ඇන්ටිලා අක්කලා මිස්ලා

BigWillJrCock

Member
Mar 9, 2019
404
43
0
Colombo
ඇන්ටිලා අක්කලා මිස්ලා

කිරියේ ඉන්න ඒවුන්‌ෙගේ හිත්වල තිබුණ ඇන්ටිලා මිස්ලා අක්කලා ගැන අදහස් දාපල්ලා....සහ ඇන්ටිලා අක්කලා මිස්ලලත් ඒක්ක ඩිස්ටි ඩිඩින් කරපු අත්දැකීම් දාපල්ලා....‌ෙසෙයා කරපලාල අනිත් ඒවුන්ගේ දැනුමට.....තැක්ස්....:lol::lol::lol::lol::nerd::no::lol::lol::lol:
 

missaka86

Well-known member
  • Mar 13, 2017
    1,584
    886
    113
    Aunty kenekge ekak nam thiyenwa
    Eth eka gana Mama Dan duk wenawa
    Mokada mam mage hodama yaluwekta
    Drohi una kiyala hithenawa,
    Owa krna Kota hodayi eth passe thamayi
    Charter
     

    blue_in_rio

    Well-known member
  • කිරියේ ඉන්න ඒවුන්‌ෙගේ හිත්වල තිබුණ ඇන්ටිලා මිස්ලා අක්කලා ගැන අදහස් දාපල්ලා....සහ ඇන්ටිලා අක්කලා මිස්ලලත් ඒක්ක ඩිස්ටි ඩිඩින් කරපු අත්දැකීම් දාපල්ලා....‌ෙසෙයා කරපලාල අනිත් ඒවුන්ගේ දැනුමට.....තැක්ස්....:lol::lol::lol::lol::nerd::no::lol::lol::lol:

    Aunty kenekge ekak nam thiyenwa
    Eth eka gana Mama Dan duk wenawa
    Mokada mam mage hodama yaluwekta
    Drohi una kiyala hithenawa,
    Owa krna Kota hodayi eth passe thamayi
    Charter




    විනාඩි තුනෙන් මෙච්චර දිග රිප්ලයි එකක් දීලනේ බොලේ :sorry::sorry::baffled:
     

    P o o L

    Member
    Jun 28, 2018
    6,310
    500
    0
    23
    in different countries around the world! ...
    කිරියේ ඉන්න ඒවුන්‌ෙගේ හිත්වල තිබුණ ඇන්ටිලා මිස්ලා අක්කලා ගැන අදහස් දාපල්ලා....සහ ඇන්ටිලා අක්කලා මිස්ලලත් ඒක්ක ඩිස්ටි ඩිඩින් කරපු අත්දැකීම් දාපල්ලා....‌ෙසෙයා කරපලාල අනිත් ඒවුන්ගේ දැනුමට.....තැක්ස්....:lol::lol::lol::lol::nerd::no::lol::lol::lol:

    :nerd::nerd::nerd:
     

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    වැඩේ වෙන විදිහා A ^ Z

    :shocked:

    වෙලාවක් තියද ? :sorry:

    ඔව්
    වෙලාවනම් තියෙනවා
    තැනකුයි ඇන්ටි කෙනෙකුයි සෙට්කරන් කියපන්කො :yes:
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    Aunty kenekge ekak nam thiyenwa
    Eth eka gana Mama Dan duk wenawa
    Mokada mam mage hodama yaluwekta
    Drohi una kiyala hithenawa,
    Owa krna Kota hodayi eth passe thamayi
    Charter


    ඔහුගේ මව
    ඔබේ සොඳුරිය
    වූ දා..


    එහෙම දෙයක්ද ?
    :baffled: