එකෙන්ම මහින්දය අමුම් අමු හොරෙක්නෙ....නෙද්දකින් සුදුකොඩි හොරා මහින්දඔබාමා මහින්ද තරම් හොරෙක් නෙමේ...
![]()




එකෙන්ම මහින්දය අමුම් අමු හොරෙක්නෙ....නෙද්දකින් සුදුකොඩි හොරා මහින්දඔබාමා මහින්ද තරම් හොරෙක් නෙමේ...
![]()




පොනිමලාගෙ රෙප් අඩුවීමට බලපාන්නේ මේ වගෙ අසික්කිත කතා කීමෙන්ය ....නෙද්දකින් කාලකන්නියා

මුට රෙප් දුන්න පලවෙනිය වෙන්න ඇති![]()
mata godak rep labenawa. mama kalayak mata - rep denna kiyala illapu nisa thama dan - rep wadi wela thiyenne. 
dan me kiyapu eke thiyana asikkitha kathawa mokakda![]()

dan me kiyapu eke thiyana asikkitha kathawa mokakda![]()
හිටපිය ! අදට මගේ රෙප් ඉවරයි. තෝ මට -රෙප් දීල තිබ්බ. ඒකට මම කලගුණ සලකන්නම්![]()

but obama A rana viruwan ta , A hamudapathita Sudusu Thena dei.. A karapu Vira Kiriyawata Hariyanna obama A hema Ranaviruwektama Salakai.. Ape rate wage Sinhala Dahas ganak Marapu karunata, Pilleyanta KP ta Arakshawata dala Ballo wage karana Ekak nea neada A rana viruwo.. Nisi Thena Nisi Vidiyata Obama Dei,.. Ehema Unama Kisima weradi deyak wenne nea..


wel said bro....(perfectenamy)![]()
Palamu ponna kolu karaya menna.. kiuwane ban Pirimi wage weda Karamu kiyala.. hemadama Ohoma beane.. Api wage thoru Lagadi Ubala hari Podi gappi.. Oka thamai kiyanna wenne kamak nea.. den happy da..![]()
ado na ban mama ubata +rep ekak dennai giye,,,mata wardila ban disapprove wune....uba piligaththath nathath kamak na...ekai mama ubata PM kale


මොනවා උනත් ඔබාම කෙලෙහි ගුණ දන්න නිසා ජයග්රාහී හමුදා ප්රධානියාව හිරේදාන එකක් නම් නෑ
නියම රණවිරැවෙකුට වගේ සලකයි![]()









Uba waradda waradda Inna kota ane mehemath pon*ayek ekkane mama inne kiyala un yanawa.. ubata Ithin hariyanne Uba wage Gon po**ayek thamai.. paw ban Uba... 

