ඇන්ටිකෙනෙක් නිසා බදින්න වෙන්නේ නැහැ!

vindi19

Well-known member
  • Mar 26, 2015
    1,700
    1,789
    113
    Ja-ela
    picture.php
     

    mahagedaralaga

    Well-known member
  • Feb 12, 2008
    1,023
    167
    63
    NEW YORK
    මුලින්ම සමාවෙන්න ඕනේ ෆේක් එකක් හදන් ආවට..මේවා ඔරිජිනල් එකෙන් කියන්න බැහැ!ෆේක් එකකින් ආවා කියලා මේක තවත් අසහන ත්‍රෙඩ් එකක් නෙවේ මචන්ලා!ප්‍රශ්න ගොඩක් උන නිසා හිත නිදහස් වෙන්නත් එක්ක මේකේ දාන්න හිතුවේ!

    අනේ මන්දා කොහෙන් පටන් ගන්නද කියලා!අහ්හ් හරි!මේකයි මචන්ලා සිද්දිය අපේ තාත්තා බිස්නස් කරනවා,අම්මා ටීචර් කෙනෙක්[දැන් පෙන්ෂන්]...අපේ අම්මගේ හොදම යාලුවෙක් ඉන්නවා!!ඒ ඇන්ටි මට අම්මටත් වඩා ෆිට්!ඒ අන්කල් ඇක්සිඩන්ට් වෙලා මැරුණා!ඒ නිසා නිතරම අපේ ගෙදර ඉන්නේ!!කන්නේ බොන්නේ එකට, ට්‍රිප් එකත් ගියත් එනවා!!අපේ අම්මත් කියලා තියෙන්නේ මෙහෙ ඇවිත් දිගටම ඉන්න ගෙදර තනියම ඉන්නේ නැතිව කියලා!එයාට දුවලා දෙන්නෙක් ඉන්නවා දෙන්නම ස්ටඩිස් වලට රට!

    දැන් ප්‍රශ්නේ මේකයි බන්....සල්ලි තිබ්බා,අම්මලත් සල්ලි පස්සෙම ගියා මම නන්නත්තාර උනා!!සෙල්ලමෙන්ම හිටියා!දැන් වයස 20යි!මුලින්ම සීන් එක පටන් ගත්තේ 10වසරේදී!ඔය කාලෙටනේ විසේ ගහන්නේ!!අර ඇන්ටිත් හරියටම Nirdha Uyanhewa වගේ..පට්ටම කද,මස් ගොඩක්!

    හිතපන්කෝ හිතින් මගේ සිල් බිදුනා!!පොඩි පොඩි සින් පටන් ගත්තා!!අන්තිමට 10/11 වසර වෙනකන්ම අතේ ගහලත් දුන්නා!!පොඩි කොල්ලෝ කැමති අන්ටිලටනේ!

    A/L කාලේ වෙනකොට ලොකු ලොකු සීන් පටන් ගත්තා!!අන්කලුත් නැති නිසා මම වරදක් විදියට දැක්කේ නැහැ..ඇන්ටිත් මට පට්ට ආදරෙයි!පස්සේ පස්සේ සීන් එක වැඩි උනා!මුලින්ම මම යාලු වෙලා හිටිය කෙල්ලට බැනලා විස්තර කියලා තිබ්බා...අහිංසක කෙල්ලෙක්..මට ගොඩක් ලව් එකෙන් හිටියේ!!මට ඒක දැන ගත්තට පස්සේ මාරම මල!!මම එත් මුකුත් ඇක්ෂන් එකක් ගත්තේ නැහැ....ඒත් මේ ලගදි ඉදන් සීමාවට වඩා දේවල් සිද්ද වෙන්න පටන් ගත්තා!!ලගදි මම කෙල්ලෙක් එක්කන් ගෙදරට ආවා!!ආවත් හැසිරෙන්නේ අමුතු විදිහකට බ්‍රා එකක් වත් අදින්නේ නැතුව මගේ ලග අමුතු විදිහට ඉන්නේ!!ඒ ආපු කෙල්ලටත් සැක හිතුනා!!ඒකත් එහෙමම නැවතුනා!!මම පස්සේ බැරිම තැන ඇන්ටිට කිව්වා,අපි අතර වෙච්ච දේවල් ඉවරයි,දැන් මට මගේ පාඩුවේ ඉන්න දෙන්න කියලා!මම ඔයාට මැරෙනකම්ම ජිවත් වෙන්න ඕනේ සල්ලිත් දෙන්නම් කිව්වා!එතකොට මේකි කියනවා එයා මැරෙනකම් ඉන්නලු මට බදින්න!!ඒකිට දැන් 43ක් මැරෙන්න තව කොච්චර කල් යයිද?මම අම්මටත් කිව්වා,ඇන්ටි හැම වෙලේම මෙහෙ ඉන්නේ ඇයි කියලා!!අම්මත් ගණන් ගන්නේ නැහැ හොදම යාළුවා නිසා!මට ඇත්ත විස්තරේ කියන්න බැහැ මාව මරයි!

    දැන් මේ සතියේ අම්මා අදුරන කෙනෙක්ගේ දුවෙක් මට සෙට් කරන්න යන්නේ!මට බය මේකටත් මොනා හරි කරයි කියලා!!මාව බය කරගෙන තියෙන්නේ,අම්මලාට කියනවා කියලා.මේකිට ඕනේ සල්ලිත් නෙවේ!මෙකි මැරෙන්න තව අවුරුදු 20ක් වත් යයි!මම කරපු මෝඩ වැඩක් කියලා හිතෙනවා!!
    මට මේක නවත්ත ගන්න විදිහක් කියපල්ලකෝ බන්..මට රෑට නින්දකුත් නැහැ...අම්මලාටත් වෙනස් තේරිලා!!හදිස්සියෙවත් අම්මා දැන ගත්තොත් පපුව පැලෙයි!!

    දිග වැඩි උනත් ලිව්වා!!දැන් නම් හිතට ටිකක් හොදයි!


    Reactions:Rockstar Athelete, **cut, mag123 and 1 other person
     
    • Haha
    Reactions: Master malli

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    ඇන්ටිකෙනෙක් නිසා බදින්න වෙන්නේ නැහැ!

    *
    *
    *
    *
    *

    මුලින්ම සමාවෙන්න ඕනේ ෆේක් එකක් හදන් ආවට..මේවා ඔරිජිනල් එකෙන් කියන්න බැහැ!ෆේක් එකකින් ආවා කියලා මේක තවත් අසහන ත්‍රෙඩ් එකක් නෙවේ මචන්ලා!ප්‍රශ්න ගොඩක් උන නිසා හිත නිදහස් වෙන්නත් එක්ක මේකේ දාන්න හිතුවේ!

    අනේ මන්දා කොහෙන් පටන් ගන්නද කියලා!අහ්හ් හරි!මේකයි මචන්ලා සිද්දිය අපේ තාත්තා බිස්නස් කරනවා,අම්මා ටීචර් කෙනෙක්[දැන් පෙන්ෂන්]...අපේ අම්මගේ හොදම යාලුවෙක් ඉන්නවා!!ඒ ඇන්ටි මට අම්මටත් වඩා ෆිට්!ඒ අන්කල් ඇක්සිඩන්ට් වෙලා මැරුණා!ඒ නිසා නිතරම අපේ ගෙදර ඉන්නේ!!කන්නේ බොන්නේ එකට, ට්‍රිප් එකත් ගියත් එනවා!!අපේ අම්මත් කියලා තියෙන්නේ මෙහෙ ඇවිත් දිගටම ඉන්න ගෙදර තනියම ඉන්නේ නැතිව කියලා!එයාට දුවලා දෙන්නෙක් ඉන්නවා දෙන්නම ස්ටඩිස් වලට රට!

    දැන් ප්‍රශ්නේ මේකයි බන්....සල්ලි තිබ්බා,අම්මලත් සල්ලි පස්සෙම ගියා මම නන්නත්තාර උනා!!සෙල්ලමෙන්ම හිටියා!දැන් වයස 20යි!මුලින්ම සීන් එක පටන් ගත්තේ 10වසරේදී!ඔය කාලෙටනේ විසේ ගහන්නේ!!අර ඇන්ටිත් හරියටම Nirdha Uyanhewa වගේ..පට්ටම කද,මස් ගොඩක්!

    හිතපන්කෝ හිතින් මගේ සිල් බිදුනා!!පොඩි පොඩි සින් පටන් ගත්තා!!අන්තිමට 10/11 වසර වෙනකන්ම අතේ ගහලත් දුන්නා!!පොඩි කොල්ලෝ කැමති අන්ටිලටනේ!

    A/L කාලේ වෙනකොට ලොකු ලොකු සීන් පටන් ගත්තා!!අන්කලුත් නැති නිසා මම වරදක් විදියට දැක්කේ නැහැ..ඇන්ටිත් මට පට්ට ආදරෙයි!පස්සේ පස්සේ සීන් එක වැඩි උනා!මුලින්ම මම යාලු වෙලා හිටිය කෙල්ලට බැනලා විස්තර කියලා තිබ්බා...අහිංසක කෙල්ලෙක්..මට ගොඩක් ලව් එකෙන් හිටියේ!!මට ඒක දැන ගත්තට පස්සේ මාරම මල!!මම එත් මුකුත් ඇක්ෂන් එකක් ගත්තේ නැහැ....ඒත් මේ ලගදි ඉදන් සීමාවට වඩා දේවල් සිද්ද වෙන්න පටන් ගත්තා!!ලගදි මම කෙල්ලෙක් එක්කන් ගෙදරට ආවා!!ආවත් හැසිරෙන්නේ අමුතු විදිහකට බ්‍රා එකක් වත් අදින්නේ නැතුව මගේ ලග අමුතු විදිහට ඉන්නේ!!ඒ ආපු කෙල්ලටත් සැක හිතුනා!!ඒකත් එහෙමම නැවතුනා!!මම පස්සේ බැරිම තැන ඇන්ටිට කිව්වා,අපි අතර වෙච්ච දේවල් ඉවරයි,දැන් මට මගේ පාඩුවේ ඉන්න දෙන්න කියලා!මම ඔයාට මැරෙනකම්ම ජිවත් වෙන්න ඕනේ සල්ලිත් දෙන්නම් කිව්වා!එතකොට මේකි කියනවා එයා මැරෙනකම් ඉන්නලු මට බදින්න!!ඒකිට දැන් 43ක් මැරෙන්න තව කොච්චර කල් යයිද?මම අම්මටත් කිව්වා,ඇන්ටි හැම වෙලේම මෙහෙ ඉන්නේ ඇයි කියලා!!අම්මත් ගණන් ගන්නේ නැහැ හොදම යාළුවා නිසා!මට ඇත්ත විස්තරේ කියන්න බැහැ මාව මරයි!

    දැන් මේ සතියේ අම්මා අදුරන කෙනෙක්ගේ දුවෙක් මට සෙට් කරන්න යන්නේ!මට බය මේකටත් මොනා හරි කරයි කියලා!!මාව බය කරගෙන තියෙන්නේ,අම්මලාට කියනවා කියලා.මේකිට ඕනේ සල්ලිත් නෙවේ!මෙකි මැරෙන්න තව අවුරුදු 20ක් වත් යයි!මම කරපු මෝඩ වැඩක් කියලා හිතෙනවා!!
    මට මේක නවත්ත ගන්න විදිහක් කියපල්ලකෝ බන්..මට රෑට නින්දකුත් නැහැ...අම්මලාටත් වෙනස් තේරිලා!!හදිස්සියෙවත් අම්මා දැන ගත්තොත් පපුව පැලෙයි!!

    දිග වැඩි උනත් ලිව්වා!!දැන් නම් හිතට ටිකක් හොදයි!

    දැන් උබ බැන්දද ඇන්ටිව
     

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    ඇන්ටිකෙනෙක් නිසා බදින්න වෙන්නේ නැහැ!

    *
    *
    *
    *
    *

    මුලින්ම සමාවෙන්න ඕනේ ෆේක් එකක් හදන් ආවට..මේවා ඔරිජිනල් එකෙන් කියන්න බැහැ!ෆේක් එකකින් ආවා කියලා මේක තවත් අසහන ත්‍රෙඩ් එකක් නෙවේ මචන්ලා!ප්‍රශ්න ගොඩක් උන නිසා හිත නිදහස් වෙන්නත් එක්ක මේකේ දාන්න හිතුවේ!

    අනේ මන්දා කොහෙන් පටන් ගන්නද කියලා!අහ්හ් හරි!මේකයි මචන්ලා සිද්දිය අපේ තාත්තා බිස්නස් කරනවා,අම්මා ටීචර් කෙනෙක්[දැන් පෙන්ෂන්]...අපේ අම්මගේ හොදම යාලුවෙක් ඉන්නවා!!ඒ ඇන්ටි මට අම්මටත් වඩා ෆිට්!ඒ අන්කල් ඇක්සිඩන්ට් වෙලා මැරුණා!ඒ නිසා නිතරම අපේ ගෙදර ඉන්නේ!!කන්නේ බොන්නේ එකට, ට්‍රිප් එකත් ගියත් එනවා!!අපේ අම්මත් කියලා තියෙන්නේ මෙහෙ ඇවිත් දිගටම ඉන්න ගෙදර තනියම ඉන්නේ නැතිව කියලා!එයාට දුවලා දෙන්නෙක් ඉන්නවා දෙන්නම ස්ටඩිස් වලට රට!

    දැන් ප්‍රශ්නේ මේකයි බන්....සල්ලි තිබ්බා,අම්මලත් සල්ලි පස්සෙම ගියා මම නන්නත්තාර උනා!!සෙල්ලමෙන්ම හිටියා!දැන් වයස 20යි!මුලින්ම සීන් එක පටන් ගත්තේ 10වසරේදී!ඔය කාලෙටනේ විසේ ගහන්නේ!!අර ඇන්ටිත් හරියටම Nirdha Uyanhewa වගේ..පට්ටම කද,මස් ගොඩක්!

    හිතපන්කෝ හිතින් මගේ සිල් බිදුනා!!පොඩි පොඩි සින් පටන් ගත්තා!!අන්තිමට 10/11 වසර වෙනකන්ම අතේ ගහලත් දුන්නා!!පොඩි කොල්ලෝ කැමති අන්ටිලටනේ!

    A/L කාලේ වෙනකොට ලොකු ලොකු සීන් පටන් ගත්තා!!අන්කලුත් නැති නිසා මම වරදක් විදියට දැක්කේ නැහැ..ඇන්ටිත් මට පට්ට ආදරෙයි!පස්සේ පස්සේ සීන් එක වැඩි උනා!මුලින්ම මම යාලු වෙලා හිටිය කෙල්ලට බැනලා විස්තර කියලා තිබ්බා...අහිංසක කෙල්ලෙක්..මට ගොඩක් ලව් එකෙන් හිටියේ!!මට ඒක දැන ගත්තට පස්සේ මාරම මල!!මම එත් මුකුත් ඇක්ෂන් එකක් ගත්තේ නැහැ....ඒත් මේ ලගදි ඉදන් සීමාවට වඩා දේවල් සිද්ද වෙන්න පටන් ගත්තා!!ලගදි මම කෙල්ලෙක් එක්කන් ගෙදරට ආවා!!ආවත් හැසිරෙන්නේ අමුතු විදිහකට බ්‍රා එකක් වත් අදින්නේ නැතුව මගේ ලග අමුතු විදිහට ඉන්නේ!!ඒ ආපු කෙල්ලටත් සැක හිතුනා!!ඒකත් එහෙමම නැවතුනා!!මම පස්සේ බැරිම තැන ඇන්ටිට කිව්වා,අපි අතර වෙච්ච දේවල් ඉවරයි,දැන් මට මගේ පාඩුවේ ඉන්න දෙන්න කියලා!මම ඔයාට මැරෙනකම්ම ජිවත් වෙන්න ඕනේ සල්ලිත් දෙන්නම් කිව්වා!එතකොට මේකි කියනවා එයා මැරෙනකම් ඉන්නලු මට බදින්න!!ඒකිට දැන් 43ක් මැරෙන්න තව කොච්චර කල් යයිද?මම අම්මටත් කිව්වා,ඇන්ටි හැම වෙලේම මෙහෙ ඉන්නේ ඇයි කියලා!!අම්මත් ගණන් ගන්නේ නැහැ හොදම යාළුවා නිසා!මට ඇත්ත විස්තරේ කියන්න බැහැ මාව මරයි!

    දැන් මේ සතියේ අම්මා අදුරන කෙනෙක්ගේ දුවෙක් මට සෙට් කරන්න යන්නේ!මට බය මේකටත් මොනා හරි කරයි කියලා!!මාව බය කරගෙන තියෙන්නේ,අම්මලාට කියනවා කියලා.මේකිට ඕනේ සල්ලිත් නෙවේ!මෙකි මැරෙන්න තව අවුරුදු 20ක් වත් යයි!මම කරපු මෝඩ වැඩක් කියලා හිතෙනවා!!
    මට මේක නවත්ත ගන්න විදිහක් කියපල්ලකෝ බන්..මට රෑට නින්දකුත් නැහැ...අම්මලාටත් වෙනස් තේරිලා!!හදිස්සියෙවත් අම්මා දැන ගත්තොත් පපුව පැලෙයි!!

    දිග වැඩි උනත් ලිව්වා!!දැන් නම් හිතට ටිකක් හොදයි!

    ඇන්ටි මැරුනද බං
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,018
    21,233
    113
    pissu kora
    kohhomada mata mee thread eka miss wune
    ada thama kiyuwee