එහෙම seen නම් වෙනවා. Custom එකේ site එකේ ඕක නිතරම උනා.server eka off wela ati power cut nisa![]()
ow oka mama karannam kiyala query ekak gahanna athiනන්දයා ෆේස්බුක් බ්ලොක් කරන්න ගිහින්, එකත් බ්ලොක් කරන් ද දන්නේ නෑ බන්. ඕක ඔරකල් ෆොන්නයා නේ.
#OracleForeverow oka mama karannam kiyala query ekak gahanna athi#OracleForever

No..still downmama meka dakke 9.30am wage.. dan henam un hadagena athi apahu..
https://c.tenor.com/MIFGycPZ5X4AAAAd/gotabaya-mahinda-rajapaksa.giමිරිහානේ ඉදන් ඕකා දැන් ඌ තමා හොදටම කරේ ගගා ඇති උගේ සයිට් එක බ්ලොක් කරන![]()