eka dannawa thattayoMage nam awa 22. Umbe gaane $100 wadi wenna one Ponnayo.![]()
wadi wadi 100ta wadaoya kemthai niche ekakin youtube channel ekak hadannnaapitath kiyala denawako hoyana widiya...![]()
ලංකාවේ audience එකකට 1M වගේ කීයක් හම්බෙනවද කියලා හරියට කියපන් Ad එකක් play වෙන ලෙනත් එක තියන video තියන චැනල් එකක් නම් .oya kemthai niche ekakin youtube channel ekak hadannna
it passe videos dagena yanna
baba hambei ethkota
wena ungen clips horkn krl dalanam salli hoyanna hithnn epa
thamnge unique content danna
ekko voice over dala krna ekak
nattan oya record krl krn ekak ona ekak
you only need good niche
oytm hoygn wenw oya asawak tiyana deyak
nattan tika dwsk krla atha arla dai
uba keeyak watenna thiyenawada?වෙනදට නම් විසි හතර වැටෙනවා
21 තමා ගූගල් දෙයියො බැන්කුවට දාලා තියෙන්නේ
Sampath Bank
monthly 1 laks rupees wage hoyanna nam kochchra deyak wenna onid? man ahanne views/subs. poddak pehedili karannako..eka dannawa thattayowadi wadi 100ta wada
oya kemthai niche ekakin youtube channel ekak hadannna
it passe videos dagena yanna
baba hambei ethkota
wena ungen clips horkn krl dalanam salli hoyanna hithnn epa
thamnge unique content danna
ekko voice over dala krna ekak
nattan oya record krl krn ekak ona ekak
you only need good niche
oytm hoygn wenw oya asawak tiyana deyak
nattan tika dwsk krla atha arla dai
------ Post added on Nov 25, 2024 at 9:39 AM
Sampath Bank chora pons- mage HNB ekata within 24 hours enawaeka dannawa thattayowadi wadi 100ta wada

hammata oujne thanks cuddahweekend nisa. ada watei
length eka wadi wenna wadi wenna midroll ads dammhaki ekiynne earnnings wadi wenawaලංකාවේ audience එකකට 1M වගේ කීයක් හම්බෙනවද කියලා හරියට කියපන් Ad එකක් play වෙන ලෙනත් එක තියන video තියන චැනල් එකක් නම් .
echchr na bng tikai 200 wage hichchi gankuba keeyak watenna thiyenawada?
views thama ganna one 2m views wage gann plwn nm ok masekatamonthly 1 laks rupees wage hoyanna nam kochchra deyak wenna onid? man ahanne views/subs. poddak pehedili karannako..
ado s9rawatamada ,,,, meh cuddangen salli ganne kohomd kiyandko lokkaSampath Bank chora pons- mage HNB ekata within 24 hours enawa![]()
ube niche eka mokadda machan. mage subs 1000 panna. but watch hours adui. godak meme type ewwa tiyenne. adsense hamaba wei da ban YT.echchr na bng tikai 200 wage hichchi gank
meme type euwa kiynne wena wena unge ewa gedi pitin dammot nm case hodesalli awa dan tikatakata kalin combank
ube niche eka mokadda machan. mage subs 1000 panna. but watch hours adui. godak meme type ewwa tiyenne. adsense hamaba wei da ban YT.
------ Post added on Nov 25, 2024 at 12:41 PM
gediya ptin dala na. me vage memes tiyenne mixed, editings parath ekka Ex: https://www.youtube.com/@FuglyDouglas/videos. videso wala kali kali combine karla tiyenene eka video ekaka 5seconds vage thamai ganne. copyright kisi deyak ahu wela na. meka mage paranama channel ekak. lagadi asawata aye update kala.meme type euwa kiynne wena wena unge ewa gedi pitin dammot nm case hode
memes wage karanawanm anunge ewa aran dana eka case hode ... ( mokada unta copyright ghn plwnne)
uba aduma ewara commentry ekkwt denna one nattn wena creative widihakin krnna one
hodama de ubema videos dapan ethkota copyright prashna nane
mama danne magema ewa man kwdwt copyright wadida dnne na gaga aye wada wenna deyak na
mage videos kauru hri dala tibbot nam puka palenna kasa para dila kelinma strike ekak gahanawa
eka nisa ubema videos hdpn ....
mage niche eka Transportation Vehicle ehma
HNB account ekak hadaganin ponsDeiyo badu watuna
Thread Closed
psiko outpeace