ඇත්දැකීම් හුවමාරු කරගන්න කැමති උන් වරෙවු

Evolution X

Well-known member
  • May 16, 2014
    1,167
    420
    83
    උඩරට
    ghanna kalin hodata diwa danwa.... stimulate krnna..passe scene eka krnwa

    පලවෙනි පාර දිව දාන්න කට ලං කරද්දිම හෙන අවුල් සැරක් වගේ ආව. එහෙමම ශේප් එකේ ඒ වැඩේ අතෑරල දැම්ම.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    පලවෙනි පාර දිව දාන්න කට ලං කරද්දිම හෙන අවුල් සැරක් වගේ ආව. එහෙමම ශේප් එකේ ඒ වැඩේ අතෑරල දැම්ම.



    ekata issella athin form karala inna ona, ita wada hodai pussy eka allanne enthuwa mola naggala ganna eka
    ekaparatama diwa danna yana eka case.
     

    Evolution X

    Well-known member
  • May 16, 2014
    1,167
    420
    83
    උඩරට
    ekata issella athin form karala inna ona, ita wada hodai pussy eka allanne enthuwa mola naggala ganna eka
    ekaparatama diwa danna yana eka case.

    ඔව් දැන්නම් වැඩේ ටිකක් හුරු නිසා අවුලක් නෑ. මුලින් කරන ටික සෑහෙන්න වැදගත්. අනික තමයි speed එක. එක දිගට speed ගහන්න පුලුවන්නම් partner satisfi කරන්න ලේසී
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඔව් දැන්නම් වැඩේ ටිකක් හුරු නිසා අවුලක් නෑ. මුලින් කරන ටික සෑහෙන්න වැදගත්. අනික තමයි speed එක. එක දිගට speed ගහන්න පුලුවන්නම් partner satisfi කරන්න ලේසී



    tho hithuwada machine ekak kiyala speed eke gahann,
    mata penne uba badu pot wala badu gahan ekek wenna athi.

    kellekta speed eke gahala badu yawana eka satis kiyanna epa ban.
    kella mentally physically satis wenna sex karanna igena ganin, ehema unahama kello pana arala appita love karanne
     

    Evolution X

    Well-known member
  • May 16, 2014
    1,167
    420
    83
    උඩරට
    tho hithuwada machine ekak kiyala speed eke gahann,
    mata penne uba badu pot wala badu gahan ekek wenna athi.

    kellekta speed eke gahala badu yawana eka satis kiyanna epa ban.
    kella mentally physically satis wenna sex karanna igena ganin, ehema unahama kello pana arala appita love karanne

    badunam ghnne ne bn. Mama oya subject ekata aluth. Slowt fun tmai itin. Blnna ona
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,475
    32,206
    113
    මුලින්ම කියන්නම් මේක 18+ 😁 පොඩි උන් පලයවු 🤪
    හොරෙන් බලන උන් අවුලක් නෑ 😂

    මේකයි සීන් එක. උබල ආතල් ගද්දි (කෙල්ලො එක්ක) පාවිච්චි කරන දේවල්, ඉරියව්, එක එක උපක්‍රම (tricks) සතුට වැඩි කරන ක්‍රම. ආවේනික දේවල් තමන් හොයාගත්ත දේවල් කාගෙන් හරි අහගත්ත හරි කමක් නෑ., හැබැයි වැඩේ කරල බලල සාර්තක දේවල් මේකෙ දාපල්ලා. අනිත් උන්ටත් ඒකෙන් වැඩක් ගන්න පුලුවන් කියල හිතෙනවනම්. දැන් මේකෙ වැලලෙන්න එන්න එපා සාරදර්මයි සංස්කෘතියයි කියාගෙන. එහෙම උන් මේක බලල රිප්ලයි නොකරම පලයවු. ගොන් ආතල් දෙන්නත් එපා.
    හුදෙක්ම මේකෙ අරමුන තමන් කරන දෙයක් තවත් සාර්තක කරගන්න එක වගෙම දැනුම වැඩි කරගැනීම. සෙක්ස් කිවුවම අමුතු එකක් කියල බලන උන් මේක බලන්නත් එපා.
    හුදෙක් විනෝදය හෝ සතුට උදෙසා පමනි 🤗




    මම මේකෙ දාපු පරන එකක්. ඒකත් කැමති උන් බලල ගන්න දෙයක් තියේනම් ගනින්

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1873624

    Karana pakak 1 Meter durin indan karapiya. :eek:
     

    BadBlueGenius

    Well-known member
  • Jun 11, 2014
    5,559
    6,539
    113
    badunam ghnne ne bn. Mama oya subject ekata aluth. Slowt fun tmai itin. Blnna ona
    tractor එක පදින්න කලින්
    ඉර දිහාට හැරිලා හතරපාරක් සුර්ය නමස්කාරය කරන්න ඕන .

    ඔය කලින් දාල comment එකගැන කියනවනම් මචං .
    කෙල්ලොන්ගේ mood එක වෙනස් වෙනවා දවසින් දවස .
    සමහර දවස් වල දර පලාගෙන පලාගෙන යන්න ඕන .
    සමහර දවස්වල nice and slow කරන්න ඕන .
    අද උබ දාන move එකකට පට්ටම කැමති උනත්
    හෙට කෙල්ල ඒකට පොඩ්ඩක්වත් කැමති නොවෙන්න
    ඉඩ තියෙනවා .
    අනිත් වැදගත්ම කරුණ තමයි උබ හදෙන් කෑල්ලක් ගෙනත් දුන්නත්
    ගැණු එකෙන් සන්තර්පණය වෙයි කියල කවදාවත් හිතන්න එපා .
    ඒක නිසා උබ උබේ fun එක ගනින් .
     

    Evolution X

    Well-known member
  • May 16, 2014
    1,167
    420
    83
    උඩරට
    tractor එක පදින්න කලින්
    ඉර දිහාට හැරිලා හතරපාරක් සුර්ය නමස්කාරය කරන්න ඕන .

    ඔය කලින් දාල comment එකගැන කියනවනම් මචං .
    කෙල්ලොන්ගේ mood එක වෙනස් වෙනවා දවසින් දවස .
    සමහර දවස් වල දර පලාගෙන පලාගෙන යන්න ඕන .
    සමහර දවස්වල nice and slow කරන්න ඕන .
    අද උබ දාන move එකකට පට්ටම කැමති උනත්
    හෙට කෙල්ල ඒකට පොඩ්ඩක්වත් කැමති නොවෙන්න
    ඉඩ තියෙනවා .
    අනිත් වැදගත්ම කරුණ තමයි උබ හදෙන් කෑල්ලක් ගෙනත් දුන්නත්


    ගැණු එකෙන් සන්තර්පණය වෙයි කියල කවදාවත් හිතන්න එපා .
    ඒක නිසා උබ උබේ fun එක ගනින් .


    ඒකනම් ආය කියන්න දෙයක් නෑ බන්. 100% හරි. මොක කරත් උන් දවස් 30ට 30විදියක්
     

    Dishta Didin

    Well-known member
  • Dec 4, 2015
    4,416
    1,411
    113
    tractor එක පදින්න කලින්
    ඉර දිහාට හැරිලා හතරපාරක් සුර්ය නමස්කාරය කරන්න ඕන .

    ඔය කලින් දාල comment එකගැන කියනවනම් මචං .
    කෙල්ලොන්ගේ mood එක වෙනස් වෙනවා දවසින් දවස .
    සමහර දවස් වල දර පලාගෙන පලාගෙන යන්න ඕන .
    සමහර දවස්වල nice and slow කරන්න ඕන .
    අද උබ දාන move එකකට පට්ටම කැමති උනත්
    හෙට කෙල්ල ඒකට පොඩ්ඩක්වත් කැමති නොවෙන්න
    ඉඩ තියෙනවා .
    අනිත් වැදගත්ම කරුණ තමයි උබ හදෙන් කෑල්ලක් ගෙනත් දුන්නත්
    ගැණු එකෙන් සන්තර්පණය වෙයි කියල කවදාවත් හිතන්න එපා .
    ඒක නිසා උබ උබේ fun එක ගනින් .

    ඒකනම් ආය කියන්න දෙයක් නෑ බන්. 100% හරි. මොක කරත් උන් දවස් 30ට 30විදියක්

    මේ සියල්ල නැවත නැවතත් තහවුරු කරනුයේ කෙල්ලන්ට ළංවීම තාවකාලික සැපයක් පමණක් වන අතර,
    අර්ථයකින් තොර කාලය, ධනය, සැනසීම කා දමන දෙයක් බවයි. :)
     

    Evolution X

    Well-known member
  • May 16, 2014
    1,167
    420
    83
    උඩරට
    මේ සියල්ල නැවත නැවතත් තහවුරු කරනුයේ කෙල්ලන්ට ළංවීම තාවකාලික සැපයක් පමණක් වන අතර,
    අර්ථයකින් තොර කාලය, ධනය, සැනසීම කා දමන දෙයක් බවයි. :)

    Athuwat be nethuwat be
     
    • Like
    Reactions: Dishta Didin

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මේ සියල්ල නැවත නැවතත් තහවුරු කරනුයේ කෙල්ලන්ට ළංවීම තාවකාලික සැපයක් පමණක් වන අතර,
    අර්ථයකින් තොර කාලය, ධනය, සැනසීම කා දමන දෙයක් බවයි. :)



    onama deyak onawata wada epa kiyana eka oluwe thiyan balance eke shape eke limit eke karahama awulak wenne naha
     
    • Like
    Reactions: Dishta Didin

    hkkasun

    Well-known member
  • Oct 19, 2014
    1,137
    398
    83
    යටිපතුල් උඩ 👣
    මම ආසම දෙයක් කියන්නම් ඉස්සර ඉදන්. ඉස්සර කෙල්ල එක්ක බොක්ස් ගිහින් කෙල්ලව මගේ ඔඩොක්කුවට අරන් ඒකිගේ තන් දෙක එක අතකින් තද කරන් එක තනයක් මිරිකන ගමන් අනිත් අතින් චූ පැටියා ( කෙල්ල කියන නම ඒකට) අත ගගා කෙල්ලගේ බෙල්ල පිටිපස්සෙන් කිස් කර කර බෙල්ල හරවන් තොල් කිස් කර කර ගත්ත ආතල් එකට අදටත් ආසයි