ඇත්දැකීම් හුවමාරු කරගන්න කැමති උන් වරෙවු

Evolution X

Well-known member
  • May 16, 2014
    1,167
    420
    83
    උඩරට
    ඇත්දැකීම් හුවමාරු කරගන්න කැමති උන් වරෙවු

    මුලින්ම කියන්නම් මේක 18+ 😁 පොඩි උන් පලයවු 🤪
    හොරෙන් බලන උන් අවුලක් නෑ 😂

    මේකයි සීන් එක. උබල ආතල් ගද්දි (කෙල්ලො එක්ක) පාවිච්චි කරන දේවල්, ඉරියව්, එක එක උපක්‍රම (tricks) සතුට වැඩි කරන ක්‍රම. ආවේනික දේවල් තමන් හොයාගත්ත දේවල් කාගෙන් හරි අහගත්ත හරි කමක් නෑ., හැබැයි වැඩේ කරල බලල සාර්තක දේවල් මේකෙ දාපල්ලා. අනිත් උන්ටත් ඒකෙන් වැඩක් ගන්න පුලුවන් කියල හිතෙනවනම්. දැන් මේකෙ වැලලෙන්න එන්න එපා සාරදර්මයි සංස්කෘතියයි කියාගෙන. එහෙම උන් මේක බලල රිප්ලයි නොකරම පලයවු. ගොන් ආතල් දෙන්නත් එපා.
    හුදෙක්ම මේකෙ අරමුන තමන් කරන දෙයක් තවත් සාර්තක කරගන්න එක වගෙම දැනුම වැඩි කරගැනීම. සෙක්ස් කිවුවම අමුතු එකක් කියල බලන උන් මේක බලන්නත් එපා.
    හුදෙක් විනෝදය හෝ සතුට උදෙසා පමනි 🤗




    මම මේකෙ දාපු පරන එකක්. ඒකත් කැමති උන් බලල ගන්න දෙයක් තියේනම් ගනින්

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1873624
     
    Last edited:

    Moon Knight

    Well-known member
  • Aug 26, 2015
    900
    101
    63
    Earth
    dog ස්ටයිල් එක කරන ගමන් පුකට අතින් ගගහා අස්සයා පදිනවා
     

    Dishta Didin

    Well-known member
  • Dec 4, 2015
    4,416
    1,411
    113
    සාරදර්මයි සංස්කෘතියයි :angry:

    සෙක්ස් කිවුවම අමුතු එකක් තමා :angry: කොච්චර අමුතුද ඒක :angry:
     

    Evolution X

    Well-known member
  • May 16, 2014
    1,167
    420
    83
    උඩරට
    සාරදර්මයි සංස්කෘතියයි :angry:

    සෙක්ස් කිවුවම අමුතු එකක් තමා :angry: කොච්චර අමුතුද ඒක :angry:

    අන්න හරි. ඒ අමුත්ත හරියට තේරුම් අරන් හරියට විදින්න එකෙක් කියන දෙයක් තව එකෙක්ට වැදගත් වෙන්න පුලුවන්. එහෙම නේද
     

    Dishta Didin

    Well-known member
  • Dec 4, 2015
    4,416
    1,411
    113
    අන්න හරි. ඒ අමුත්ත හරියට තේරුම් අරන් හරියට විදින්න එකෙක් කියන දෙයක් තව එකෙක්ට වැදගත් වෙන්න පුලුවන්. එහෙම නේද

    :angry:
     

    Evolution X

    Well-known member
  • May 16, 2014
    1,167
    420
    83
    උඩරට
    පලවෙනි පාර හරියට හොයාගෙන දාගන්න බැරුව අසරන උන මන් වගේ තවත් උන් සිටීද. 🤪
    පලවෙනි නෙවෙයි ඒක හරියටම හුරු වෙනකන් අමාරුයි තමා
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    පලවෙනි පාර හරියට හොයාගෙන දාගන්න බැරුව අසරන උන මන් වගේ තවත් උන් සිටීද. ��
    පලවෙනි නෙවෙයි ඒක හරියටම හුරු වෙනකන් අමාරුයි තමා


    1st night seen eka,

    hoyaganna beri seen ekak une ne, habai ridena seen ekak nisa 1st night atharala environment change karala ( hotel eka ) lubricant use karanna una

    marry karannna kalin seen wenama kiyannam
     

    Evolution X

    Well-known member
  • May 16, 2014
    1,167
    420
    83
    උඩරට
    1st night seen eka,

    hoyaganna beri seen ekak une ne, habai ridena seen ekak nisa 1st night atharala environment change karala ( hotel eka ) lubricant use karanna una

    marry karannna kalin seen wenama kiyannam

    මගෙ පලවෙනි night එකේ මම first time උනාට partner ට සෑහෙන්න experience තිබ්බ. Common missionary position එකට තමයි පටම් ගත්තෙ. මට හුරු නෑ මෙලෝ දෙයක්. මම දාන්න බැරුව උඩ පහල කරද්දි partner හරි තැනින් තිබ්බ. ඊට පස්සෙ පොඩ්ඩක් වෙලා කරද්දි ඒ තරම් හිරත් නෑ. ඒ වගේම මට ටිකක් ඒ position එක අවුල්. ඒ කියන්නෙ හරිම විදියට නෙවෙයි ඉදල තියෙන්නෙ. ඒක තේරෙන්නෙ දැන්. පස්සෙ doggy පටන් ගත්ත. අන්න ඒක පට්ට.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මගෙ පලවෙනි night එකේ මම first time උනාට partner ට සෑහෙන්න experience තිබ්බ. Common missionary position එකට තමයි පටම් ගත්තෙ. මට හුරු නෑ මෙලෝ දෙයක්. මම දාන්න බැරුව උඩ පහල කරද්දි partner හරි තැනින් තිබ්බ. ඊට පස්සෙ පොඩ්ඩක් වෙලා කරද්දි ඒ තරම් හිරත් නෑ. ඒ වගේම මට ටිකක් ඒ position එක අවුල්. ඒ කියන්නෙ හරිම විදියට නෙවෙයි ඉදල තියෙන්නෙ. ඒක තේරෙන්නෙ දැන්. පස්සෙ doggy පටන් ගත්ත. අන්න ඒක පට්ට.

    A HUTHTHO UBA BANDE DAARA BADUWAKDA