Questions ඇඩ්සෙන්ස් පේමන්ට් එකෙන් ගානක් කපාගෙන.

baba-chuti

Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,176
    10,035
    113
    ඔව් බන්

    බ්ලොගර් එකට .com ඩොමේන් එකක් ඇඩ් කරලා හොද ආර්ටිකල් 20ක් දාලා ඇප්ලයි කලහම අනිවාර්යයෙන් හම්බුවෙනවා.

    1. About පේජ් එක හොදට හදන්න. ෆැෂන් ගැන ලියනවා නම් තමන් ෆැෂන් ඩිසයිනර් කෙනෙක්, මොඩ්ල් කෙනෙක් කියලා About page එකේ ලියන්න. FB, Insta වගේ ෆ්‍රොෆයිල් ටික ලින්ක් කරන්න. ෆොටෝස් ටිකක් දාන්න. Fashion Design Degree එකක් තියෙනවා කියලා දාන්න.

    2. Privacy policy, Disclaimer පේජ් දෙක අනිවාර්යයෙන් හදන්න. Online Generate කරන්න පුළුවන් සයිට් තියෙනවා ඒ පේජ් දෙක. ඊට පස්සෙ ගැලපෙන විදිහට වෙනස් කරන්න.

    3. Contact Us පේජ් එකත් ඕනේ.

    4. Images දාද්දි සයිස් එක අඩුවෙන්න කන්වර්ට් කරලා ගන්න ඔන්ලයින්ම.

    5. හොදට ලෝඩ් වෙන සිම්පල් තීම් එකක් දාන්න.

    6. සර්ච් කොන්සෝල් එකට ඇඩ් කරන්න. සයිට් මැප් එකක් හදලා ඒකත් ඇඩ් කරන්න.

    මම ආර්ටිකල් නම් සිංහලෙන් ලියලා අදුරන කෙල්ලෙකුට දීලා ට්‍රාන්ස්ලේට් කරගන්නවා.
    හැම ආර්ටිකල් එකකටම Related වීඩියෝ එකක් හදලා Youtube දාලා FB + Twitter ශෙයා කලහම නිකන්ම First Page එනවා. බ්ලොගර් නිසා SEO කරන්න ලේසියි.
    ------ Post added on Jul 25, 2022 at 9:55 PM
    monthly keeyak vage enawada. blogger hari amarui ne bn seo karnna
     

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,306
    1
    59,412
    113
    Kaduwela
    monthly keeyak vage enawada. blogger hari amarui ne bn seo karnna

    Blogger thamai easy ma. 3 Months old blog

    1v242DU.png
     

    U-tag

    Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    LKR account එකටද නැත්නම් USD account එකටද ආවේ?

    ඔව් බන්

    බ්ලොගර් එකට .com ඩොමේන් එකක් ඇඩ් කරලා හොද ආර්ටිකල් 20ක් දාලා ඇප්ලයි කලහම අනිවාර්යයෙන් හම්බුවෙනවා.

    1. About පේජ් එක හොදට හදන්න. ෆැෂන් ගැන ලියනවා නම් තමන් ෆැෂන් ඩිසයිනර් කෙනෙක්, මොඩ්ල් කෙනෙක් කියලා About page එකේ ලියන්න. FB, Insta වගේ ෆ්‍රොෆයිල් ටික ලින්ක් කරන්න. ෆොටෝස් ටිකක් දාන්න. Fashion Design Degree එකක් තියෙනවා කියලා දාන්න.

    2. Privacy policy, Disclaimer පේජ් දෙක අනිවාර්යයෙන් හදන්න. Online Generate කරන්න පුළුවන් සයිට් තියෙනවා ඒ පේජ් දෙක. ඊට පස්සෙ ගැලපෙන විදිහට වෙනස් කරන්න.

    3. Contact Us පේජ් එකත් ඕනේ.

    4. Images දාද්දි සයිස් එක අඩුවෙන්න කන්වර්ට් කරලා ගන්න ඔන්ලයින්ම.

    5. හොදට ලෝඩ් වෙන සිම්පල් තීම් එකක් දාන්න.

    6. සර්ච් කොන්සෝල් එකට ඇඩ් කරන්න. සයිට් මැප් එකක් හදලා ඒකත් ඇඩ් කරන්න.

    මම ආර්ටිකල් නම් සිංහලෙන් ලියලා අදුරන කෙල්ලෙකුට දීලා ට්‍රාන්ස්ලේට් කරගන්නවා.
    හැම ආර්ටිකල් එකකටම Related වීඩියෝ එකක් හදලා Youtube දාලා FB + Twitter ශෙයා කලහම නිකන්ම First Page එනවා. බ්ලොගර් නිසා SEO කරන්න ලේසියි.
    ------ Post added on Jul 25, 2022 at 9:55 PM
    Articles 9 කට මට හම්බුනා. Articles 20+ එකක් rejected උනා. 😂 😂 Ezoic නම් articles 2 කට හම්බුනා.
    ------ Post added on Jul 26, 2022 at 11:49 AM
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,898
    23,579
    113
    LKR account එකටද නැත්නම් USD account එකටද ආවේ?


    Articles 9 කට මට හම්බුනා. Articles 20+ එකක් rejected උනා. 😂 😂 Ezoic නම් articles 2 කට හම්බුනා.
    ------ Post added on Jul 26, 2022 at 11:49 AM
    Ezoic approve wenna 100K+ monthly views enna onene? Articles dekata echchara tibbada?
     

    EVINDU

    Well-known member
  • Apr 14, 2021
    292
    344
    63
    21
    Galle
    ඔව් බන්

    බ්ලොගර් එකට .com ඩොමේන් එකක් ඇඩ් කරලා හොද ආර්ටිකල් 20ක් දාලා ඇප්ලයි කලහම අනිවාර්යයෙන් හම්බුවෙනවා.

    1. About පේජ් එක හොදට හදන්න. ෆැෂන් ගැන ලියනවා නම් තමන් ෆැෂන් ඩිසයිනර් කෙනෙක්, මොඩ්ල් කෙනෙක් කියලා About page එකේ ලියන්න. FB, Insta වගේ ෆ්‍රොෆයිල් ටික ලින්ක් කරන්න. ෆොටෝස් ටිකක් දාන්න. Fashion Design Degree එකක් තියෙනවා කියලා දාන්න.

    2. Privacy policy, Disclaimer පේජ් දෙක අනිවාර්යයෙන් හදන්න. Online Generate කරන්න පුළුවන් සයිට් තියෙනවා ඒ පේජ් දෙක. ඊට පස්සෙ ගැලපෙන විදිහට වෙනස් කරන්න.

    3. Contact Us පේජ් එකත් ඕනේ.

    4. Images දාද්දි සයිස් එක අඩුවෙන්න කන්වර්ට් කරලා ගන්න ඔන්ලයින්ම.

    5. හොදට ලෝඩ් වෙන සිම්පල් තීම් එකක් දාන්න.

    6. සර්ච් කොන්සෝල් එකට ඇඩ් කරන්න. සයිට් මැප් එකක් හදලා ඒකත් ඇඩ් කරන්න.

    මම ආර්ටිකල් නම් සිංහලෙන් ලියලා අදුරන කෙල්ලෙකුට දීලා ට්‍රාන්ස්ලේට් කරගන්නවා.
    හැම ආර්ටිකල් එකකටම Related වීඩියෝ එකක් හදලා Youtube දාලා FB + Twitter ශෙයා කලහම නිකන්ම First Page එනවා. බ්ලොගර් නිසා SEO කරන්න ලේසියි.
    ------ Post added on Jul 25, 2022 at 9:55 PM
    Thanks. I got a very important point - Blogger sites are easy to SEO than WordPress sites.
     
    • Like
    Reactions: Error365!

    U-tag

    Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    Ezoic approve wenna 100K+ monthly views enna onene? Articles dekata echchara tibbada?
    නැ බං. 100K නෙවේ උන්ගේ තිබ්බේ 10K. දැන් ඒ limit එකත් නෑ. O page view sites වලට apply කරන්න පුළුවන්.


    https://www.ezoic.com/ezoic-access-now/

    Thanks. I got a very important point - Blogger sites are easy to SEO than WordPress sites.
    නෑ බං. WordPress තමයි ලේසි SEO කරන්න.
    ------ Post added on Jul 26, 2022 at 12:04 PM
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,898
    23,579
    113
    නැ බං. 100K නෙවේ උන්ගේ තිබ්බේ 10K. දැන් ඒ limit එකත් නෑ. O page view sites වලට apply කරන්න පුළුවන්.


    https://www.ezoic.com/ezoic-access-now/
    Hammatasiri

    නෑ බං. WordPress තමයි ලේසි SEO කරන්න.
    SEO කියල දෙයක් නෑ බන් දැන්. ඒවා තිබ්බෙ ඉස්සර. Google මෝඩ නෑ.

    Competition අඩු දේකට හොද content එකක් හදන එක විතරයි වැදගත්.
    ------ Post added on Jul 26, 2022 at 12:07 PM
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,898
    23,579
    113
    Ara tax form eka fill karada e dawaswala apu?
    මාත් හිතන්නෙ මේකයි කේස් එක. TIN එක එහෙම submit කරේ නැත්තන් US tax වලට අහු වෙනව.
     
    • Like
    Reactions: Hayao