ghanna kalin hodata diwa danwa.... stimulate krnna..passe scene eka krnwa
පලවෙනි පාර දිව දාන්න කට ලං කරද්දිම හෙන අවුල් සැරක් වගේ ආව. එහෙමම ශේප් එකේ ඒ වැඩේ අතෑරල දැම්ම.
ghanna kalin hodata diwa danwa.... stimulate krnna..passe scene eka krnwa
පලවෙනි පාර දිව දාන්න කට ලං කරද්දිම හෙන අවුල් සැරක් වගේ ආව. එහෙමම ශේප් එකේ ඒ වැඩේ අතෑරල දැම්ම.
ekata issella athin form karala inna ona, ita wada hodai pussy eka allanne enthuwa mola naggala ganna eka
ekaparatama diwa danna yana eka case.
ඔව් දැන්නම් වැඩේ ටිකක් හුරු නිසා අවුලක් නෑ. මුලින් කරන ටික සෑහෙන්න වැදගත්. අනික තමයි speed එක. එක දිගට speed ගහන්න පුලුවන්නම් partner satisfi කරන්න ලේසී
tho hithuwada machine ekak kiyala speed eke gahann,
mata penne uba badu pot wala badu gahan ekek wenna athi.
kellekta speed eke gahala badu yawana eka satis kiyanna epa ban.
kella mentally physically satis wenna sex karanna igena ganin, ehema unahama kello pana arala appita love karanne
badunam ghnne ne bn. Mama oya subject ekata aluth. Slowt fun tmai itin. Blnna ona
මුලින්ම කියන්නම් මේක 18+පොඩි උන් පලයවු
හොරෙන් බලන උන් අවුලක් නෑ
මේකයි සීන් එක. උබල ආතල් ගද්දි (කෙල්ලො එක්ක) පාවිච්චි කරන දේවල්, ඉරියව්, එක එක උපක්රම (tricks) සතුට වැඩි කරන ක්රම. ආවේනික දේවල් තමන් හොයාගත්ත දේවල් කාගෙන් හරි අහගත්ත හරි කමක් නෑ., හැබැයි වැඩේ කරල බලල සාර්තක දේවල් මේකෙ දාපල්ලා. අනිත් උන්ටත් ඒකෙන් වැඩක් ගන්න පුලුවන් කියල හිතෙනවනම්. දැන් මේකෙ වැලලෙන්න එන්න එපා සාරදර්මයි සංස්කෘතියයි කියාගෙන. එහෙම උන් මේක බලල රිප්ලයි නොකරම පලයවු. ගොන් ආතල් දෙන්නත් එපා.
හුදෙක්ම මේකෙ අරමුන තමන් කරන දෙයක් තවත් සාර්තක කරගන්න එක වගෙම දැනුම වැඩි කරගැනීම. සෙක්ස් කිවුවම අමුතු එකක් කියල බලන උන් මේක බලන්නත් එපා.
හුදෙක් විනෝදය හෝ සතුට උදෙසා පමනි
මම මේකෙ දාපු පරන එකක්. ඒකත් කැමති උන් බලල ගන්න දෙයක් තියේනම් ගනින්
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1873624

tractor එක පදින්න කලින්badunam ghnne ne bn. Mama oya subject ekata aluth. Slowt fun tmai itin. Blnna ona
tractor එක පදින්න කලින්
ඉර දිහාට හැරිලා හතරපාරක් සුර්ය නමස්කාරය කරන්න ඕන .
ඔය කලින් දාල comment එකගැන කියනවනම් මචං .
කෙල්ලොන්ගේ mood එක වෙනස් වෙනවා දවසින් දවස .
සමහර දවස් වල දර පලාගෙන පලාගෙන යන්න ඕන .
සමහර දවස්වල nice and slow කරන්න ඕන .
අද උබ දාන move එකකට පට්ටම කැමති උනත්
හෙට කෙල්ල ඒකට පොඩ්ඩක්වත් කැමති නොවෙන්න
ඉඩ තියෙනවා .
අනිත් වැදගත්ම කරුණ තමයි උබ හදෙන් කෑල්ලක් ගෙනත් දුන්නත්
ගැණු එකෙන් සන්තර්පණය වෙයි කියල කවදාවත් හිතන්න එපා .
ඒක නිසා උබ උබේ fun එක ගනින් .
tractor එක පදින්න කලින්
ඉර දිහාට හැරිලා හතරපාරක් සුර්ය නමස්කාරය කරන්න ඕන .
ඔය කලින් දාල comment එකගැන කියනවනම් මචං .
කෙල්ලොන්ගේ mood එක වෙනස් වෙනවා දවසින් දවස .
සමහර දවස් වල දර පලාගෙන පලාගෙන යන්න ඕන .
සමහර දවස්වල nice and slow කරන්න ඕන .
අද උබ දාන move එකකට පට්ටම කැමති උනත්
හෙට කෙල්ල ඒකට පොඩ්ඩක්වත් කැමති නොවෙන්න
ඉඩ තියෙනවා .
අනිත් වැදගත්ම කරුණ තමයි උබ හදෙන් කෑල්ලක් ගෙනත් දුන්නත්
ගැණු එකෙන් සන්තර්පණය වෙයි කියල කවදාවත් හිතන්න එපා .
ඒක නිසා උබ උබේ fun එක ගනින් .
ඒකනම් ආය කියන්න දෙයක් නෑ බන්. 100% හරි. මොක කරත් උන් දවස් 30ට 30විදියක්

මේ සියල්ල නැවත නැවතත් තහවුරු කරනුයේ කෙල්ලන්ට ළංවීම තාවකාලික සැපයක් පමණක් වන අතර,
අර්ථයකින් තොර කාලය, ධනය, සැනසීම කා දමන දෙයක් බවයි.![]()
මේ සියල්ල නැවත නැවතත් තහවුරු කරනුයේ කෙල්ලන්ට ළංවීම තාවකාලික සැපයක් පමණක් වන අතර,
අර්ථයකින් තොර කාලය, ධනය, සැනසීම කා දමන දෙයක් බවයි.![]()
onama deyak onawata wada epa kiyana eka oluwe thiyan balance eke shape eke limit eke karahama awulak wenne naha