අම්මප මොනවද බන් මේ?වසති, විනී, කිනී මිනී මොනවත් බලන්නේ නැ මම නම්.. ගොන් ජෝක්..

Siril Ayya Inna kella kauda bnතාම බලන්නෙ සිරිල් අයියා, චොර බුවා අර මේකෙන් දැනගත්ත නාටකෝ එකයි විතරයි
Block and Deno ගෙ videos නම් සුපිරි. එයාලගෙ videos වල ගොං ජෝක්ස් නෑ. එයාලා හොඳට හිතලා බලලා තමයි videos හදන්නේ.වසති, විනී, කිනී මිනී මොනවත් බලන්නේ නැ මම නම්.. ගොන් ජෝක්..
moratuwe it faculty eke kellakSiril Ayya Inna kella kauda bn
Comedy නම්