ඩොලර් 100ක් ඇවිත් තිබුනා ඇඩ්සෙන්ස් එකට. ඩොලර් 27ක් කපාගෙන ඒකෙන්.
Foreign Exchange Charges කියලා
මොකක්ද ඒ සීන් එක.
Foreign Exchange Charges කියලා
මොකක්ද ඒ සීන් එක.
ඒක තමයි බං මං අවුරුදු 10ක් තිස්සේ ඇඩ්සෙන්ස් පේමන්ට් අරන් තියෙනවා.adami ohama seen ekak ahuwe. mokadda bank eka
සම්පත් එක. උන් දන්නෙත් නෑ ඇහුවට.mokadda bank eka? Call karala ahapan
commercial bank ewunta kapila kiyala tibba da ara group eke.ඒක තමයි බං මං අවුරුදු 10ක් තිස්සේ ඇඩ්සෙන්ස් පේමන්ට් අරන් තියෙනවා.
සම්පත් බෑන්ක් එක.
FB එකේ තියෙන්නේ ඇඩ්සෙන්ස් ගෲප් එකක් ඒකෙත් දාලා තිබුනා. අද පේමන්ට් ආපු ගොඩක් උන්ගෙ කපාගෙන ඩොලර් 27-30ක්.
සම්පත් එක. උන් දන්නෙත් නෑ ඇහුවට.
------ Post added on Jul 25, 2022 at 5:36 PM
Click Here මේ තියෙන්නේ ලින්ක් එක. කොමර්ෂල් එකට ආපු එකක් කැපිලා නෑ. ඒත් තව කෙනෙකුගෙ කැපිලාcommercial bank ewunta kapila kiyala tibba da ara group eke.
මටත් හරිගියේ නෑ බන්මං adsense apply කරා බන් 2019 දී.. Response එකක් නැති නිසා blogger එක delete කරලා දැම්ම.. මෙන්න අද උදේ email එකක් එනවා approve කරන්න බෑ ලු.. බෑ තමා ඉතින් අවුරුදු දෙකක් පුක් ගහනකන් නිකන් article ලියන්න පිස්සුවක් නෑ නෙ.. Resubmit කරන්න කියල දාලා තියෙනවා.. අළුත් blog එකක් අටවල submit කරොත් හරියයිද බන් වැඩේ..
uba domain config karla da apply kale blogger eke. blogspot subdomain eken apply karla hena amarui adsense goda dagnnaමං adsense apply කරා බන් 2019 දී.. Response එකක් නැති නිසා blogger එක delete කරලා දැම්ම.. මෙන්න අද උදේ email එකක් එනවා approve කරන්න බෑ ලු.. බෑ තමා ඉතින් අවුරුදු දෙකක් පුක් ගහනකන් නිකන් article ලියන්න පිස්සුවක් නෑ නෙ.. Resubmit කරන්න කියල දාලා තියෙනවා.. අළුත් blog එකක් අටවල submit කරොත් හරියයිද බන් වැඩේ..
ඔව් බන්.. Freenom එකෙන් ගත්ත .ml domain එකක් දාගෙන තමා submit කරේuba domain config karla da apply kale blogger eke. blogspot subdomain eken apply karla hena amarui adsense goda dagnna
dammikayata mala panala inne me dawaswala....ඒක තමයි බං මං අවුරුදු 10ක් තිස්සේ ඇඩ්සෙන්ස් පේමන්ට් අරන් තියෙනවා.
සම්පත් බෑන්ක් එක.
FB එකේ තියෙන්නේ ඇඩ්සෙන්ස් ගෲප් එකක් ඒකෙත් දාලා තිබුනා. අද පේමන්ට් ආපු ගොඩක් උන්ගෙ කපාගෙන ඩොලර් 27-30ක්.
සම්පත් එක. උන් දන්නෙත් නෑ ඇහුවට.
------ Post added on Jul 25, 2022 at 5:36 PM
uba unge support form ekata ube domain eka dala ahanna tibba approve nathe ai kiyala. samahara welawata contents quality nattum un late karnawa.ඔව් බන්.. Freenom එකෙන් ගත්ත .ml domain එකක් දාගෙන තමා submit කරේ
ඔව් බන්Bump.article liynne kohomada macha.outsourcing krnwada?
Oya site eken masekata keeyak wage enwd?ඔව් බන්
බ්ලොගර් එකට .com ඩොමේන් එකක් ඇඩ් කරලා හොද ආර්ටිකල් 20ක් දාලා ඇප්ලයි කලහම අනිවාර්යයෙන් හම්බුවෙනවා.
1. About පේජ් එක හොදට හදන්න. ෆැෂන් ගැන ලියනවා නම් තමන් ෆැෂන් ඩිසයිනර් කෙනෙක්, මොඩ්ල් කෙනෙක් කියලා About page එකේ ලියන්න. FB, Insta වගේ ෆ්රොෆයිල් ටික ලින්ක් කරන්න. ෆොටෝස් ටිකක් දාන්න. Fashion Design Degree එකක් තියෙනවා කියලා දාන්න.
2. Privacy policy, Disclaimer පේජ් දෙක අනිවාර්යයෙන් හදන්න. Online Generate කරන්න පුළුවන් සයිට් තියෙනවා ඒ පේජ් දෙක. ඊට පස්සෙ ගැලපෙන විදිහට වෙනස් කරන්න.
3. Contact Us පේජ් එකත් ඕනේ.
4. Images දාද්දි සයිස් එක අඩුවෙන්න කන්වර්ට් කරලා ගන්න ඔන්ලයින්ම.
5. හොදට ලෝඩ් වෙන සිම්පල් තීම් එකක් දාන්න.
6. සර්ච් කොන්සෝල් එකට ඇඩ් කරන්න. සයිට් මැප් එකක් හදලා ඒකත් ඇඩ් කරන්න.
මම ආර්ටිකල් නම් සිංහලෙන් ලියලා අදුරන කෙල්ලෙකුට දීලා ට්රාන්ස්ලේට් කරගන්නවා.
හැම ආර්ටිකල් එකකටම Related වීඩියෝ එකක් හදලා Youtube දාලා FB + Twitter ශෙයා කලහම නිකන්ම First Page එනවා. බ්ලොගර් නිසා SEO කරන්න ලේසියි.
------ Post added on Jul 25, 2022 at 9:55 PM