ඇඩ්සෙන්ස් සල්ලි වැටුන් නෑනෙ බන් තාම ?

Psiko

Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,989
    13,892
    113
    🤍
    වෙනදට නම් විසි හතර වැටෙනවා


    21 තමා ගූගල් දෙයියො බැන්කුවට දාලා තියෙන්නේ


    Sampath Bank
     

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,989
    13,892
    113
    🤍
    Mage nam awa 22. Umbe gaane $100 wadi wenna one Ponnayo. :P
    eka dannawa thattayo :P wadi wadi 100ta wada

    apitath kiyala denawako hoyana widiya... :confused:
    oya kemthai niche ekakin youtube channel ekak hadannna

    it passe videos dagena yanna

    baba hambei ethkota

    wena ungen clips horkn krl dalanam salli hoyanna hithnn epa

    thamnge unique content danna

    ekko voice over dala krna ekak

    nattan oya record krl krn ekak ona ekak

    you only need good niche

    oytm hoygn wenw oya asawak tiyana deyak

    nattan tika dwsk krla atha arla dai
    ------ Post added on Nov 25, 2024 at 9:39 AM
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,987
    167,813
    113
    එකමත් එක රටක
    oya kemthai niche ekakin youtube channel ekak hadannna

    it passe videos dagena yanna

    baba hambei ethkota

    wena ungen clips horkn krl dalanam salli hoyanna hithnn epa

    thamnge unique content danna

    ekko voice over dala krna ekak

    nattan oya record krl krn ekak ona ekak

    you only need good niche

    oytm hoygn wenw oya asawak tiyana deyak

    nattan tika dwsk krla atha arla dai
    ලංකාවේ audience එකකට 1M වගේ කීයක් හම්බෙනවද කියලා හරියට කියපන් Ad එකක් play වෙන ලෙනත් එක තියන video තියන චැනල් එකක් නම් .
     
    • Like
    Reactions: Psiko

    dbug

    Well-known member
  • Sep 7, 2008
    1,844
    2,493
    113
    වෙනදට නම් විසි හතර වැටෙනවා


    21 තමා ගූගල් දෙයියො බැන්කුවට දාලා තියෙන්නේ


    Sampath Bank
    uba keeyak watenna thiyenawada?
     
    • Sad
    Reactions: Psiko

    dirtybutterfly

    Active member
  • Apr 30, 2021
    366
    248
    43
    eka dannawa thattayo :P wadi wadi 100ta wada


    oya kemthai niche ekakin youtube channel ekak hadannna

    it passe videos dagena yanna

    baba hambei ethkota

    wena ungen clips horkn krl dalanam salli hoyanna hithnn epa

    thamnge unique content danna

    ekko voice over dala krna ekak

    nattan oya record krl krn ekak ona ekak

    you only need good niche

    oytm hoygn wenw oya asawak tiyana deyak

    nattan tika dwsk krla atha arla dai
    ------ Post added on Nov 25, 2024 at 9:39 AM
    monthly 1 laks rupees wage hoyanna nam kochchra deyak wenna onid? man ahanne views/subs. poddak pehedili karannako..
     
    • Like
    Reactions: Psiko

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,989
    13,892
    113
    🤍
    weekend nisa. ada watei
    hammata oujne thanks cuddah
    ලංකාවේ audience එකකට 1M වගේ කීයක් හම්බෙනවද කියලා හරියට කියපන් Ad එකක් play වෙන ලෙනත් එක තියන video තියන චැනල් එකක් නම් .
    length eka wadi wenna wadi wenna midroll ads dammhaki ekiynne earnnings wadi wenawa

    mage videos 1-5min

    midroll ads enable wenne 8mins long videos walata

    1m views walata 350$ wage ei
    uba keeyak watenna thiyenawada?
    echchr na bng tikai 200 wage hichchi gank
    monthly 1 laks rupees wage hoyanna nam kochchra deyak wenna onid? man ahanne views/subs. poddak pehedili karannako..
    views thama ganna one 2m views wage gann plwn nm ok masekata
    Sampath Bank chora pons- mage HNB ekata within 24 hours enawa :P
    ado s9rawatamada ,,,, meh cuddangen salli ganne kohomd kiyandko lokka

    paypa; , stripe , wise , paynorre mokenda?
     
    • Like
    Reactions: dbug

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,174
    10,032
    113
    salli awa dan tikatakata kalin combank

    echchr na bng tikai 200 wage hichchi gank
    ube niche eka mokadda machan. mage subs 1000 panna. but watch hours adui. godak meme type ewwa tiyenne. adsense hamaba wei da ban YT.
    ------ Post added on Nov 25, 2024 at 12:41 PM
     

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,989
    13,892
    113
    🤍
    salli awa dan tikatakata kalin combank


    ube niche eka mokadda machan. mage subs 1000 panna. but watch hours adui. godak meme type ewwa tiyenne. adsense hamaba wei da ban YT.
    ------ Post added on Nov 25, 2024 at 12:41 PM
    meme type euwa kiynne wena wena unge ewa gedi pitin dammot nm case hode

    memes wage karanawanm anunge ewa aran dana eka case hode ... ( mokada unta copyright ghn plwnne)

    uba aduma ewara commentry ekkwt denna one nattn wena creative widihakin krnna one


    hodama de ubema videos dapan ethkota copyright prashna nane

    mama danne magema ewa man kwdwt copyright wadida dnne na gaga aye wada wenna deyak na

    mage videos kauru hri dala tibbot nam puka palenna kasa para dila kelinma strike ekak gahanawa

    eka nisa ubema videos hdpn ....

    mage niche eka Transportation Vehicle ehma
     
    • Love
    Reactions: baba-chuti

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,174
    10,032
    113
    meme type euwa kiynne wena wena unge ewa gedi pitin dammot nm case hode

    memes wage karanawanm anunge ewa aran dana eka case hode ... ( mokada unta copyright ghn plwnne)

    uba aduma ewara commentry ekkwt denna one nattn wena creative widihakin krnna one


    hodama de ubema videos dapan ethkota copyright prashna nane

    mama danne magema ewa man kwdwt copyright wadida dnne na gaga aye wada wenna deyak na

    mage videos kauru hri dala tibbot nam puka palenna kasa para dila kelinma strike ekak gahanawa

    eka nisa ubema videos hdpn ....

    mage niche eka Transportation Vehicle ehma
    gediya ptin dala na. me vage memes tiyenne mixed, editings parath ekka Ex: https://www.youtube.com/@FuglyDouglas/videos. videso wala kali kali combine karla tiyenene eka video ekaka 5seconds vage thamai ganne. copyright kisi deyak ahu wela na. meka mage paranama channel ekak. lagadi asawata aye update kala.
     
    • Like
    Reactions: Psiko