ඇමරිකාවේ හමුදාවේ ප්‍රධානියා මෙහෙම කියයි&

saduni2011

Member
Mar 10, 2011
129
15
0
Before take any action,
...think about your capability...
....probability of failing it...
... what will happen if you fail...

If you are intelligent/smart, you will not get in to trouble easily

THIS IS A LESSON FOR LIFE
 

saduni2011

Member
Mar 10, 2011
129
15
0
Before take any action,
...think about your capability...
....probability of failing it...
... what will happen if you fail...

If you are intelligent/smart, you will not get in to trouble easily

THIS IS A LESSON FOR LIFE

AND YOU WILL NOT GET INTO JAIL
 

mr.tikko

Member
Nov 19, 2010
1,699
399
0
කොකටත් දැන්ම ඔකව අල්ලල හිරෙ දැම්මොත් හොදයි..


සුන්න පොනිමල් දවසේ විහිලු සපයන්නා.


ඔබාම හැබැයි යුද්දෙ විකුන විකුන චන්ද තිබ්බෙ නැහැ. මම හිතන්නෙ. අනික ඇමරිකාවෙ යුද්ධ කරන්න හමුදාවක් ඉන්නව. එකේ අවසාන තීරණගන්නෙ ජනාධිපති.. හැබැයි එතීරණ ගන්නෙ ඉස්සරහට එන චන්දෙ බලල නෙවෙයි බුද්ධි තොරතුරු අනුව හොදම වෙලාව බලල.. ඒකට එක රටක් තියෙනව.. චන්දෙ පවත්වන දවස තීරණය කරන්නෙ යුද්ද තොරතුරු බලල.. හහ..


 

perfectenamy

Member
Feb 13, 2011
1,262
160
0
කොකටත් දැන්ම ඔකව අල්ලල හිරෙ දැම්මොත් හොදයි..


සුන්න පොනිමල් දවසේ විහිලු සපයන්නා.


ඔබාම හැබැයි යුද්දෙ විකුන විකුන චන්ද තිබ්බෙ නැහැ. මම හිතන්නෙ. අනික ඇමරිකාවෙ යුද්ධ කරන්න හමුදාවක් ඉන්නව. එකේ අවසාන තීරණගන්නෙ ජනාධිපති.. හැබැයි එතීරණ ගන්නෙ ඉස්සරහට එන චන්දෙ බලල නෙවෙයි බුද්ධි තොරතුරු අනුව හොදම වෙලාව බලල.. ඒකට එක රටක් තියෙනව.. චන්දෙ පවත්වන දවස තීරණය කරන්නෙ යුද්ද තොරතුරු බලල.. හහ..



Yako OBAMA th ganata wade iwara kale election balala thamai..u dan next election ekedi war eka wikunanne nathuwa wena mokak wikunalada election dinanne...mokada obama kiyanne FAIL leader kenek nisa
 

Sineth64

Member
Apr 20, 2007
183
7
0
දැන් ඇමරිකාවේ හමුදාවේ ප්‍රධානියා මෙහෙම කියයිද මම තමා ඔසාමව මැරුවේ ඔබාමා නෙවේ. ඒක නිසා මම ඇමරිකාවේ මීලග ජනාධිපතිවරණයට ඉල්ලනවා

:D:D:D:D:D:D

Aniwa illuwoth dinai mokada USA wala umbala wage gobbayo nathi nisa :lol:
 

Welusumana

Well-known member
  • Aug 16, 2010
    2,108
    154
    63
    why would I tell you
    දැන් ඇමරිකාවේ හමුදාවේ ප්‍රධානියා මෙහෙම කියයිද මම තමා ඔසාමව මැරුවේ ඔබාමා නෙවේ. ඒක නිසා මම ඇමරිකාවේ මීලග ජනාධිපතිවරණයට ඉල්ලනවා

    :D:D:D:D:D:D

    A wagema Obama ube maha raja wage horekuth nemei.Family business karana ekekuth newei. a hinda unge army commander ta presidential election ekata contest karanna wenna ona wenne ne.
     

    suranga84

    Well-known member
  • Nov 20, 2006
    20,029
    1,654
    113
    EBUWE...
    reputation_neg.gif
    ඇමරිකාවේ හමුදාවේ... 05-03-2011 04:16 PM modaya
    තෑන්ක්ස් බුද්ධිමතා
     

    damrox

    Junior member
  • Oct 23, 2008
    130
    3
    18
    * Obamath family eke ayata contracts, loku loku post dunoth

    *Mervin wage meeharak ta amathikam dunoth

    *Thamanwa 24 hours media walin market karagthoth

    *Loku loku project kiyala sali gasa kawoth

    *Thamange wasiyata ona boruwak kiyala, attha katha karana ayata boru chodana kaloth

    edhada America wala presidential election ekata Army commander ilay.
     

    Welusumana

    Well-known member
  • Aug 16, 2010
    2,108
    154
    63
    why would I tell you
    AND YOU WILL NOT GET INTO JAIL


    If someone love his country more than anything He can go into JAIL.Several great leaders in the world has done it.On the other hand SF got 4 million (actual amount might be more than this) votes.How we can say he is fail.If he has not won the war, the story of mahinda has changed long ago. The only thing mahinda has to sell is WAR which has done by SF.Mahinda is failed in all the other areas.
     

    RLT4U

    Well-known member
  • Dec 12, 2006
    12,491
    1
    10,613
    113
    ගෙදර බන් !!
    අන්න ඔබාමාත් පොලවේ ඔලුව ගහලා පොලවට නමස්කාර කරලාලු....
    අනේ හු.. නන් නා නෙ....​
     

    ShanikDJs

    Member
    Jan 14, 2009
    8,505
    221
    0
    ඇමරිකාවේ
    පොනිමලාගෙ රෙප් අඩුවීමට බලපාන්නේ මේ වගෙ අසික්කිත කතා කීමෙන්ය ....නෙද්දකින් කාලකන්නියා
    :growl::growl::growl::growl::growl::growl:
     
    Last edited: