ට, හබීලට sex feeling යනවද? පක තමා. එ‍්වා තවත් වැඩි වෙනවා. මොකද sexual interest එක නිකන්ම පේන අ‍ැඟට විතරක් නෙවෙයි, කෙල්ල තමන්ට දාන ඉඟි වගේ දේවල් එක්ක එකතු වුණාම feeling අවදි කරගන්න උන් ඉගෙන ගෙන තියෙන නිසා.

    ගෙදරට, මිනිහා ඉස්සරහ පවා දිගට අ‍ැඳගෙන එ‍්ක මැජික් එකක් කරාට පස්සෙ තමයි අර අසහන හැත්ත වැඩිපුර හැදෙන්නෙ. ගෑනි එහෙම නිසා තමයි පොන්නයො threewheel නවත්තගෙන පාරෙ යන ගෑනියෙක්ගෙ කකුලක් බලන් අතේ ගහන්නෙ. ඕක ගෙදර දැකල පුරුදු වුණා නම් එහෙම ලෙඩක් එන් නෑනෙ. කොටින්ම ගෑනියෙක්ට හුකනවට වඩා පැත්තකට වෙලා අතේ ගහන එක, බලෙන් jack ගහන එක අ‍ාතල් වගේ දැනෙන පිස්සො ඉන්නවා. (කලිනුත් කිව්වා වගේ කෙල්ල එ‍්ක ගැන දැනුවත්ව support නම්, එ‍්කි interest එකක් පෙන්නනවා නම් කිසි අවුලක් නෑ. එ‍්කිගෙ මූණ බැලුවාම තේරුම් ගන්න පුළුවන්කෙ. මේ කියන්නෙ එ‍්කිගෙ එහෙම හැඟීමක්වත් නැතිව පැත්තක ඉඳල කරන මඟුල්)

    ඔන්න ඕකයි කතාව. බලෙන්ම හරි ඇඟවල් දිහා බලන් අතේ ගහන එක අඩු කරගන්න බලහන්, විශේෂයෙන්ම public හෝ එ‍් වගේ එ‍්කිගෙ කිසිම හැඟීමක් නැති තැනක. හැබැයි අර ඉඟිත් එක්ක තියෙද්දි අවුලක් නෑ. උදාහරණයක් විදිහට provocative expression එකක් එක්ක තියෙන photo shoot එකක්, tiktok එකක් කියල හිතපන්, අන්න එතකොට එ‍් feeling එක එක්ක අතේ ගැහුවත් කමක් නෑ. මොකද එ‍්කි එහෙම හැඟීමක් එක්කයි එ‍්වා කරන්නෙ. එ‍්ක virtual consent එකක්, mutual interest එකක්නෙ.

    හැබැයි ඔය අහිංසක කෙල්ලො sex ගැන හැඟීමක්වත් නැතිව පාඩුවෙ පාරෙ යද්දි, බස් එකේ යද්දි photo ගහපුවා බලාගෙන අතේ ගහන කාලකන්නි ඉන්නෙ. අන්න එ‍් පොන්න මානසිකත්වය අඩු කරගනින්. කට්ටිය ටිකක් revealing විදිහට අඳින එක අනිවාර්යයෙන්ම එ‍් සාපෙ අඩු කරන්න නියමයි. ඔය දෙක පටල ගත්තම තමයි දූෂණ අරවා මේවා පවා වෙන්නෙ. කෙල්ලෙක්ගෙ interest එක නැත්තම් sexual feeling එන එක ඉබේම නවත්ත ගත්තා නම් කවදාවත් rape එකක් කරන්න හිතෙනවද? නෑනෙ.
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: tin tin

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,897
    23,578
    113
    වේල් තුනට කොත ගහල බත් ගිලින එකේ සාපෙ තමයි. අ‍ාත්මෙට බඩ නම් පස්සට දා ගන්න වෙන් නෑ. බත් අඩු කරලා protein වැඩි කෑම කෑවා නම් ඇඟ ගාණට හැදෙනවා.

    Naturally කෙට්ටු උන්ට විතරක් අ‍ැඟ ලස්සනට තියෙනවා. තොපි නිළියො කියල බලන්නෙ තප්පදෝරු වේසියො දිහානෙ. උන්ගෙ නම් ගලවපුවාම අල ගෝනි වගේ තමයි. හැබැයි කෙට්ටු කෙල්ලො බලහන් ලස්සනට ඉන්නවානෙ Caucasian කෙල්ලො වගේම.

    වහල දානවා වැදගත් ටික පහළට යන නිසා.
    👇👇
    undefined
    දැන් උඹ කොච්චර උපදෙස් දුන්නත් උඹත් මෙලෝ රහක් නෑනෙ. මේවා කියන මමත් මෙලෝ රහක් නෑ. ඔය උඹ දාපුවයෙන් උඩ කෙල්ල නන් ටිකක් හොඳයි ඒකත් මම හිතන්නෙ ඒකි teen හින්ද. පූජාවින්දි මොන මරාලයක්ද. අනික ඔහොම ෆිල්ටර් කරල එකෙක් දෙන්නෙක් දැම්මට වැඩක් නෑ. කාලා කාලා මහත් වෙච්ච නැති සුද්දියො දහයක් ගත්තොත් නමයක්ම පට්ට ලස්සන figures. අර හිඟන සුද්දියො කියන උනුත් බිකිනිය ගහපු ගමන් පිස්සු කොර. ලංකාවෙ දැන් තරුණ කෙල්ලො මහත නෑ. ඒත් ඇඟවල් ලස්සනත් නෑ.
     
    • Like
    Reactions: Naughtykolla48