Undergraduate nan Educational Qualification eka danne mokak kiyalada ban??
danata thiyana qualification eka mama hithanne,e kiyanne A/L
Undergraduate nan Educational Qualification eka danne mokak kiyalada ban??
ගස් ගිනියා;17221754 said:mekata salli gannawa neda?matath mail ekak aawa.. Euro 39 gewanna oni kiwa.eththaada meka? un daala thibbe special offer kiyala hebei.








A/l pass wenna oneda? Karala tiyenna oneda?
Undergraduate nan Educational Qualification eka danne mokak kiyalada ban??

නැබුරුව කොයිතරම්ද කියනවනම් දන් ඉන්ධියානුවන්ට මෙයට අයදුම් ද කල නොහැක.....
ela

mcn a/l,o/l onamada?hotel work exp; thiyana ayata puluwanda?
![]()